پیامک

بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر

بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر

بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر

یکی از چهره های محبوب و پرطرفدار ایرانی که در خارج از کشور موفقیت های بدون حد و مرزی را به دست آورده آقای امید کردستانی می باشد. وی سرشار از هوش و استعداد ذاتی می باشد و مهارت بسیار بالایی در امورات کامپیوتری و مربوط به هوش مصنوعی دارد. به صراحت می توان ادعا کرد که آقای امید کردستانی یکی از مشاهیر محبوب ایرانی در خارج از کشور می باشد. وی به دلیل مهارت قابل توجهی که دارد؛ موفق به کسب مقام های برتر در مسابقات و جشنواره های مختلف شده است.

با بررسی بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر می توان تمامی اطلاعات شخصی مربوط به این چهره محبوب را به دست آورد. همچنین ایشان به دلیل استعداد بسیار ویژه ای که در امور کامپیوتری دارند، هم اکنون با بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا همکاری می کنند.

آقای امید کردستانی تحصیلات اولیه و ابتدایی خود را در ایران پشت سر گذاشته است. همچنین پس از اتمام تحصیلات بنا بر شرایط موجود تصمیم به مهاجرت گرفت. وی بعد از مهاجرت در مسیر موفقیت قرار گرفت. به طوری که در سال های گذشته با بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا اعم از توییتر و گوگل همکاری داشته است.

بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر

امید کردستانی کیست؟

یکی از مشاهیر ایرانی آقای امید کردستانی می باشد. این چهره پرافتخار متولد ۲۷ مهر سال ۱۳۴۲ است و همچنین ایشان سابقه ریاست در گوگل را داشته اند. به تازگی نیز آقای کردستانی فعالیت خود را در توییتر آغاز کرده اند. وی در شرکت توییتر توانسته به عنوان مدیر نقش کلیدی خود را به درستی ایفا کند. بر اساس داده های جدید وی در بسیاری از فعالیت های راهبردی شرکت توییتر نقش کلیدی دارد. همچنین در بسیاری از رویدادهای بزرگ و اصلی توییتر با ایشان همکاری می شود.

بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر

تحصیلات امید کردستانی

آقای امید کردستانی به عنوان از استعداد خارق العاده ای در زمینه هوش مصنوعی برخوردار است. همچنین وی فارغ التحصیل رشته مهندسی برق از دانشگاه سن خوزه می باشد. وی مقطع لیسانس را با نمرات بسیار بالایی توانست پاس کند. همچنین در مقطع فوق لیسانس نیز بسیار موفق بود. وی فوق لیسانس MBA خود را از یکی از دانشگاه های معتبر کالیفرنیا کسب کرد. آقای کردستانی در دوران تحصیل مقالات مختلفی را نیز منتشر کرد. ایشان در دوران تحصیل بسیار فعال بوده اند. همچنین به دلیل استعداد ویژه همیشه توجه اساتید را به خود جلب کرده اند. ایشان مقطع فوق لیسانس را نیز با نمره های بسیار بالایی پاس کردند.

بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر

خانواده امید کردستانی

امید کردستانی به عنوان یک چاره محبوب و شاخص از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. ایشان در شهر تهران و در یک خانواده تبعیدی به دنیا آمدند. بر اساس بررسی های صورت گرفته؛ خانواده ایشان از استان آذربایجان غربی به شهر تهران تبعید شده بودند. به نوعی اصالت خانواده ایشان مربوط به استان آذربایجان غربی می باشد. ایشان تنها یک برادر دارد و هنوز اطلاعات دقیقی از برادر ایشان در دسترس نیست.

آقای کردستانی در یک خانواده با وضعیت مالی نسبتا متوسط چشم به جهان گشود. پدر ایشان مهندس و مادرشان پرستار بودند و اصالت ایشان مربوط به شهر پیرانشهر است. وی به عنوان یک دانشمند کرد زبان شناخته می شود که مهارت قابل توجهی در زمینه IT دارد. به اصرار پدر ایشان از همان سنین کودکی یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کردند.

امید کردستانی از ابتدای سنین کودکی به تسلط قابل توجهی در زبان انگلیسی دست پیدا کرد. پدر این شخصیت شناخته شده، پسرش را در یکی از مدارس ایتالیایی تهران ثبت نام کرد. وی تا سن ۱۴ سالگی در این مدرس مشغول به تحصیل بود. در زمان وقت این مدرسه جزء مراکز آموزشی و علمی معتبر شناخته می شد. همچنین ایشان در اواخر سن ۱۲ سالگی پدر خود را از دست دادند. این شرایط موجب شروع فصل جدیدی از زندگی برای خانواده کردستانی شد.

بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر

مهاجرت امید کردستانی

پس از فوت پدر خانواده امید کردستانی تصمیم به مهاجرت گرفتند. یکی از علل اصلی مهاجرت این خانواده تحصیل در بهترین مراکز علمی دنیا بود. خانواده کردستانی در ابتدا برای مهاجرت انگلستان را انتخاب کردند. برای مدت زمان کوتاهی در این شهر حضور داشتند. بعد از چندین سال به شهر سن خوزه در ایالات متحده آمریکا مهاجرت کردند. به نوعی نقطه عطف موفقیت آقای امید کردستانی مهاجرت به سن خوزه می باشد. همچنین تحصیلات در مقطع لیسانس را نیز در همین شهر ادامه دادند.

وی یکی از دانشجویان برتر و موفق این دانشگاه بود. وی استعداد بی نظیری در زمینه تحصیل داشت. به همین دلیل توانست در سال ۱۳۶۳ بدون پرداخت کوچک ترین هزینه ریالی بورسیه دریافت کند. پس از دریافت بورسیه تحصیلی توانست به شکلی متفاوت در مسیر استعدادهایش قرار بگیرد. بعد از فارغ التحصیلی ایشان در موقیعت های مختلف شغلی توانستند کارنامه درخشانی را از خود ثبت کنند. وی در بسیاری از شرکت ها و پلتفرم های هوشمند دنیا افتخار همکاری داشته است. همچنین در هر شرکتی با ایجاد یک مسیر امن توانسته موجبات پیشرفت حداکثری را فراهم کند.

بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر

آغاز فعالیت کاری امید کردستانی

امید کردستانی به عنوان یک فرد خبره پس از اتمام تحصیلات توانست موقعیت های شغلی مختلف و ممتازی را به دست بیاورد. همچنین ایشان برای اولین بار فعالیت کاری خود را در شرکت GO آغاز کردند. این شرکت در زمینه گسترش بستر وب در سیستم عامل هوشمند فعالین می کند. ایشان بیش از چندین سال با این شرکت همکاری کردند. همچنین در ادامه پیشنهاد شغلی ممتازی به ایشان ارائه شد. آقای امید کردستانی در شرکت HP نیز شانس همکاری داشته اند.

وی به شیوه ای متفاوت امور تجاری را در این دانشگاه مورد بررسی قرار می داد. همچنین ایشان در اوایل سال ۱۳۷۰ با شرکت Netscape همکاری خود را آغاز کردند. این شرکت از همکاری با آقای امید کردستانی توانست؛ سود قابل توجهی را کسب کند. ایشان در این دوران ارزش ریالی شرکت را از ۸۸ میلیون دلار به ۲۲۰ میلیون دلار رساند.

تمامی این اتفاقات مثبت در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه رخ داد. وی با دیگر شرکت های بزرگ دنیا نظیر آمازون، اینتل و اسکایپ نیز همکاری داشته است. در سال ۱۳۸۷ از ایشان دعوت شد، که در شرکت گوگل به عنوان مدیر فروش فعالیت خود را آغاز کنند‌. حضور در این موقعیت شغلی برای آقای امید کردستانی بسیار پرافتخار بود. ایشان در مصاحبه استخدامی گوگل بالاترین امتیاز را به دست آورد‌.

آقای کردستانی به سوالات تمامی ۱۱ نفر به درستی پاسخ دادند. در نهایت پس از اتمام مصاحبه موفق به حضور در این شرکت شدند. خالق تبلیغات کلیکی آقای امید کردستانی می باشد. وی با ایجاد چنین رویکردی توانست؛ انقلاب عظیمی را در دنیای مجازی رقم بزند.

بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر

حقوق میلیونی امید کردستانی

آقای امید کردستانی در طول فعالیت خود در گوگل حقوق بسیار بالایی دریافت می کرد. خصوصا پس از خلق تبلیغات کلیکی حقوق ایشان تا سر حد قابل توجهی افزایش یافت. پس از استخدام آقای کردستانی سهام گوگل تا حدود ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد. همچنین آخرین حقوق دریافتی ایشان ۱۱۳ میلیون دلار بوده است. وی در همان سال ها لقب روح گوگل را را برای خود انتخاب کرد. همکاران امید نیز لقب آقای دیپلمات را برای ایشان انتخاب کردند. آقای کردستانی در تمامی جلسات ظاهری بسیار رسمی و آراسته داشتند.

وی هیچ گاه اصالت ایرانی خود را پنهان نکرد و حتی وی به عنوان‌ یک غول مدیریتی ایرانی نیز شناخته می شود. همچنین ایشان بسیار خوشرو هستند و رفتار صمیمی با همکاران خود در محیط کاری داشتند. وی مهارت بسیار بالایی در زمینه رانندگی دارد. همچنین استعداد ویژه ایشان در رانندگی توسط دوستان و آشنایان تایید شده است.

بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر

ازدواج امید کردستانی

امید کردستانی برای اولین بار در سال ۱۳۷۰ با خانم بیتا دریاباری ازدواج کرد. این زوج عاشق زندگی بسیار خوب و آرامی داشتند. پس از مدت زمان کوتاهی به دلیل اختلافات موجود تصمیم به طلاق می گیرند. خانم دریاباری یکی از نخبگان فعال کامپیوتر می باشد، که افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده است. همچنین ایشان بعد از به وجود آمدن برخی از اختلافات با وجود دو فرزند تصمیم با طلاق می گیرند.

بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر

ازدواج دوم او

آقای امید کردستانی برای بار دوم نیز تصمیم به ازدواج می گیرند. ایشان برای بار دوم با یکی از همکاران خارجی خود به نام جیزل هیسکاک آشنا می شوند. بعد از مدت زمان کوتاهی در سال ۱۳۹۰ تصمیم به ازدواج می گیرند. آقای کردستانی از ازدواج دوم خود نیز صاحب ۲ فرزند می شوند. خانم بیتا دریاباری نیز بعد از طلاق دو بار ازدواج می کنند. ایشان در سال ۲۰۰۹ بعد از ازدواج دوم گوگل را ترک کردند.

به نوعی در این سال به عنوان مشاور تجاری فعالیت خود را آغاز نمودند. پس از مدت زمان کوتاهی از ایشان دعوت شد که دوباره به عنوان یک مدیر ارشد در گوگل فعالیت خود را ادامه دهند. همچنین بعد از چندین سال با شرکت توییتر فعالیت خود را آغاز کردند. وی از محبوب ترین مدیران این شرکت می باشد. همچنین در یک بازه زمانی کوتاه مدت امید کردستانی توانست به موفقیت های کم نظیری دست پیدا کند. در سال ۲۰۲۰ ایشان به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شدند.

در سال ۲۰۰۶ مجله تایمز نام ایشان را در لیست ۱۰۰ نفری که دنیا را تغییر داده اند؛ قرار داد. بنیاد خیریه پارسی نیز توسط آقای امید کردستانی اداره می شود. این خیریه به افراد جویای تحصیل کمک می کند. آقای کردستانی نظارت مستقیمی به فعالیت های این خیریه دارند. همچنین از کارآفرینان در حوزه های مختلف کمک می کند.

بیوگرافی امید کردستانی و همسرش از گوگل تا توییتر

کلام آخر

آقای امید کردستانی به عنوان یکی از چهره های شاخص ایرانی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار می باشد. ایشان در بسیاری از شرکت های معتبر دنیا اعم از گوگل، توییتر و حتی HP سابقه همکاری داشتند. ایشان از استعداد فوق العاده عجیبی در زمینه وب و هوش مصنوعی برخوردار هستند. وی در شهر تهران چشم به جهان گشود و اصالت خانوادگی آقای کردستانی متعلق به شهر پیرانشهر می باشد. وی در تمامی سال ها توانسته پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا