پیامک

نزدیک ترین مرکز تعمیرات صندلی اداری در تهران و شهرستان های اطراف

نزدیک ترین مرکز تعمیرات صندلی اداری در تهران و شهرستان های اطراف

نزدیک ترین مرکز تعمیرات صندلی اداری در تهران و شهرستان های اطراف

صندلی به‌ عنوان یکی از مهم‌ ترین وسایل محیط‌ های کاری و اداری معرفی می‌ شود که کارمندان در طول روز ساعت های زیادی از آن استفاده می‌ کنند، بنابراین با توجه به این ‌که مدت زمان زیادی بر روی آن می‌ نشینند باید کارایی لازم را داشته باشند.

این نوع از صندلی ‌ها به دلیل استفاده زیاد ممکن است بعد از مدتی دچار شکستگی یا خرابی شوند در نتیجه به تعمیر نیاز پیدا می کنند. با توجه به این ‌که صندلی ‌ها نقش اصلی را در محیط‌ های اداری ایفا می‌ کنند در صورت شکست یا خرابی باید سریعا آن‌ ها را تعمیر کنید تا میزان بهره‌ وری کارکنان کاهش پیدا نکند. به طور کلی اگر می‌ خواهید به تعمیر صندلی اداری در محل تهران بپردازید بهتر است تا ادامه‌ مطالب با ما همراه باشید.

مهم ‌ترین مشکلات در صندلی اداری

صندلی های اداری با توجه به این ‌که در طول روز مورد استفاده‌ زیاد قرار می‌ گیرند ممکن است دچار مشکلاتی شوند که در نهایت باید به تعویض یا تعمیر آن‌ ها بپردازید. شاید بسیاری از افراد با آسیب ‌هایی که برای یک صندلی اداری به وجود می ‌آید آشنایی نداشته باشند به‌ همین علت چند مورد از آن را در ادامه بیان می ‌کنیم.

ثابت ماندن چرخ‌ های صندلی

یکی از موارد مهمی که باعث می‌ شود صندلی اداری نیاز به تعمیر داشته باشد حرکت نکردن چرخ‌ های آن می ‌باشد. در واقع زمانی‌ که صندلی به‌ سختی تکان داده شود باید مطمئن باشید که مشکلی در چرخ آن به‌ وجود آمده که در این مواقع باید بررسی‌ های لازم را انجام دهید و ببینید مواد غذایی و خوراکی به چرخ های آن نچسبیده باشد یا این‌ که روغن‌ کاری آن را سر موعد انجام دهید در صورتی‌ که مشکل همچنان ادامه داشته باشد می ‌توان متوجه ناسالم بودن چرخ ها شد و باید به تعمیر آن ها بپردازید.

نزدیک ترین مرکز تعمیرات صندلی اداری در تهران و شهرستان های اطراف

خراب شدن پشتی صندلی

پشتی صندلی یکی از اجزای پرکاربرد صندلی‌ های اداری به شمار می ‌رود که اهمیت بسیار زیادی بر روی راحتی بدن استفاده کنندگان دارد. در واقع با توجه به این ‌که کارکنانی که بر روی صندلی می نشینند با کمک پشتی کمتر احساس خستگی می ‌کنند باید در صورت آسیب سریعا مشکل آن ها رفع شود.

گاهی اوقات پشتی صندلی سست می ‌شود که فرد باید برای رفع خستگی از صندلی خود جدا شود، بنابراین در صورتی ‌که این مشکل پیش آمد بهتر است پشتی صندلی را بررسی کنید و در صورت نیاز به تعمیر صندلی اداری در محل تهران تدبیرات لازم را انجام دهید.

احساس ناپایداری صندلی

زمانی‌ که بر روی صندلی می‌ نشینید ممکن است احساس ناپایداری داشته باشید که این موضوع به پایه‌ صندلی مرتبط می ‌شود و تعادل صندلی را به‌ هم می ‌ریزد. از این ‌رو باید حتما قطعات متصل به صندلی و دیگر اجزا را به ‌درستی بررسی کنید تا در صورت وجود هر گونه مشکلی به رفع آن بپردازید.

در چنین مواردی نیازی نیست که مجددا به خرید صندلی بپردازید تنها بهتر است به مرکز تعمیر صندلی اداری در محل تهران مراجعه کنید تا افراد متخصصی را برای تعمیر صندلی به محل شما اعزام کنند.

نزدیک ترین مرکز تعمیرات صندلی اداری در تهران و شهرستان های اطراف

یکی از مهم‌ ترین مشکلاتی که برخی صندلی‌ های اداری با آن مواجه هستند این است که بعد از مدت زمان کوتاهی دچار نشست خواهند شد که علت آن ‌هم خرابی سیلندر گاز می‌ باشد، چرا که صندلی‌ های بادی یا پنوماتیک به وسیله گاز نشیمنگاه آن ‌ها درست می ‌شود و باعث بالا بردن صندلی خواهد شد. از این ‌رو شما تحت این شرایط می‌ توانید به تعمیر سیلندر آن بپردازید تا کارایی صندلی دوباره بازگردانده شود.

نکات مهم تعمیر صندلی اداری

قبل ‌از این ‌که برای تعمیرات مورد نیاز صندلی اداری اقداماتی را انجام دهید ابتدا بهتر است به نکات مختلفی توجه داشته باشید. به ‌عنوان مثال تمامی قطعاتی که برای صندلی به‌ کار برده می‌ شوند باید دارای ضمانت ‌نامه باشند و حتما در فاکتور هم قید شود.

از طرفی برای اطمینان از نتیجه کار بهتر است به مراکز تعمیر صندلی اداری در کرج مراجعه کنید و از تکنسین های مجرب بخواهید که تعمیرات صندلی را برای شما انجام دهند، اما قبل‌ از هر چیز باید نمونه کارهای آن ‌ها را ببینید تا از کیفیت و مهارت کار اطلاع پیدا کنید.

از طرفی باید حتما عکس صندلی خراب شده را به تعمیرکاران نشان دهید تا قبل ‌از انجام هر گونه کاری قیمت‌ های نهایی را برای شما برآورد کنند.

دقت داشته باشید قطعاتی که برای تعمیر صندلی استفاده می ‌شود باید از برندهای معتبری برخوردار باشند تا کیفیت لازم را ارائه دهند در غیر این ‌صورت بعد از مدت زمان کوتاهی دوباره صندلی شما با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

قیمت تعمیر صندلی اداری

هنگام تعمیر صندلی اداری ممکن است بسیاری از افراد به برآورد قیمت آن بپردازند در واقع باید بگوییم که دو عامل وجود دارد که می ‌تواند بر روی قیمت تعمیر صندلی‌ اداری در ری اثر بگذارد. یکی از مهم‌ ترین عواملی که قیمت تعمیر صندلی را بالا یا پایین می برد تعویض قطعه خراب شده با قطعه نو است.

گاهی اوقات ممکن است صندلی‌ های اداری هیچ ‌گونه نیازی به تعویض قطعه نداشته باشند و تنها با تعمیر آن بتوان کارایی قبلی را به آن‌ ها برگرداند، اما گاهی میزان مشکل و آسیب ‌دیدگی به‌ قدری بالا است که باید حتما قطعه آسیب ‌دیده را با قطعه نو تعویض کنید که بر روی قیمت تعمیر صندلی تأثیر زیادی می‌ گذارد بود.

با توجه به نوع صندلی که استفاده می شود قطعاتی که به کار می رود کاملا متفاوت است که همین موضوع می تواند هزینه های متفاوتی برای کارفرما ایجاد کند.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا