تزریق ژل به واژن برای بزرگ کردن و جوانسازی

تزریق ژل به واژن برای بزرگ کردن و جوانسازی

داشتن یک اندام زیبا برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. بیشتر خانم‌ها زیبایی را صرفا در چهره زیبا یا اندام موزون و متناسب نمی‌دانند. برای برخی از خانم‌ها داشتن اندام‌های جنسی زیبا نیز اهمیت بسیاری دارد و به آن‌ها اعتمادبه‌نفس می‌بخشد. این اعتمادبه‌نفس در روابط زناشویی آن‌ها و جلب رضایت طرفین بسیار حائز اهمیت است. عوامل خاصی وجود دارد که ممکن است ناحیه تناسلی را تحت تغییرات ناخوشایند قرار دهد. از این عوامل می‌توان به کاهش وزن‌های شدید، مشکلات ژنتیکی و تغییرات هورمونی اشاره کرد. یکی از راه‌های جوانسازی و بزرگ کردن واژن، تزریق ژل است. درصورتی‌که تزریق ژل به واژن در تهران توسط یک پزشک متخصص انجام شود، می‌توانید از نتایج آن لذت ببرید. با ما همراه باشید تا راجع‌به نحوه تزریق ژل به واژن در تهران و مزایای آن صحبت کنیم.

تزریق ژل واژن چگونه است؟

این تزریق در ناحیه تناسلی به منظور افزایش حجم واژن و برجستگی آن انجام می‌شود. پزشک متخصص با تزریق ژل به واژن در تهران ایرادات ظاهری و افتادگی این ناحیه تناسلی را برطرف می‌کند. تزریق به‌صورت سرپایی انجام می‌شود و غیر تهاجمی است. فرایند تزریق با ضدعفونی کردن واژن و بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در این عمل زیبایی ترمیمی از سوزن‌های ظریف استفاده می‌شود و ماده ژل در قسمت‌های مختلف واژن و لابیاها تزریق می‌شود. در نهایت شما می‌توانید بعد از انجام این کار به جوانسازی واژن، فرم‌دهی مناسب آن، رفع افتادگی واژن و قرنیه کردن لابیا‌ها به منظور زیبایی ناحیه تناسلی برسید. اگرچه این نوع تزریق مزایا و کاربردهای درمانی خاصی دارد، اما همه خانم‌ها کاندیدای مناسبی برای آن نیستند.

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل واژن

معمولا برای جوانسازی و افزایش حجم واژن از تزریق چربی نیز استفاده می‌شود. در این بین برخی از خانم‌ها تمایلی به تزریق چربی ندارند. این دسته از خانم‌ها می‌توانند از تزریق ژل یا فیلر استفاده کنند. خانم‌هایی که به‌صورت ژنتیکی لابیاهای نامتقارن دارند، یا خانم‌هایی که حتی با وجود واژن بزرگ و پر، لابیاهای کوچکی دارند، می‌توانند از تزریق ژل استفاده کنند.

جراحی لابیاپلاستی که برای متقارن‌سازی و زیباسازی لابیاهای واژن انجام می‌شود، یک روش جراحی تهاجمی است. خانم‌هایی که از این عمل زیبایی هراس دارند، می‌توانند با تزریق ژل به واژن در تهران به لابیاهای متقارن و زیبا برسند. اگر دچار بیماری‌های خاصی مانند: سرطان دهانه رحم، بیماری خود ایمنی، زگیل تناسلی، عفونت‌های قارچی یا باکتریایی هستید یا دوران بارداری و شیردهی را سپری می‌کنید، کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل زیبای ترمیمی نیستید.

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل واژن

معمولا مراقبت‌های خاصی برای قبل از تزریق ژل به واژن در تهران تعریف نشده است؛ اما پزشک زنان متخصص قبل از هرکاری یک جلسه مشاوره با شما برگزار می‌کند و اطلاعات لازم شامل: نکات مراقبتی و ضروری قبل و بعد از تزریق را در اختیارتان قرار می‌دهد. پزشک جراح زنان و زایمان با سوالاتی که از شما می‌پرسد از سابقه حساسیت به دارو خاص، عفونت یا زگیل تناسلی و هر نوع بیماری در دهانه رحم مطلع می‌شود، در صورت نیاز هم اقدامات درمانی لازم را ارائه می‌دهد تا شرایط شما برای تزریق ژل فراهم شود. بهتر است چند روز قبل از تزریق از مصرف سیگار و دخانیات خودداری کنید، همچنین توصیه می‌شود که چند روز قبل از تزریق، مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین را متوقف کنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل واژن

مراقبت‌هایی که برای بعد از تزریق ژل به واژن در تهران تعریف شده است، مهم‌تر به نظر می‌رسد. بعد از انجام این عمل زیبایی ترمیمی باید از دستکاری ناحیه تناسلی و قسمت‌هایی که تزریق انجام شده، خودداری کنید. حتما آب فراوانی بنوشید؛ چون باعث فرم‌گیری بهتر ژل می‌شود. تا دو هفته بعد از تزریق ژل از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید، تا چند روز بعد از تزریق به پشت بخوابید، از رانندگی و پیاده‌روی طولانی نیز خودداری کنید. درصورتی‌که مراقبت‌های بعد از تزریق را جدی نگیرید، ممکن است با عوارضی مانند عفونت، درد شدید یا علائم غیرعادی مواجه شوید.

عوارض تزریق ژل به واژن

عوارض تزریق ژل به واژن چیست؟

با توجه به اینکه برای برخی از روش‌های زیبایی عوارض خاصی تعریف شده، ممکن است فکر کنید که تزریق ژل واژن‌ نیز عارضه خاصی به همراه دارد. درصد موفقیت این روش زیبایی ترمیمی بیش‌از ۸۰ درصد است. مزایای آن نیز بیشتر از عوارض احتمالی آن است. علاوه‌بر اینکه شما می‌توانید یک اندام جنسی زیبا داشته باشید، می‌توانید رابطه جنسی باکیفیتی را به‌واسطه افزایش میل جنسی تجربه کنید. تزریق ژل به نقاط حساس در ناحیه تناسلی خانم‌ها مانند نقطه جی، میل جنسی را افزایش می‌دهد.

در اکثر مواقع خانم‌هایی که از این روش زیبایی استفاده می‌کنند، دیگر نیازی به کربوکسی‌تراپی ندارند؛ چون تزریق ژل به واژن در تهران باعث روشن شدن و رفع تیرگی واژن نیز می‌شود. لازم به ذکر است که انتخاب یک پزشک متخصص و مجرب در کاهش عوارض و درد بعد از تزریق ژل تاثیر بسیاری دارد؛ به‌ همین‌ خاطر بهتر است از خدمات دکتر طاهره فروغی‌فر متخصص و جراح زنان و زایمان استفاده کنید.

انواع تزریق ژل به واژن در تهران

در این روش درمان زیبایی از ژل‌های هیالورونیک اسید، پلی لاکتیک اسید و سیلیکون استفاده می‌شود. تزریق ژل براساس مدت ماندگاری آن به سه دسته ژل واژن موقت، نیمه موقت و دائمی تقسیم می‌شود. برای تزریق موقت از ژل‌های هیالورونیک اسید استفاده می‌شود که حداقل ۶ ماه و حداکثر یک سال ماندگاری دارد. تزریق واژن نیمه موقت نیز با ژل پلی‌لاکتیک اسید انجام شده و ماندگاری آن تا دو سال حفظ می‌شود. ژل سیلیکون به‌عنوان ژل دائمی تزریق می‌شود و بیش‌از ۵ سال ماندگاری دارد. معمولا بیشتر پزشکان ژل هیالورونیک اسید را توصیه می‌کنند؛ چون این ماده به‌صورت طبیعی در بدن وجود دارد و ری‌اکشن آلرژیک به آن کمتر است.

جمع‌بندی

در این مطلب راجع‌به خدمات تزریق ژل واژن برای جوانسازی و متقارن‌سازی لابیاها صحبت کردیم. این نوع از خدمات درمانی زیبایی ناحیه تناسلی یک روش غیر تهاجمی است که به‌صورت سرپایی با بی‌حسی موضعی و تزریق ژل به قسمت‌های مختلف واژن انجام می‌شود. نتیجه این کار برای خانم‌ها بسیار خوشایند است و اعتمادبه‌نفس آن‌ها را افزایش می‌دهد. برای اینکه بتوانید از نتیجه تزریق ژل به واژن در تهران اطمینان داشته باشید و هزینه معقولی بابت این خدمات پرداخت کنید، بهتر است یک پزشک متخصص زنان و زایمان خوش‌نام را انتخاب کنید. دکتر طاهره فروغی فر به‌عنوان یک متخصص باتجربه و کاربلد در این زمینه انتخاب شایسته‌ای برای شما خواهد بود.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل