3 سایتی که برای خرید بهترین کوادکوپتر با تخفیفات باور نکردنی باید بشناسید

3 سایتی که برای خرید بهترین کوادکوپتر با تخفیفات باور نکردنی باید بشناسید

امروزه کوادکوپتر‌ها در صنعت تصویر برداری جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. این کالا که در دسته پهباد‌ها قرار می‌گیرد، برای تامین نیروی پیشرانش خود از چهار بخش پروانه‌ای کمک می‌گیرد. در اصل علت نام گذاری این کالا مربوط به همین چهار پروانه است؛ زیرا واژه کواد اشاره به عدد چهار دارد.

 از آنجایی که تعادل پروازی این ابزار بسیار بالاست، در کارایی‌های گوناگونی مثل مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و‌شرکت‌ها به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس حوزه استفاده از این کالا علاوه بر عکاسی تفریحی، شامل تصویربرداری‌های تحقیقاتی نیز می‌شود. 

شاید شما هم جزو متقاضیان خرید این کالا هستید و قصد دارید منبع خوبی برای تهیه آن پیدا کنید. خرید آنلاین کوادکوپتر می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و در عین حال چالش‌برانگیز باشد. با تنوع فراوان مدل‌ها و قیمت‌ها، پیدا کردن سایتی معتبر و با تخفیف‌های مناسب، امری ضروری به نظر می‌رسد.

 اگر شما هم از علاقه‌مندان به کوادکوپترها هستید و به دنبال بهترین گزینه‌ها برای خرید آنلاین با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه می‌گردید، این مطلب دقیقاً برای شماست. در این مطلب به معرفی سه سایت برتر برای خرید این کالا اختصاص دارد.

بهترین سایت های خرید کوادکوپتر

در ادامه 3 تا از برترین سایت هایی که کوادکوپترهای خود را با تخفیف می فروشند به شما معرفی کنیم:

آریا آرسی

مجموعه آریا آرسی یکی از برترین فروشندگان انواع تجهیزات تصویر برداری مانند کوادکوپتر به شمار می‌رود که از سال ۹۱ تاکنون به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارد.

 با مراجعه به وبسایت https://ariarc.com می‌توانید مجموعه کاملی از انواع کوادکوپتر را مشاهده کنید. با کلیک روی هر نمونه، مشخصات کامل آن برایتان ظاهر می‌شود‌. اما چرا آریا آرسی؟ در ادامه مهم‌ترین مزایای خرید کوادکوپتر از این وبسایت را برایتان شرح خواهیم داد. 

  • ارسال فوری: فرقی نمی‌کند در کدام شهر از ایران ساکن هستید. هر کجا که باشید پس از ثبت سفارش، بعد از گذشت ۳ روز سفارش خود را تحویل خواهید گرفت. روش‌های ارسال کالا شامل پیک، تیپاکس و پست پیشتاز است. البته سفارش‌های درون شهری از طریق پیک تحویل داده می‌شود.
  • تخفیفات فوق العاده: با مراجعه به وبسایت آریا آرسی متوجه خواهید شد که روی تمامی مدل‌های این کالا، حدود ۵ الی ۳۹ درصد تخفیف اعمال شده است. این گزینه یک فرصت بی نظیر برای یک خرید به صرفه و اقتصادی  است.
  • تضمین اصالت: در مجموعه آریا آرسی تمامی کوادکوپتر‌ها از منابع مطمئن و اورجینال تامین می‌شوند. به علاوه تمام مشخصات کالا همان طور که توسط شرکت مشخص شده، برای خریداران ترجمه می‌شود.
  • ویژگی مقایسه مدل‌های مختلف: حین انتخاب یک‌ محصول با چند مدل مختلف روبرو خواهیم شد که ممکن است برای انتخاب یک مدل از بین چندین نمونه کمی سردرگم شویم. سایت آریا آرسی موقعیتی را برایتان فراهم کرده که با کلیک روی گزینه مقایسه، ۲ یا ۳ نمونه را در پروفایل خود ذخیره کنید و با رجوع به بخش مورد نظر، به راحتی آن‌ها مورد مقایسه قرار دهید. این گزینه به انتخاب بهتر کمک شایانی می‌کند.
  • ضمانت سلامت کالا: پس از این که سفارش خود را ثبت کردید، کارشناسان فروش مجموعه پیش از ارسال کالا، با بررسی کامل کیفی از سلامت آن اطمینان پیدا کرده و در صورت درخواست مشتری، برای وی فیلم آزمایش کوادکوپتر را نیز ارسال می‌کنند. با این وجود، در صورتی که در سلامت کالا ایرادی وجود داشته باشد، خریدار تا ۲۴ ساعت فرصت دارد این مورد را به مسئولین فروش ariarc اطلاع رسانی کند.
  • خدمات پس از فروش: مجموعه آریا آرسی برای انواع مختلف کوادکوپتر، ۵ سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.
  • وجود نماد اعتماد خرید اینترنتی: وبسایت آریا آرسی دارای نماد مهم اعتماد یا همان e نماد است که برای افزایش اعتماد خریداران گزینه مهمی محسوب می‌شود.
  • ارسال رایگان برای خرید‌های آنلایندر صورتی که مراحل خرید و پرداخت هزینه را به صورت کامل از طریق درگاه‌های آنلاین انجام دهید، ارسال کالا برای شما رایگان خواهد بود. 
  • قابلیت پرداخت هزینه در محل: اگر شرایط پرداخت آنلاین را ندارید، می‌توانید برای خرید خود از آریا آرسی، گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید.
  • امکان خرید تلفنی: شاید به هر دلیلی برایتان مقدور نباشد از طریق وبسایت خرید کنید؛ در این شرایط می‌توانید با تلفن‌های مجموعه تماس گرفته و به راحتی پروسه خرید خود را پیش ببرید.

3 سایتی که برای خرید بهترین کوادکوپتر با تخفیفات باور نکردنی باید بشناسید

DJI

کمپانی DJI با نشانی وبسایت  https://www.dji.com/de یکی از‌ مجموعه‌های بزرگ واقع در کشور چین است. این کمپانی از سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در زمینه فروش تجهیزات هوایی مانند کوادکوپتر آغاز کرده است. شعار اصلی این مجموعه، نوآوری و توسعه بوده و در حال حاضر محصولات خود را به بیش از ۳۰ کشور ارسال می‌کند. متاسفانه این وبسایت امکان ارسال مستقیم محصولات خود را به کشور ایران فراهم نکرده ولی وجود نمایندگی‌های متعددی از آن در سطح کشور، خرید از محصولات مجموعه DJI را برای ایرانیان فراهم کرده است. 

به هر حال با مراجعه به سایت اصلی می‌توانید جدیدترین محصولات آن را بررسی کرده و در هنگام خرید از نمایندگی‌های داخلی، اصالت نمونه انتخاب شده را با مدل‌های موجود در سایت تطابق دهید. با خرید محصولات DJI از مزایای زیر بهرمند خواهید شد.

  • تضمین قیمت: شاید در نگاه اول فکر کنید قیمت برخی از مدل‌های کوادکوپتر این کمپانی بالاست؛ اما زمانی که ویژگی‌ها و کیفیت کلی کالا را بررسی می‌کنید، متوجه تناسب قیمت و کیفیت خواهید شد. به عبارت دیگر چنین سطح کیفیتی را با قیمتی پایین‌تر پیدا نمی‌کنید.
  • تخفیفات دوره‌ای: برای استفاده از خدمات تخفیف این کالا باید گوش به زنگ باشید؛ زیرا نمایندگی‌ها در دوره‌های خاصی برای فروش برخی مدل‌های کوادکوپتر تخفیف‌های خوبی را در نظر می‌گیرند.
  • انتخاب برترین مدل‌های روز جهان: کمپانی DJI یک مجموعه فوق پیشرفته است. به همین دلیل می‌توانید برترین مدل‌های کواد کوپتر را از بین تولیدات آن پیدا کرده و از کیفیت آن لذت ببرید.
  • ارائه آموزش‌ها: شاید همگی خریداران با جزئیات کارکرد کوادکوپتر‌های DJI آشنایی نداشته باشند ولی خوشبختانه با خرید این محصولات از نمایندگی‌های آن می‌توانید آموزش‌های کاملی از طرز کارکرد کالا را دریافت کنید.
  • تامین لوازم جانبی و قطعات یدکی: یکی از مشکلات اصلی خرید کالاهای خارجی مربوط به کمبود قطعات یدکی و لوازم جانبی آن‌ها در بازار داخلیست؛ اما خوشبختانه نمایندگی‌های این مجموعه، تمامی قطعات یدکی را با کیفیت اصلی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند.
  • ارائه خدمات تعمیر تخصصی: تعمیر کوادکوپتر‌های خارجی کار هر کسی نیست. تعمیر چنین کالاهایی نیاز به تخصص و آشنایی کامل با قطعات دارد. در نمایندگی‌ها خدمات تخصصی تعمیرات کوادکوپتر‌های DJI عرضه می‌شود.
  • گارانتی طلایی: محصولات DJI‌ توسط نمایندگان آن در مدت مشخصی گارانتی طلایی دریافت می‌کنند؛ همین مورد خیال خریداران را از بابت کیفیت مولتی روتور راحت می‌کند.

Parrot

کمپانی Parrot با نشانی سایت https://www.parrot.com/en یکی از مجموعه‌های بزرگ ایالات متحده در زمینه فروش کوادکوپتر‌های آماتور تا پیشرفته است. این شرکت اعلام کرده که ماموریت ما این است که صنایع خود را با استفاده از پیشرفته‌ترین پهباد‌ها مدرن کنیم‌. این کمپانی محصولات زیادی را برای تیم‌های جستجو، آتش نشانان و … در نظر گرفته و از این حیث، کمک بزرگی به بشر کرده است. متاسفانه این وبسایت نیز امکان ارسال مستقیم محصولات خود را به ایران پشتیبانی نمی‌کند‌. نکته بد ماجرا این است که با توجه به تحریم‌های موجود در کشور ما، کمپانی پاروت نمایندگی‌های بسیار کمی در سطح ایران دارد. به هر حال مزایای خرید محصولات فوق العاده این شرکت شامل موارد زیر هستند.

  • بهره مندی از بالاترین کیفیت: کوادکوپتر‌های پاروت جزو برترین مدل‌های موجود در سطح جهان شناخته می‌شوند. در نتیجه با خرید یک نمونه از این برند، لذت استفاده از یک‌ پهباد فوق مدرن را تجربه خواهید کرد.
  • اتصال قوی: تولیدات پاروت به اتصال فوق العاده بین کنترلر و پهباد مشهور هستند. پس هنگام استفاده از آن‌ها با هیچ اختلالی مواجه نخواهید شد.
  • امکان اتصال به اینترنت: از آنجایی که شرکت بزرگ پاروت امکان اتصال پهباد به اینترنت را فراهم کرده است، به راحتی می‌توانید فایل‌های موجود در کوادکوپتر را مشاهده کرده و به بخش دلخواه انتقال دهید.

نکات خرید کواد کوپتر

در گذشته خریداران برای انتخاب کواد کوپتر، انتخاب‌های گسترده‌ای پیش رو نداشتند و متقاضیان ناچار بودند از بین تعداد محدودی خرید خود را انجام دهند. اما حال اوضاع تغییر کرده و با وجود برترین کمپانی‌ها، طیف وسیعی از مدل‌های این نوع پهباد روانه بازار شده است. به هر حال شما قرار است برای خرید این کالا هزینه کنید؛ پس باید در خرید خود دقت کنید. هنگام انتخاب این کالا به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • توجه به سطح کوادکوپتر: کوادکوپتر‌ها به سه سطح مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای تقسیم بندی می‌شوند. اگر شما در سطح مبتدی هستید نباید برای خرید نمونه‌های حرفه ای هزینه کنید. در واقع باید با انتخاب مدل‌های مبتدی و ارزان‌تر، دوره آماتوری را سپری کنید.
  • عمر باتری: طول عمر باتری هر پهبادی رابطه مستقیمی با مدت زمان پرواز آن دارد.‌ به همین دلیل لازم است این موضوع را با سطح انتظارات خود هماهنگ کنید.
  • کیفیت قطعات: کیفیت قطعات تشکیل دهنده هر کوادکوپتر رابطه مستقیمی با طول عمر و استحکام آن دارد. پس سعی کنید بالاترین کیفیت را انتخاب کنید.
  • کیفیت دوربین: اگر هدف شما از خرید کواد کوپتر، عکاسی است پس باید در هنگام انتخاب مدل حتما به سطح کیفیت دوربین آن توجه داشته باشید.
  • توجه به هدف خرید: کوادکوپتر‌ها برای اهداف مختلفی مانند کاربرد‌های نظامی،‌ کشاورزی،‌ تفریحی و …‌طراحی شده اند‌. برای هر یک از این موارد، مدل‌های خاصی تولید شده است؛ بنابراین حتما باید هدف خرید خود را در همان ابتدا مشخص کنید.
  • انتخاب برند مناسب: هر یک از برند‌ها طراحی اختصاصی خود را دارد. شما به عنوان یک خریدار باید تولیدات تمامی برند‌ها را بررسی کرده و با توجه به ویژگی آن‌ها، مناسب‌ترین نمونه را برگزینید.
  • امکانات: اطلاع از ویژگی‌ها و امکانات کوادکوپتر مانند نوع چراغ‌ها، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، قابلیت ارتقا و قدرت موتور قبل از خرید الزامیست. البته انتخاب این امکانات به سطح بودجه شما نیز بستگی دارد.

جمع بندی

در این مطلب 3 تا از بهترین سایت هایی که کواد کوپتر را به صورت اینترنتی با تخفیف های دوره ای می فروشند معرفی کردیم. در خرید کوادکوپتر حتما به نکاتی که در این مقاله گفتیم، توجه داشته باشید از جمله عمر باتری، سطح کوادکوپتر، کیفیت دوربین، قطعات و… تا محصولی متناسب با نیازهای خود را بخرید. 

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل