پیامک

افراد موفق ایرانی معروف چه کسانی هستند؟

افراد موفق ایرانی معروف چه کسانی هستند؟

افراد موفق ایرانی معروف چه کسانی هستند؟

اغلب افراد موفق شرایط زندگی بسیار سخت و دشواری داشته اند. همچنین این افراد بارها شکست خورده اند و در نهایت موفقیت های بی بدیلی را به دست آورده اند. برخی از آدم های معروف ایران موفق به کسب جوایز مختلف در جشنواره های بین المللی شده اند. همچنین این افراد در جامعه جهانی از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار می باشند. آدم ها معروف را به راحتی می توان الگوی زندگی خود قرار داد. این افراد با توجه به محدودیت های موجود توانسته اند؛ موفقیت به معنای واقعی را تجربه کنند.

بسیاری از این آدم ها نقش بسیار مهمی در پیشرفت علم در تمامی ابعاد داشته اند. ایران به عنوان یک مهد آموزشی اصیل، زادگاه اصلی بسیاری از آدم های معروف شناخته می شود. این افراد به دلیل جایگاه ارزنده ای که در جامعه جهانی دارند؛ توجه هر فردی را به خود جلب کرده اند. بسیاری از آدم های محبوب و معروف جوایز مختلفی را توانسته اند، در دنیا کسب کنند. این افراد بی وقفه تلاش کرده و حتی تمامی انرژی خود را صرف موفق شدن کرده اند. با مطالعه زندگی چنین افرادی می توان در مسیر موفقیت قرار گرفت.

افراد موفق ایرانی معروف چه کسانی هستند؟

معرفی آدم های معروف ایران

همه ساله در طی یک لیست آدم های معروف ایران در سال های گذشته معرفی می شوند. اغلب این افراد به شهرت جهانی دست پیدا کرده اند. ایرانیان به دلیل نبوغ و استعداد بسیار ویژه ای که دارند، در جامعه جهانی موفقیت های بدون حد و مرزی را به دست آورده اند. بسیاری از این افراد در دنیا موفق به کسب جوایز ارزشمند شده اند. آدم های محبوب و معروف تلاش و پشتکار را در اولویت نخست خود قرار می دهند.

این افراد تمامی ابعاد زندگی خود را وقف کار و فعالیت حرفه ای خود می کنند. با بررسی لیست آدم های معروف می توان به راحتی علت موفقیت چنین افرادی را کشف کرد. این افراد به واسطه سبک زندگی متفاوتی که برای خود ایجاد کرده اند؛ موفقیت به معنای واقعی را تجربه کرده اند. بر اساس جدیدترین بررسی های صورت گرفته؛ آدم های معروف ایران شامل موارد ذیل هستند. با بررسی این لیست می توان با آدم های معروف ایرانی بیشتر از هر زمانی آشنا شد.

افراد موفق ایرانی معروف چه کسانی هستند؟

پروفسور سمیعی

یکی از آدم های معروف ایران پروفسور سمیعی می باشد. وی به عنوان یک پزشک خبره در زمینه درمان و جراحی های مغز و اعصاب فعالیت می کند. آقای سمیعی در زمینه پزشکی توانسته به موفقیت های کم نظیری دست پیدا کند. همچنین آقای دکتر در کشور آلمان فعالیت حرفه ای خود را آغاز کردند. وی هم اکنون موفق به احداث بیمارستان فوق تخصصی مغز و اعصاب در کشور آلمان شده اند. وی در بسیاری از جشنواره ها و سمینارهای پزشکی موفق به کسب جوایز متعدد شده است.

ایشان در زمینه شناسایی و درمان بیماری های مغز و اعصاب در دنیا حرف اول را می زنند. آقای سمیعی تحصیلات اولیه خود را در ایران به اتمام رساند. همچنین برای تحصیلات تکمیلی کشور آلمان را انتخاب کرد. وی به عنوان یک چهره پزشکی مشهور و مردمی شناخته می شود. ایشان در دوران بعد از مهاجرت نیز مردم ایران را فراموش نکردند. وی در بازه های زمانی مشخص برای درمان بیماران به ایران سفر می کند.

آقای دکتر سمیعی بیش از صدها مقاله پزشکی معتبر در خصوص بیماری های مغز و اعصاب منتشر کرده اند. وی به عنوان شاخص ترین چهره پزشکی ایرانی در دنیا شناخته می شود. وی افتخار همکاری با بسیاری از بیمارستان های مشهور دنیا را داشته است.

افراد موفق ایرانی معروف چه کسانی هستند؟

پروفسور کمال سرابندی

آقای سرابندی به عنوان یکی از آدم های معروف ایران شناخته می شود. ایشان در یکی از مناطق محروم ایران به دنیا آمده است. وی از دل سختی ها توانست به موفقیت دست پیدا کند. پروفسور کمال سرابندی در شهر زابل چشم به جهان گشود. وی از همان سنین کودکی استعداد بسیار ویژه ای در حوزه درس و تحصیل داشت. به طوری که توجه معلمان را همیشه به خود جلب می کرد. این پروفسور ایرانی ساکن کشور آمریکا است. وی در مسیر موفقیت بارها شکست خورد.

همچنین به واسطه پشتکار بسیار قوی که داشت؛ توانست به معنای واقعی موفقیت را تجربه کند. ایشان در زمینه مهندسی میکرو حرف اول را می زنند. وی در سال های گذشته افتخار همکاری با بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا را داشته است. ایشان به عنوان یکی از مهندسان ارشد ناسا نیز شناخته می شود. بسیاری از مقالات منتشر شده توسط ایشان به عنوان یک منبع علمی شناخته می شوند. این پروفسور ایرانی بارها در جشنواره های مختلف موفق به کسب جوایز متعدد شده است. ایشان در زمینه علوم مهندسی و کامپیوتر از مهارت قابل توجهی برخوردار است.

افراد موفق ایرانی معروف چه کسانی هستند؟

آندره آغاسی

یکی از آدم های معروف ایران که در حوزه ورزشی فعالیت می کند؛ آقای آندره آغاسی می باشد. وی در سال های گذشته توانسته بیش از ده ها جوایز مختلف را کسب کند. ایشان به دلیل نبوغ و استعداد بسیار ویژه ای که در زمینه تنیس دارد؛ توجه جامعه ورزشی را به خود جلب کرده است. وی به عنوان یکی ای استعدادهای اصلی رشته ورزشی تنیس شناخته می شوند. آندره آغاسی متولد سال ۱۹۷۰ میلادی می باشد و همچنین در سال های گذشته بارها موفق به جوایز بین المللی شده است.

آقای آغاسی در دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ میلادی توانسته جوایز بی شماری را کسب کند. این اسطوره ایرانی در رشته تنیس جزء بازیکنان معروف می باشد. همچنین آندره آغاسی در حال حاضر مشغول تدریس حرفه ای در زمینه تنیس می باشد. وی جزء ۱۰ اسطوره برتر تنیس در دنیا شناخته می شود. وی تاکنون توانسته بسیاری رکوردهای قبلی را تغییر دهد. وی علت اصلی موفقیت خود را تلاش و پشتکار مداوم اعلام کرده است.

هم اکنون فرزندان ایشان راه پدر را ادامه می دهند. ایشان به عنوان تنها ایرانی شناخته می شوند، که در بسیاری از مسابقات جهانی موفق به کسب جوایز برتر شده اند. این اسطوره بزرگ در زمینه تنیس حرفه ای بی رقیب می باشد.

افراد موفق ایرانی معروف چه کسانی هستند؟

مریم میرزاخانی

از آدم های معروف ایران می توان ریاضیدان مشهور زن مریم میرزاخانی اشاره کرد. ایشان تحصیلات اولیه خود را در ایران به اتمام رساند. یکی از معلمان وی در دوره دبیرستان استعداد بی نظیر مریم در حل معادلات مختلف را کشف کرد. این ریاضیدان جوان برای ادامه تحصیلات تصمیم به مهاجرت گرفت. وی در سن ۲۸ سالگی توانست به عنوان استاد در دانشگاه های مشهور دنیا تدریس کند. وی در زمینه حل معادلات به روش آسان مقالات مختلفی را منتشر کرد.

بسیاری از مقالات ایشان به عنوان یک منبع علمی بسیار مهم شناخته می شوند. خانم میرزاخانی در سال ۲۰۰۹ موفق به کسب جایزه بلومنتال شد. ایشان در تمامی المپیادهای مربوط به ریاضی و فیزیک موفق به کسی رتبه اول شدند. وی برای اولین بار به عنوان یک زن توانست جایزه فیلدز را به دست بیاورد.

در طول تاریخ تنها زنی که این جایزه را کسب کرده خانم میرزاخانی می باشد. وی در سال ۱۳۹۵ درگیر بیماری سرطان می شود. اقدامات مختلفی جهت درمان ایشان انجام شد. در نهایت بیماری تمامی اعضای بدن وی را درگیر می کند و در تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۹۶ از دنیا می رود.

افراد موفق ایرانی معروف چه کسانی هستند؟

انوشه انصاری

از آدم های معروف ایران می توان به انوشه انصاری اشاره کرد. وی به عنوان یک نخبه و کارآفرین ایرانی توانسته افتخارات مختلفی را کسب کند. ایشان متولد سال ۱۳۴۵ می باشد و در سال های گذشته جوایز مختلفی را کسب کرده است. ایشان به همراه خانواده در کشور آمریکا زندگی می کند. خانم انصاری بعد از اتمام تحصیلات بیزینس حرفه ای خود را آغاز کرد. وی اولین فعالیت حرفه ای خود را در دنیای دیجیتال آغاز نمود. ایشان جزء بنیان گذران اصلی شرکت های مخابراتی در دنیا هستند.

انوشه انصاری به عنوان یک کارآفرین برتر زن جوایز مختلفی را کسب کرد. ایشان از جایگاه اجتماعی بسیار ویژه ای در آمریکا برخوردار می باشد. خانم انصاری شرایط کار را برای بیش از صدها جوان آمریکایی فراهم کردند. او در سال ۱۳۸۵ به فضا سفر کرد. وی به عنوان اولین فضانورد زن ایرانی شناخته می شود.

همچنین ایشان در بسیاری از ماموریت های فضانوردی شرکت داشته اند. خانم انوشه انصاری به کمک همسر خود یک بنیاد خیریه به عنوان اهورا نیز تاسیس کرده است. در این بنیاد به افرادی که قصد تحصیل دارند؛ از لحاظ مالی کمک می شود. خانم انصاری نمادی از یک بانوی ایرانی کامل هستند.

افراد موفق ایرانی معروف چه کسانی هستند؟

پروفسور حسابی

از دیگر آدم های معروف ایران می توان به پروفسور حسابی اشاره کرد. ایشان به دلیل استعداد بسیار ویژه ای که داشتند؛ توجه جامعه جهانی را به خود جلب کرده  بودند. وی در زمینه ریاضی و فیزیک به عنوان یک استعداد ویژه شناخته شد. آقای حسابی در سال ۱۲۸۱ در شهر تهران چشم به جهان گشود. همچنین دوران تحصیلی خود را با بالاترین نمرات به اتمام رساند.

آقای حسابی در سن هفده سالگی لیسانس ادبیات دریافت کرد. وی در یک بازه زمانی کوتاه مدت توانست به بسیاری از زبان های مختلف نظیر: انگلیسی، فرانسوی، عربی، ترکی و آلمانی مسلط شد. وی در دوره فعالیت دکتر مصدق به عنوان وزیر فرهنگ فعالیت حربه ای خود را ادامه داد. ایشان پروژه ها و تحقیقات علمی بسیار مختلفی را انجام داده اند. وی در اغلب پروژه ها توانست موفقیت را به معنای واقعی تجربه کند.

ایشان مخترع بسیاری از تجهیزات هوشمند هستند. هم اکنون پسر ایشان راه پدر را ادامه می دهد. آقای حسابی در سال ۱۹۹۰ به عنوان اولین مرد علمی جهان انتخاب شد. در طول تاریخ هیچ ایرانی دیگری موفق به کسب این مقاوم نشده است.

افراد موفق ایرانی معروف چه کسانی هستند؟

سخن پایانی

آدم های معروف ایران به واسطه پشتکار و تلاش خود توانسته اند، به موفقیت حداکثری دست پیدا کنند. این چهره های شاخص در جامعه جهانی جوایز مختلف و متعددی را کسب کرده اند. تعداد بسیار زیادی از دانشمندان و پزشکان ایرانی در جامعه جهانی نیز محبوب و مورد احترام هستند. بسیاری از این افراد از بهترین دانشگاه ها و مراکز علمی فارغ التحصیل شده اند

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا