آیا خبر بازگشت عادل فردوسی پور به گزارشگری فوتبال صحت دارد؟

آیا خبر بازگشت عادل فردوسی پور به گزارشگری فوتبال صحت دارد؟

بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما و گزارشگری فوتبال از شایعه تا واقعیت !

عادل فروسی پور متولد 1353 در تهران است که اصالت او برمی گردد به شهر کرمان . او یک فرد تحصیلکرده جامعه است و در دانشگاه شریف کارشناسی ارشد خود را در زمینه مهندسی صنایع گرفته است .

فردوسی پور در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران است وی درس زبان تخصصی صنایع را در دانشگاه صنعتی شریف تدریس می کند. او مجری گری خود را از سال 1378 شروع کرد و با طراحی و تهیه کنندگی خود در شبکه سوم صدا و سیما برنامه نود را با مجری گری خود شروع کرد و استقبال بسیار بالایی از برنامه عادل فردوسی پور شد. 

خبرشوک کننده عادل فردوسی پور چه بود؟

او در سال 1402 به صورت ناگهانی بازنشستگی خود را اعلام کرد و برنامه نود از شبکه سوم صدا و سیما کنار گذاشته شد و همین خبر بسیاری از مردم را شوک و ناراحت کرد و بسیاری اعتراض کردند که نباید عادل فروسی پور از تلویزیون برود.

خبرشوک کننده عادل فردوسی پور چه بود؟

بازگشت دوباره عادل فروسی پور به تلویزیون برای گزارشگری صحت دارد؟

رامبد جوان اخیرا مهمان ویژه‌برنامه یورو 2024 بود و با عادل فردوسی‌پور گفتگو کرد. فردوسی‌پور در بخشی از گفتگو از دلتنگی خود برای گزارش گفت .

این موضوع با سوال رامبد جوان در خصوص بازگشت او به گزارشگری همراه شد.

فردوسی‌ پور هم در پاسخ گفت:

«از نظر فنی می‌شود و انشالله بشود این کار را کنیم و بگذارند. من می‌توانم گزارش کنم و خیلی جاها فوتبال‌ها را پخش می‌کنند و مشکلی از آن بابت ندارم.» و همین خبر بسیاری از طرفداران عادل فروسی پور را خوشحال و امیدوار کرد. 

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل