پیامک

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

معمولاً اغلب افراد بهترین مارک کولر آبی را محصولات شرکت‌ های سپهر الکتریک جنرال آزمایش آبسال و ارج می‌ دانند. از سال‌ های گذشته تاکنون کولر آبی جایگاه بسیار ویژه‌ ای در میان مردم برای تابستان‌ ها داشته است. هم اکنون نیز اغلب افراد از این سبک کولرها استفاده می‌ کنند.

شرکت‌ های نام برده شده دارای طرفداران بسیار زیادی هستند و معمولاً بهترین محصولات را نیز برای خریداران خود تولید می‌ کنند. ما در این مقاله سعی کرده‌ ایم که بهترین نوع کولر آبی را برای شما معرفی کنیم.

شما می‌ توانید از مطالبی که در ادامه آورده شده مارک و برند مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین از داشتن بهترین کولر آبی موجود لذت ببرید.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

بهترین کولر آبی در ایران

بهترین کولر آبی در ایران معمولاً ساخت شرکت‌ های آبسال، سپهر الکتریک، برفاب و  لورچ می‌ باشند. این برندها معمولاً نوع‌ های مختلفی از کولر آبی دستی و پشت پنجره‌ ای و خانگی را تولید می‌ کند. شما قبل از خریدن کولر آبی باید با نوع‌ های مختلف آن آشنا باشید و بدانید چه نوع کولری را برای خانه و محیط کار خود احتیاج دارید. معمولا کولرهای آبی دارای نام‌ های مختلفی مانند موارد زیر می‌ باشند.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

سلولزی

کولر آبی سلولزی یکی از انواع مدل های رایج در بازار است که از پوشال و پد برای خنک کردن دیواره‌ های کولر استفاده می‌ شود.  نحوه کار آن این است که آب از روی پوشال‌ ها رو به پایین می‌ آید و این پدهای سلولزی آب را کرده و هوای خنک را از طریق کولر به خانه وارد می‌ کند.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

رومیزی

یکی دیگر از انواع کولرهای آبی، نوع رومیزی می‌ باشد که دارای یک پایه کوچک است و بر روی میز قرار می‌ گیرد. این دستگاه به کمک یک آداپتور باتری هوای خانه و محیط را خنک می‌ کند. معمولاً از این نوع کولر برای محل کار استفاده می‌ کنند. این دستگاه نیز از فرایند تبخیر و خنک‌ سازی برای خنک کردن محیط استفاده می‌ کند.

نحوه کارکرد آن نیز به این صورت است که شما باید به صورت دستی مخزن آب آن را پر کرده و سپس آن را به برق متصل کنید. تا محیط را برایتان خنک کند. این کولر ها کوچک هستند و می‌ توانند در محیط‌ های کوچک نیز به راحتی مورد استفاده قرار گیرند.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

کولر آبی پورتال

کولر آبی پرتال یکی از معروف‌ ترین کولرهای آبی است که برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می‌ گیرد. افراد می‌ توانند برای اتاق شخصی خود از آن استفاده کنند. جابجای آن بسیار راحت است معمولاً از آن برای متراژ‌های ۲۰ تا ۳۰ متر استفاده می‌ کنند.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

کولر آبی پنجره‌ ای

این نوع کولر در پشت پنجره قرار می‌ گیرد و سر و صدای زیادی دارد. برای خرید نوع پنجره‌ ای حتماً به سبک پنجره‌ های خود دقت کنید که با دریچه کولر هماهنگ باشند. این نوع کولر برای منطقه‌ های گرم و خشک بسیار مناسب می‌ باشد. علاوه بر این می‌ تواند رطوبت هوا را بهبود ببخشد. علاوه بر این  دارای قدرت هوادهی بسیار بالایی است. معمولاً برای فضاهای بالای ۲۰۰ متر از آن استفاده می‌ کنند. این دستگاه دارای مصرف برق و راندمان بالایی می‌ باشد.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

کولر آبی آبسال

بهترین مارک کولر آبی ایرانی آبسال بوده که یکی از قدیمی‌ ترین برندهای ایرانی است. شرکت آبسال فعالیت خود را از سال ۱۳۳۴ در تولید لوازم خانگی آغاز کرده است. این شرکت دارای محصولاتی مانند آبگرمکن، پنکه، جاروبرقی و کولر آبی پوشالی می‌ باشد. معمولا محصولات آن دارای قیمت بسیار مناسب هستند.

همچنین ایمنی بسیار بالایی دارند. کولرهای تولید شده در این شرکت دارای صدای بسیار کمی می‌ باشند. معمولاً سال با ورق‌ های گالوانیزه و محکم محصولات خود را می‌ سازد و پوشش رنگ کولرهای آن پودری می‌ باشد. همین هم موجب شده که در هوای آزاد پوسیده نشوند و زنگ نزنند. کولرهایی که از آبسال تولید می کند دارای دو سال گارانتی می‌ باشند.

علاوه بر این شرکت آبسال ۵ سال گارانتی برای موتور آن ها و ۵ سال گارانتی برای برد و کلید کنترل آن ها ارائه می‌ دهد. نوع‌ های مختلفی از کولر آبی نیز در این ساخته می‌ شود که ایستاده و دستی جزو آن ها می‌ باشد.

 

بهترین مارک کولر آبی؛

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

کولر آبی سپهر الکتریک

از کولر آبی سپهر الکتریک می‌ توان به عنوان بهترین مارک کولر آبی نام برد. معمولاً این شرکت از پیشرفته‌ ترین و بهترین فناوری‌ ها برای ساخت وسایل سرمایشی خود استفاده می‌ کند. محصولات این شرکت صدای بسیار کمی دارند و در کنار آن یک موتور بسیار قدرتمند دارند. مزیت اصلی در ساخت کولرهای این شرکت استفاده از رنگ‌ های الکتروستاتیک می‌ باشد که بسیار مقاوم هستند.

این رنگ‌ ها ماندگاری دستگاه را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌ دهند. علاوه بر این در ساخت آن ها از پدهای سلولزی استفاده می‌ شود. این پدها دارای قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی می‌ باشند. به افرادی که در جنوب کشور زندگی می‌ کنند، پیشنهاد می‌ شود که از این کولرها برای خانه و محیط کار خود تهیه کنند.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

کولر آبی جنرال

یکی دیگر از بهترین مارک‌ های کولر آبی ایرانی جنرال می‌ باشد. جنرال در سال ۱۳۱۸  تولید کولر آبی پشت بامی خود را آغاز کرده است. معمولا این شرکت از قطعات  بسیار با کیفیتی برای ساخت محصولات خود استفاده می‌ کنند. همچنین اغلب موتورهایی که برای کولرها استفاده می‌ کند بسیار قدرتمند می‌ باشند.

کولرهای آبی جنرال موتور دارای قدرت و خنک کنندگی بسیار بالایی هستند و اغلب با تکنولوژی جدید ساخته می‌ شوند. آن ها از ورود ریزگردها به داخل خانه نیز جلوگیری می‌ کنند. علاوه بر این ظرفیت آن ها بین ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ می‌ باشد. شما می‌ توانید از این کولرها برای مکان‌ های مختلفی مانند فروشگاه محل کار و خانه‌ تان استفاده کنید.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

کولر آبی جنرال پویا

برند جنرال پویا یکی از برندهای بسیار معتبر و بهترین مارک کولر آبی می‌ باشد. این برند توانسته در مدت بسیار کمی محصولات بسیار با کیفیتی را تولید کرده و به بازار عرضه می کند. کولرهای این شرکت دارای بدنه بسیار مقاومی هستند و در ساخت موتور آن ها از قطعات بسیار با کیفیتی استفاده شده است.

پمپ‌ کولرهای جنرال پویا از نوع الکتروژن می‌ باشند که دارای کیفیت و قدرت بسیار بالایی هستند. علاوه بر این موتور این کولرها نیز از نوع موتورروژن است که بسیار شناخته شده و با قدرت می‌ باشد.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

کولر آبی برفاب ‌

پرقدرت‌ ترین و بهترین مارک کولر آبی برفاب می‌ باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده است. معمولاً همه افراد محصولات این شرکت را با کیفیت و دوامی که دارند می‌ شناسند. این شرکت در ظرفیت‌ های ۲۰۰۰ تا ۷۰۰۰ محصولات خود را تولید می‌ کند. کولرهای آبی که در این شرکت تولید می‌ شوند.

برای فروشگاه‌ ها دفاتر کار و خانه‌ ها بسیار قابل قبول می‌ باشند و دارای قدرت خنک کنندگی عالی هستند. محصولات این شرکت قدرت و دوام بسیار بالایی دارند و در مصرف برق به صرفه می‌ باشند. شما می‌ توانید نوع‌ های مختلف کولر آبی را از این شرکت تهیه کنید. زیرا این شرکت نوع‌ های پشت بامی کم صدا رومیزی پایه‌ دار و غیره را تولید می‌ کند.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

کولر آبی آزمایش

شرکت آزمایش یکی از برندها بهترین مارک‌ کولر آبی می‌ باشد. این شرکت از قدیمی‌ ترین مواردی است که در ساخت کولر آبی فعالیت می‌ کند. معمولا نیز دارای محصولات بسیار با کیفیتی می‌ باشد که دارای قدرت خنک کنندگی خارق‌ العاده‌ ای هستند. محصولات شرکت آزمایش نوع دستی پایه‌ دار خانگی و رومیزی می‌ باشند. شما می‌ توانید با توجه به نیازتان نوع‌ های مختلف آن را خریداری کنید.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

کولر آبی ارج

بهترین مارک کولر آبی ۷۵۰۰ ارج می‌ باشد. این کولر دارای ظرفیت ۷۵۰۰ cfm است که دارای بدنه گالوانیزه و وزن حدود ۷۵ کیلوگرم می‌ باشد. معمولاً از این کولر به عنوان نمونه پرطرفدار و محبوب نام برده می‌ شود و افراد زیادی برای خرید آن را انتخاب می‌ کنند.

این مدل دارای قدرت موتوری بسیار بالایی هستنند و در کنار چنین قدرتی کاملاً بی‌ صدا می‌ باشند. موتور آن از نوع الکتروژن است و قدرت باددهی بسیار بالایی دارد. در دفترچه راهنمای این کولر قید شده که قدرت باددهی آن حدود ۸۰۰۰ متر مکعب در ساعت می‌ باشد.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

کولر آبی ایران شرق

یکی دیگر از گزینه‌ های بسیار با کیفیت و بسیار با دوام و بهترین مارک کولر آبی ایران شرق می‌ باشد. ایران شرق دارای بدنه فلزی است که از نمونه‌ های بسیار پرفروش کولر آبی می‌ باشد. این کولر سلولزی می‌ باشد و مدل آن ترموستاتیک است.

مهم ترین ویژگی‌ های آن نیز تنظیم  دما، صفحه کلید لمسی و تایمر خواب، کلید محافظ از جان و کنترل از راه دور می‌ باشد. حجم هوایی که این کولر تولید می‌ کند بسیار بالا بوده و باددهی آن حدود ۶۰۰۰ متر مکعب در ساعت می‌ باشد.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

کولر آبی جنرال لوتان

کولر  جنرال لوتان یکی از بهترین مارک‌ های کولر آبی می‌ باشد. این محصول یکی از پرفروش‌ ترین نوع‌ هایی است که در بازار وجود دارد.  ویژگی برجسته آن جنس پلیمر بدنه‌ اش می‌ باشد که دارای دوام بسیار بالایی است. این محصول دارای قابلیت تنظیم سرعت موتور در حالت کم و زیاد است.

وزن آن ۷ کیلوگرم است و به راحتی جابجا می‌ شود. می‌ توان بر روی سه پایه و پایه‌ های کوتاه چرخدار استفاده نمود. از این محصول برای مکان‌ های کوچک مانند اتاق شخصی و محیط کار و دفاتر استفاده می شود.

بهترین مارک کولر آبی را بشناسید

کولر آبی انرژی

اگر به دنبال بهترین مارک کولر آبی هستید ما به شما برند انرژی را معرفی می‌ کنیم. محصولات این برند می‌ توانند تمام نیازهای شما را برآورده کنند و دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی می‌ باشند. این برند از جمله قدیمی‌ ترین تولید کننده‌ های کولر آبی در ایران می‌ باشد و محصولات بسیار با کیفیتی دارد.

مهم‌ ترین ویژگی‌ های محصولات این شرکت متریال درجه یک و دوام بسیار بالای آن ها می‌ باشد. کولرهای این برند عمدتاً در نوع سلولزی تهیه می‌ شود. آن ها دارای خنک کنندگی بسیار بالا مصرف آب کم مصرف برق کم و بازدهی بالا طول عمر زیاد می‌ باشند. به همین دلیل است که در میان کاربران دارای جایگاه بسیار ویژه‌ ای هستند.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا