از بین بردن زردی مو با ۴ ترفند ساده

از بین بردن زردی مو با ۴ ترفند ساده

موهایتان را دکلره و یا رنگ کرده‌اید و بعد از مدتی، رنگ آن زرد شده و مثل اول قشنگ نیست؟ شما دو راه حل دارید. یک این که موها را دوباره رنگساژ کنید تا زردی موها را بگیرید و یا این که از شامپو بنفش یا ماسک بنفش که ضد زردی است استفاده کنید.

روش دوم راحت تر است و نیاز به آرایشگاه ندارد ولی اثر آن موقت است. اما اگر هنوز موها را رنگ نکرده اید برای جلوگیری از زرد شدن مو، باید از ترکیبات مناسب استفاده کنید تا رفله زردی و نارنجی در مو ایجاد نشود.

مثلا می‌توانید از برخی واریاسیون ها یا ترکیبات رنگ دودی استفاده کنید. در این مقاله می‌خواهیم انواع تکنیک ها را بررسی کنیم که برای رفع زردی مش و رنگ چه کاری از همه بهتر و راحت تر است. اگر دوست دارید بدانید زردی مو را چگونه بگیریم و می خواهید از زردی موها خلاص شوید پس با ما همراه شوید.

۱.شامپو ضد زردی مو

اگر که موهایتان را رنگ یا دکلره کرده اید ولی بعد از چند هفته مثل اول رنگ قشنگی ندارد و از زردی موها ناراحتتید پس این راهکار خوبی برای از بین بردن زردی مو دکلره شده است. شامپو بنفش ضد زردی، گرمی موها را می گیرد و اثر زردی و مسی از روی موها از بین می رود و رنگ نقره ای خوبی به آن می دهد.

می توانید هر هفته یک بار هنگام حمام، مقداری از این شامپو را بر روی موها ماساژ دهید و چند دقیقه بر روی مو بماند و بعد بشویید. اگر بیشتر از یک بار در هفته استفاده کنید، ممکن است موهایتان به رنگی با تناژ بنفش دربیاید. البته دستکش هم بپوشید تا دست ها رنگی نشود. یادتان باشد این مدل شامپوها، جایگزین شامپو معمولی نیستند و برای تمیز کردن مو ساخته نشده اند. پس استفاده از شامپوهای دیگر را قطع نکنید.

از بین بردن زردی مو با ۴ ترفند ساده

بهترین شامپو برای از بین بردن زردی مو

اگر به دنبال یک شامپوی خیلی خوب هستید من شامپو فانولا که ایتالیایی است و یا شامپو میلک شیک را به شما پیشنهاد می کنم. این شامپوها بسیار باکیفیت هستند و از طرفی قیمت بالاتری هم دارند. اگر شامپوی ارزان تری می خواهید تهیه کنید شامپو ضد زردی مارال هم به نسبت قیمتش، باکیفیت است. برای خرید شامپو ضد زردی مو می‌توانید به فروشگاه پونل شاپ ، سر بزنید. همچنین برندهای مختلف شامپو بنفش را هم در آنجا ببینید.

اثر شامپو بنفش چقدر روی موها می ماند؟

اثر این شامپو موقتی است. یعنی با چند بار شستن با شامپو معمولی، اثر آن از بین می رود و باید دوباره از آن استفاده کنید. در واقع بر عکس رنگ موها که دائمی هستند، شامپو بنفش دائمی نیست. این محصول مراقبتی مو کمک می‌کند تا موهای بلوند، نارنجی و قرمزرنگ دیده نشوند. برای گرفتن زردی مو بعد از دکلره، رنگدانه بنفش بر روی کوتیکول مو می‌نشیند و داخل فیبر مو نمی شود. در نتیجه وقتی موهای خود را با یک شامپوی غیر بنفش بشویید، رنگدانه‌ حذف می شود. چون آن‌ها در داخل فیبر مو نیستند.

ممکن است از خود بپرسید که آیا با استفاده از این مدل شامپوها، موهای شما بنفش می شود؟ باید بگویم خیر زیرا این رنگ اصلا داخل فیبر مو نشده و روی موها می نشیند. پس موها بنفش نمی‌شوند، چون فرمول این محصولات به شکلی نیست که موها را کاملا بنفش نشان دهند. پس نگران این موضوع نباشید.

۲. ماسک ضد زردی مو

برای گرفتن زردی مو، محصولات جدیدی وارد بازار شده اند. ماسک مو ضدزردی، اثر ضد زردی بر روی موهای زرد شده بعد از رنگ مو دارند. مزیت این مدل محصولات مو این است که هم می تواند موها را نرم و لطیف کند و هم زردی مو را بگیرد. پس با استفاده از این ماسک های بنفش خشکی موها هم کمتر می شود. اگر خیلی زردی مو زیاد است هم از شامپو بنفش و هم از ماسک بنفش استفاده کنید. البته باید بدانید که نباید هر هفته بیشتر از یک بار از آن استفاده کنید. پس هر بار که حمام می روید از این شامپو و ماسک استفاده نکنید.

۳. از بین بردن زردی مو با رنگساژ

  • برای گرفتن زردی موها از ترکیب رنگ بنفش استفاده کنید. مثلا رنگ مو شماره 10-123 از برند دوماسی یا رنگ مو شماره 7- 126 برند دوماسی ، شماره 12-52 برند مارال یا شماره 907 برند پروکسا یا سری رنگ های مرواریدی از برندهای مختلف ترکیب خوبی از رنگ بنفش هستند. پس استفاده از هرکدام از این شماره ها یا برندها به تنهایی یا در ترکیب رنگ ، می تواند زردی موی شما را از بین ببرد.
  • در ترکیب رنگ خود از رنگ هایی که بنفش خالص هستند استفاده کنید. مثلا رنگ مو شماره 6-200 دوماسی ، 6-20 و 7-20 پیکارو ، 6-20 آلبورا و یا هر رنگ بنفشی از برندهای دیگر می تواند در ترکیب رنگساژ باشد. این کار زردی مو را می گیرد.

توجه داشته باشید از بین بردن زردی مو با رنگ دودی درست نیست. زیرا این ترکیب ،‌ سایه سبز بر روی موها ایجاد می کند. پس رنگساژ برای از بین بردی زردی دکلره ، نیاز به ترکیب رنگ مناسب خود دارد. خیلی از افراد توصیه های غلطی دارند. پس سعی کنید کار را به به افراد باتجربه و کاربلد بسپارید.

برای از بین بردن زردی مو از چه واریاسیونی استفاده کنیم؟

از بین بردن زردی مو با واریاسیون بنفش و نقره ای می تواند کمک کننده باشد. یعنی موقع رنگساژ ، در ترکیب رنگ خود از مقدار کمی واریاسیون نقره ای یا بنفش استفاده کنید.

تکنیک کاسه گلوسینگ بنفش

اگر با این تکنیک سریع آشنا هستید و مهارت کافی در ترکیب آن دارید، این راه حل را هم امتحان کنید. نتیجه خوبی خواهید گرفت.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل