سریال یاقوت کبود؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال یاقوت کبود؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال یاقوت کبود؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال یاقوت کبود محصول کشور ترکیه است و در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Safir آشنا شویم.

ژانر سریال ترکی یاقوت کبود رمانتیک و درام خانوادگی است. کارگردانی این سریال را سمیه باغچی (Semih Bağcı) بر عهده داشته است. از جمله بازیگران این سریال ایلهان شن، اوزگه یاغیز، بوراک برکای آکگول و ایپک توزکو اوغلو را می‌توان نام برد. زمان پخش سریال ترکی یاقوت کبود اولین بار در تاریخ 4 سپتامبر 2023 برابر با 13 شهریور 1402 از ATV بود و تا تاریخ 18 سپتامبر 2023 سه قسمت از آن منتشر خواهد شد. همچنین تعداد قسمت های سریال یاقوت کبود هنوز مشخص نشده است اما گفته می‌شود که مدت هر قسمت آن حدود 2 ساعت خواهد بود. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال Safir خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بازیگران و نقدهای سریال ترکی یاقوت کبود صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال یاقوت کبود 

به طور خلاصه سریال Safir داستان خانواده گلسوی از گم شدن در مسیرهای خطرناک مملو از آرزوها، عشق، انتقام و ظلم که یک شبه اتفاق افتاده دنبال خواهد کرد. این سریال حول محور سه برادر می‌چرخد. خانواده گلسوی پس از بازگشت پسر بزرگ خانواده از آمریکا دوباره گرد هم آمدند. آتش از پدربزرگش سرپیچی کرد و خانه را ترک کرد. پس از چند سال به درخواست مادرش به همراه دو برادرش یامان و اوکان به خانه بازگشت تا کسب و کار خانوادگی را از پدربزرگش به دست بگیرد و گسترش دهد.

اکنون وقت اتحاد برای آتش، یامان و اوکان است. یامان پس از بازگشت برادرش تصمیم می‌گیرد که از فرای خواستگاری کند. در حالی که فرای و یامان برای ازدواج لحظه شماری می‌کنند و با به خطر انداختن همه چیز به عشق خود اعتراف می‌کنند، یک اتفاق ناراحت‌کننده در روز تولد او پیش می‌آید و همه چیز زندگی آن‌ها را بر هم می‌زند. برای آتش هم دشمنان جدیدی پیدا می‌شوند و همچنین او با تصمیماتی که برای محافظت کردن از خانواده اش و همه افرادی که دوستشان دارد می‌گیرد با برادرانش روبرو می‌شود. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای سریال ترکی یاقوت کبود بپردازید.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال یاقوت کبود   

با این که اطلاع زیادی از آن‌ها موجود نیست، در این بخش از مقاله با بیوگرافی مختصر بعضی از هنرپیشه های سریال ترکی یاقوت کبود آشنا خواهیم شد.

ایلهان شن در نقش آتش گلسوی

ایلهان شن (İlhan Şen) یک بازیگر است که در تاریخ 19 دسامبر 1987 برابر با 28 آذر 1366 در یک خانواده اهل ترکیه در بلغارستان (Bulgaria) متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Aşk Mantık İntikam که از سال 2021 تا سال 2022 منتشر شده بود نام برد. ایلهان شن در سریال یاقوت کبود در نقش کاراکتر آتش گلسوی (Ateş Gülsoy) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

اوزگه یاغیز در نقش فرای ایلماز

اوزگه یاغیز (Özge Yağız) یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 26 سپتامبر 1997 برابر با 4 مهر 1376 در استانبول (Istanbul) متولد شد. او حرفه‌اش در بازیگری را با بازی در سریال Adını Sen Koy از Star TV در سال 2018 آغاز کرد. اوزگه یاغیز بیشتر برای بازی در مجموعه‌های تلویزیونی شناخته شده است. از جمله آثار معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Yemin محصول سال 2019 را نام برد که برای حضور در این اثر کاندید دریافت جایزه نیز شد. اوزگه یاغیز در سریال ترکی یاقوت کبود در نقش کاراکتر فرای ایلماز (Feraye Yılmaz) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

بوراک برکای آکگول در نقش یامان گلسوی

بوراک برکای آکگول (Burak Berkay Akgül) یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 24 فوریه 1997 برابر با 6 اسفند 1375 در استانبول متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Destan محصول سال 2021 را نام برد. بوراک برکای آکگول در سریال Safir در نقش کاراکتر یامان گلسوی (Yaman Gulsoy) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

ایپک توزکو اوغلو در نقش گلفم گلسوی

ایپک توزکو اوغلو (Ipek Tuzcuoglu) یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 11 سپتامبر 1971 برابر با 20 شهریور 1350 در ازمیر (İzmir) متولد شد. سریال What Happens to My Family محصول سال 2016 از جمله آثاری است که او در آن‌ها بازی کرده است. ایپک توزکو اوغلو در سریال ترکی یاقوت کبود در نقش کاراکتر گلفم گلسوی (Gulfem Gulsoy) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

نقد سریال ترکی یاقوت کبود و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال یاقوت کبود و نقدهای آن می‌پردازیم. به دلیل این که تا الان تنها یک قسمت از سریال Safir منتشر شده است، هنوز نمی‌توان نظر قطعی درباره‌ این سریال داد و نقدهای کمی در مورد آن موجود است. این سریال تا الان در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.9 از 10 را از نمرات تعداد کاربران بسیار کمی دریافت کرده است و بهتر است تا منتشر شدن قسمت‌های دیگر آن منتظر بمانید تا تعداد بینندگانی که به آن نمره می‌دهند و افرادی که نقدهای خود را در مورد سریال ترکی یاقوت کبود بیان می‌کنند افزایش پیدا کند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا بررسی سریال یاقوت کبود را انجام دادیم و در مورد داستان و بعضی از بازیگران آن صحبت کردیم. اگر به تماشای سریال‌های رمانتیک علاقه دارید و با وجود این که هنوز نمرات و نقدهای این سریال مشخص نشده است، می‌خواهید بیشتر با داستان و کاراکترهای آن آشنا شوید می‌توانید دانلود سریال Safir را شروع کنید

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد این سریال و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر به تازگی سریال جدیدی تماشا کرده‌اید که به دیگران نیز توصیه می‌کنید آن را ببینند و در این سایت مقاله آن وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

همچنین بخوانید :
منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل