سریال و انمیشن

فیلم کلاغ؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران

فیلم کلاغ؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران

فیلم کلاغ یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم The Crow آشنا شویم.

ژانر فیلم The Crow 2024 فانتزی و اکشن است. این فیلم رده R دریافت کرده است و برای کودکان مناسب نیست. کارگردانی این فیلم را Rupert Sanders بر عهده داشته است. فیلم The Crow بر اساس مجموعه کتاب‌های کمیک با همین عنوان تولید شده است و همچنین بازسازی فیلم دیگری به همین نام است. تاریخ اکران فیلم کلاغ 23 آگوست 2024 است که در ایالات متحده منتشر خواهد شد.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgård)، اف‌کی‌ای توییگز (FKA Twigs)، دنی هیوستون (Danny Huston)، لورا برن (Laura Birn) و جردن بولجر (Jordan Bolger) را نام برد. همچنین مدت این فیلم هنوز مشخص نشده است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی فیلم The Crow 2024 خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت خواهیم کرد. علاوه بر این می‌توانید نقد فیلم کلاغ را پس از انتشار آن در همین مقاله بخوانید.

فهرست مطالب:

داستان فیلم کلاغ

فیلم The Crow

به طور خلاصه فیلم سینمایی کلاغ داستان زوج Eric و Shelly را دنبال می‌کند که به طور وحشیانه‌ای به قتل می‌رسند. به Eric این فرصت داده می‌شود که عشق واقعی‌اش را با قربانی کردن خود نجات دهد. او دنیای زندگان و مردگان را می‌پیماید و به دنبال انتقام است. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم The Crow 2024 را تماشا کنید.

بازیگران فیلم کلاغ

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی کلاغ آشنا خواهیم شد. همچنین می‌توانید نمرات فیلم سینمایی کلاغ را پس از انتشار آن در همین مقاله بررسی کنید.

بیل اسکارشگورد

بررسی فیلم The Crow 2024

بیل اسکارشگورد یک بازیگر سوئدی است که در تاریخ 9 آگوست 1990 در Stockholm متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم John Wick: Chapter 4 و مجموعه فیلم It را نام برد. بیل اسکارشگورد در فیلم The Crow در نقش کاراکتر Eric حضور داشته است. در فیلم The Crow که سی سال پیش از این اقتباس منتشر شده بود، ایفای نقش Eric را برندون لی (Brandon Lee) که پسر بروس لی (Bruce Lee) بود بر عهده داشت اما در حین تولید آن فیلم جان خود را از دست داد.

همچنین بخوانید :

اف‌کی‌ای توییگز

معرفی فیلم The Crow 2024

اف‌کی‌ای توییگز که نام اصلی او Tahliah Debrett Barnett است، یک خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 16 ژانویه 1988 متولد شد. او جایزه‌های مختلفی دریافت کرده است و همچنین کاندید کسب جایزه Grammy شده است. اف‌کی‌ای توییگز در فیلم کلاغ ایفای نقش کاراکتر Shelly را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

دنی هیوستون

معرفی فیلم کلاغ

دنی هیوستون یک بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که در تاریخ 14 می 1962 در رم در ایتالیا متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله گلدن گلوب شده است. از جمله سریال‌های معروف سال‌های اخیر که او در بعضی از قسمت‌های آن‌ها بازی کرده است می‌توان Succession را نام برد.

همچنین بخوانید :

لورا برن

بررسی فیلم کلاغ

لورا برن یک بازیگر فیلم و تلویزیون فنلاندی است که در تاریخ 25 آوریل 1981 در Helsinki متولد شد. او جایزه‌های مختلفی برنده شده است و کاندید کسب Satellite Award شده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Foundation را نام برد.

همچنین بخوانید :

جردن بولجر

بازیگران فیلم کلاغ

جردن بولجر یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 9 نوامبر 1994 متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Peaky Blinders را نام برد.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم سینمایی کلاغ پرداختیم و در مورد داستان و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت کردیم. این فیلم فانتزی داستان یک موزیسین را دنبال می‌کند که زنده شده است و قصد دارد از افرادی که او و نامزدش را کشته بودند انتقام بگیرد. اگر از فیلم‌هایی که بر اساس کتاب‌های کمیک تولید شده‌اند خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای فیلم The Crow 2024 بیشتر آشنا شوید، می‌توانید این فیلم را تماشا کنید.

علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم کلاغ و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم 2024 دیگری تماشا کرده‌اید که به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا