پکیج بوتان را مستقیم از درب کارخانه خریداری کنید!

پکیج بوتان را مستقیم از درب کارخانه خریداری کنید!

پکیج دیواری بوتان به عنوان دستگاهی است که می‌تواند آب گرمایشی و آب گرم بهداشتی را به آسانی فراهم کند. “خرید مستقیم از درب کارخانه” مطمئنا شما هم این جمله را در موارد گوناگون شنیده باشید. در این مقاله سعی داریم در مورد مزیت‌های خرید مستقیم پکیج بوتان از کارخانه صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

مدل‌‌های مختلف پکیج بوتان بر حسب نیاز مصرف‌ کننده، با امکانات متنوع و برای متراژهای متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌‌گردد. طیف گسترده این محصولات، انتخاب و خرید پکیج بوتان را برای خریداران دشوار نموده و امکان اشتباه در انتخاب پکیج دیواری مناسب را بالا برده است. تنوع در مدل‌های مختلف محصولات این شرکت، باعث شده است اختلاف در قیمت پکیج بوتان برای مدل‌های متفاوت داشته باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت پکیج بوتان (https://www.markazforoosh.com/بوتان/پکیج-بوتان/) سایت مرکز فروش را دنبال کنید.

پکیج دیواری بوتان چیست؟

پکیج‌ها نوعی از سیستم‌های گرمایشی ویژه ای هستند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، آب گرم مصرفی و گرمایش محیط منزل خود را تامین کنید. پکیج بوتان دارای انواع متعددی شامل فن دار، بدون فن، زمینی و دیواری هستند که باید با توجه به نیاز و بودجه خود، پکیج بوتان مناسب خود را خریداری نمایید.

این نوع سیستم گرمایشی سال‌هاست که توانسته یک انتخاب مناسب برای تمامی موتورخانه‌ها باشد. شاید بتوان گفت در حال حاضر در خانه‌های کوچک و آپارتمانی و محیط‌های کاری و اداری، به علت کمبود فضا اکثرا از پکیج‌ها استفاده می‌کنند.

پکیج بوتان را مستقیم از درب کارخانه خریداری کنید!

ویژگی پکیج بوتان چیست؟

پکیج بوتان(Butane wall package) توسط شرکت صنعتی بوتان طراحی شده و به بازار عرضه می‌شود؛ پکیج‌های بوتان به علت کیفیت عالی و رضایت بالای مشتریان، رقیبی جدی برای سایر برند‌های ایرانی و خارجی محسوب می‌شوند. قطعات استفاده شده در پکیج بوتان از باکیفیت ترین و به روز ترین تکنولوژی‌ها استفاده شده و به همین علت این محصولات، بهترین عملکرد را در بین سایر رقبا دارند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه و حائز اهمیت این پکیج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راندمان حرارتی بالای %90
  • مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت نمایش وضعیت سیستم و اعلام هشدار و خرابی
  • تامین‌کننده آب گرم مصرفی در بالا ترین سرعت و کم ترین زمان برای منزل و محیط کار
  • توانایی متصل کردن پکیج بوتان به حسگر دمای محیط
  • توانایی متصل شدن به ترموستات اتاقی
  • صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی
  • مجهز به سیستم جرقه اتوماتیک
  • مصرف کم برق به علت تک فاز بودن برق مصرفی

آشنایی با انواع پکیج‌های بوتان

در واقع پکیج بوتان سیستمی است که جایگزین موتورخانه‌های قدیمی شده و سبب‌ تامین سیستم گرمایشی و آب گرم مصرفی می‌شود؛ از این جهت، با خرید پکیج بوتان دیگر احتیاجی به خرید آبگرمکن دیواری ندارید. دسته بندی پکیج‌ها به حالت‌های گوناگونی انجام می‌شود که در ادامه بعضی از مهم ترین آن‌ها را برای شما عنوان می‌کنیم:

انواع پکیج دیواری بوتان از لحاظ سوخت مصرفی

پکیج دیواری بوتان از لحاظ سوخت مصرفی به دسته بندی زیر تقسیم می‌شود:

  • پکیج گازوئیل سوز
  • پکیج دوگانه سوز
  • پکیج برقی
  • پکیج گاز سوز

انواع پکیج دیواری و زمینی از لحاظ تعداد مبدل

پکیج دیواری بوتان از لحاظ تعداد مبدل به دسته بندی زیر تقسیم می‌شود:

  • پکیج تک مبدل: تشکیل شده از یک مبدل اصلی
  • پکیج دو مبدل: تشکیل شده از یک مبدل صفحه ای جهت‌ تامین آب گرم مصرفی و گرمایش خانه
  • پکیج دو مبدل گرمایشی: برای‌ تامین آب گرم
  • پکیج سه مبدل

مزیت‌های خرید مستقیم پکیج بوتان از کارخانه

ادعای فروش مستقیم پکیج بوتان از درب کارخانه، تبلیغی است که بارها شنیده ایم. ولی آیا این ادعا واقعا صحت دارد و خرید مستقیم پکیج بوتان از کارخانه مزیت‌های خاصی دارد؟ جهت پاسخ به این سوال، باید به چند نکته مهم و اساسی توجه کنیم.

از مزیت‌های خرید مستقیم پکیج بوتان از کارخانه می‌توان به قیمت پایین تر آن نسبت به نمایندگی‌های مجاز و مراکز فروش اشاره کرد. به طور معمول ادعا می‌شود که با حذف واسطه‌ها، قیمت نهایی محصول برای مشتری کاهش می‌یابد. خرید مستقیم از کارخانه، احتمال تقلبی بودن کالا را کاهش داده و همچنین با وجود دسترسی به تمام مدل‌های تولیدی کارخانه، امکان انتخاب گسترده تری را برای مشتری فراهم می‌کند.

در واقع، شرکت‌های بزرگی از جمله بوتان و ایران رادیاتور، شبکه گسترده ای از نمایندگی‌ها و مراکز فروش را در سراسر کشور دارند. به طور معمول فروش مستقیم به صورت فردی از کارخانه برای این گونه شرکت‌ها مقرون به صرفه نیست. البته لازم به ذکر است حتی اگر پکیجی را به طور مستقیم از کارخانه خریداری کنید، هزینه‌های جانبی از جمله حمل و نقل، نصب و گارانتی همچنان بر عهده شما خواهد بود.

تمام محصولات بوتان مانند پکیج‌ها، دارای استانداردهای کیفی مشخصی هستند و فرقی نمی‌کند که آن‌ها را از کارخانه یا نمایندگی‌های مجاز خریداری نمایید.

خرید پکیج دیواری بوتان

نکات مهم هنگام خرید پکیج بوتان را در جدول زیر عنوان کرده ایم:

سخن آخر

خرید مستقیم پکیج بوتان از کارخانه ممکن است در بعضی موارد مزیت‌هایی داشته باشد، ولی در عمل، اکثر نمایندگی‌های مجاز نیز محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در نتیجه، مهم ترین نکته این است که پیش از خرید، به خوبی تحقیق کرده و از فروشنده معتبر خرید نمایید.

شما می‌توانید جهت خرید آنلاین پکیج بوتان به سایت مرکز فروش که نمایندگی مجاز پکیج‌های بوتان را دارد، مراجعه نمایید و همچنین برای اطلاع دقیق از قیمت پکیج بوتان (قیمت روز بازار) سری به سایت مرکز فروش بزنید.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل