نام شهرهای دیدنی آلمان چیست؟ (عکس)

نام شهرهای دیدنی آلمان چیست؟ (عکس)

نام شهرهای دیدنی آلمان چیست؟ اگر قصد سفر به آلمان را دارید یا مایل هستید با آلمان بیشتر آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید. بر اساس جدیدترین بررسی های صورت گرفته توسط مجله اکونومیک، آلمان جزء کشورهای توریستی محبوب و پرطرفدار در دنیا می باشد. مکان های دیدنی آلمان محدود به چند مورد خاص نیست. این کشور مکان های دیدنی مختلفی دارد، که هر یک سالانه پذیرای بیش از میلیون ها توریست از سراسر جهان هستند. آلمان به عنوان یک کشور قدرتمند در حوزه اقتصادی همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

مجله تالاب : مکان های دیدنی آلمان به سه دسته تفریحی، گردشگری و تاریخی تقسیم می شوند. هر یک از مکان های دیدنی این شهر برای گذراندن اوقات فراغت بهترین گزینه به شمار می آیند. برخلاف تمامی باورهای رایج از بسیاری از مکان های دیدنی آلمان به صورت رایگان می توان بازدید کرد. این کشور بخش قابل توجهی از بودجه سالانه خود را از طریق گردشگری و توریست به دست می آورد. مکان های دیدنی آلمان بسیار محبوب واقع شده اند.

بسیاری از جاهای دیدنی این شهر را در هیچ کجای دنیا نمی توان مشاهده کرد. آلمان به عنوان یک کشور غنی و متمدن، مکان های تاریخی مختلفی نیز دارد. بسیاری از مکان های دیدنی تاریخی این کشور بیش از چندین قرن قدمت دارند.

معرفی مکان های دیدنی و جذاب آلمان

معرفی بهترین شهرهای دیدنی آلمان 

بسیاری از مکان های دیدنی آلمان در سال های گذشته با محبوبیت میلیونی محبوب مواجه شده اند. این کشور به عنوان یک مقصد مسافرتی و حتی مهاجرتی نیز مورد توجه قرار گرفته است. سالانه درصد قابل توجهی از توریست های ایرانی نیز از کشور آلمان بازدید می کنند. این کشور به دلیل تغییر و توسعه زیرساخت های موجود توانسته تعداد توریست های خارجی خود را افزایش دهد. برخلاف تمامی باورهای رایج این کشور فرهنگ غنی دارد.

در طول تاریخ بناهای مختلفی در این کشور به شیوه ای متفاوت طراحی و ساخته شده اند. طبیعت بکر آلمان بسیار اعجاب انگیز می باشد. در این کشور دشت های بسیار سرسبز و دست نخورده ای وجود دارد، که بازدید از آن ها خالی از لطف نخواهد بود. آلمان دارای تفرجگاه های مختلفی در دل طبیعت می باشد.

این تفرجگاه ها فرصت بازدید از طبیعت بکر این کشور را برای توریست ها فراهم کرده اند. همچنین بسیاری از این تفرجگاه های محل نگهداری حیوانات در حال انقراض می باشند. بر اساس جدیدترین بررسی های صورت گرفته مکان های دیدنی محبوب و شاخص آلمان شامل موارد ذیل هستند. بر اساس داده های جدید در سال ۲۰۲۴ مکان زیر در شهر آلمان بیشترین میزان از بازدید را به خود اختصاص داده اند.

شهر ویسبادن آلمان

یکی از شهرهای محبوب و توریستی آلمان که در صدر مکان های دیدنی آلمان قرار دارد، ویز بادن می باشد‌‌. این شهر سرسبز بهترین گزینه برای اقامت کوتاه مدت و با کمترین هزینه ممکن می باشد. در این شهر بناهای تاریخی مختلفی نیز احداث شده است. برای بازدید از مکان های تاریخی این شهر نیازی به پرداخت هزینه های مازاد نیست.

بازدید از بناهای تاریخی شهر ویز بادن رایگان می باشد. همچنین معماری خانه های این شهر بسیار متفاوت و جذاب است. در این شهر تفرجگاه های طبیعی بسیار اعجاب انگیزی نیز وجود دارد‌. ویز بادن جزء قدیمی ترین شهرهای کشور آلمان به شمار می آید. همچنین مردم این شهر  بسیار خونگرم هستند. در حال حاضر بسیاری از هتل های این شهر بافت قدیمی خود را حفظ کرده اند. افرادی که به دنبال عکاسی در دل طبیعت هستند؛ به راحتی می توانند شهر ویز بادن را انتخاب کنند.

این شهر سالانه پذیرای بیش از ۵ میلیون گردشگر خارجی می باشد. همچنین بسیاری از گونه های جانوری در حال انقراض در این شهر تحت تدابیر خاصی نگهداری می شوند. باغ وحش شهر ویز بادن فرصت بازدید از حیوانات بومی و محلی این منطقه را برای گردشگران فراهم کرده است.

شهر رگنسبورگ 

یکی دیگر از مکان های دیدنی آلمان که هر ساله گردشگران بیاری در اقصی نقاط دنیا به خود جلب می کند شهر رگنسبورگاین است. این شهر در دوره های مختلف تاریخی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شهر رگنسبورگاین در دوره رومی ها مهد تموم بوده و حتی بسیاری از کلیساهای قدیمی آلمان در این شهر احداث شده اند. شهر رگنسبورگاین به عنوان یک مجموعه تاریخی یکپارچه شناخته می شود. بسیاری از بناهای تاریخی که در این شهر وجود دارند؛ بیش از ۵ قرن قدمت دارند. بافت کلی شهر کاملا قدیمی می باشد.

یکی از قوانین اصلی کشور آلمان عدم تخریب ساختمان های قدیمی است. به همین دلیل حس خوبی سفر در دل تاریخ را می توان با پیاده روی در خیابان های این شهر تجربه کرد. همچنین رگنسبورگاین از نظر علمی نیز از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار می باشد.

بسیاری از دانشگاه های معتبر کشور آلمان نیز در این شهر احداث شده اند‌. این شهر دارای کلیسا بزرگ و جامعی در وسط شهر می باشد. این کلیسای بزرگ دارای معماری بسیار متفاوتی است. شهر رگنسبورگاین از نظر تاریخی و فرهنگی همیشه در کانون توجه قرار گرفته است. بسیاری از بناهای تاریخی این شهر به ثبت رسیده اند.

شهر لوبک

از دیگر مکان های دیدنی آلمان می توان به شهر لوبک اشاره کرد. در این شهر مراکز خرید و مراکز تفریحی بسیار مختلفی وجود دارد. با کمترین میزان از بودجه نیز در شهر لوبک می توان برای چند روز اقامت داشت. این شهر نیز مزین به بناهای تاریخی مختلف و متعددی می باشد. بسیاری از بناهای تاریخی که در این شهر وجود دارد؛ اصالت هنر معماری را به اثبات می رسانند.

شهر لوبک پر از شگفتی و رمز و راز می باشد‌. همچنین این شهر به لحاظ جغرافیایی نیز در قسمت مرکزی آلمان قرار دارد. آب و هوای این شهر به گونه ای است که در هر فصلی از سال کاملا مطلوب و ایده آل می باشد. این شهر مراکز تفریحی مختلفی دارد که مشابه آن در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

بازار سنتی شهر لوبک نیز برای خرید سوغاتی و همچنین زیورآلات بهترین گزینه است. هزینه اقامت در این شهر کاملا مقرون به صرفه می باشد. همچنین در فصل زمستان جشنواره‌ های مختلفی در این شهر برگزار می شود. با شرکت در جشنواره های مختلف این شهر می توان با فرهنگ و آداب و رسوم این کشور بیشتر آشنا شد.

شهر اسن یکی دیگر از شهرهای دیدنی آلمان

از دیگر شهرهای توریستی مکان های دیدنی آلمان می توان به اسن اشاره کرد. این شهر قطب تولید زغال سنگ و فولاد در آلمان به شمار می آید. این شهر از نظر اقتصادی در جایگاه بسیار ویژه ای قرار دارد. شهر اسن همیشه توجه گردشگران خارجی را به خود جلب کرده است. در حال حاضر این شهر به دو قسمت مدرن و قرون وسطایی تقسیم شده است. هر یک از گردشگران بر اساس علایق خود می توانند از قسمت های مختلف شهر دیدن کنند.

در قسمت قرون وسطایی شهر اسن بناهای تاریخی مختلف و متعددی وجود دارد. بسیاری از بناهای تاریخی که در این شهر احداث شده اند، از هر نظر متفاوت و متمایز می باشند. شهر اسن به عنوان کمربند سبز کشور آلمان نیز به شمار می آید. در این شهر جنگل های بکر و بسیار جذابی وجود دارد که هر یک طبیعت اعجاب انگیزی دارد.

بسیاری از گونه های گیاهی نادر و کمیاب در این جنگل تحت شرایط خاص نگهداری می شوند. برای رزرو اقامتگاه در این شهر توریستی باید از چند روز قبل اقدام کرد. در فصل تابستان خواننده های محبوب کشور آلمان در این شهر جشنواره های مختلفی را برگزار می کنند.

شهر هانوفر آلمان

شهر هانوفر، به عنوان مرکز تاریخ و فرهنگ کشور آلمان شناخته می شود. بزرگ ترین موزه این کشور در شهر هانوفر قرار دارد. بسیاری از آثار قدیمی و مرتبط با فرهنگ آلمان در موزه این شهر نگهداری می شوند. شهر هانوفر جاذبه های تاریخی و فرهنگی مختلفی دارد. موزه اصلی شهر در سه طبقه احداث شده است. در هر طبقه اشیاء قدیمی مربوط به دوره های مختلف نگهداری می شود.

این شهر محل برگزاری بزرگ ترین نمایشگاه های کشوری می باشد. بسیاری از نمایشگاه های مرتبط با علم و فناوری در این شهر برگزار می شوند. همچنین پدر مغز و اعصاب ایران جناب دکتر پروفسور سمیعی نیز در این شهر اقامت دارند. بزرگ ترین و مجهزترین بیمارستان مغز و اعصاب کشور آلمان توسط آقای سمیعی در شهر هانوفر احداث شده است.

همچنین مراکز علمی این شهر نیز از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار هستند. تمامی دانشگاه های این شهر بر اساس رتبه بندی جهانی جزء برترین ها می باشند. در دل این شهر کتابخانه بزرگ شهر هانوفر قرار دارد. این کتابخانه محل نگهداری بسیاری از کتب قدیمی دست نویس و مرتبط با تاریخ آلمان می باشد.

شهر لایپزیگ آلمان

از دیگر مکان های دیدنی آلمان می توان به مجموعه تاریخی لایپزیگ اشاره کرد. به طور کلی معماری در سازه های آلمانی به شیوه ای متفاوت انجام گرفته است. هم اکنون بزرگ ترین و قدیمی ترین بناهای تاریخی در آلمان در مجموعه لایپزیگ قرار دارند. همیشه این شهر نقش یک پل ارتباطی را داشته است؛ زیرا بسیاری از جشنواره های بین المللی در این شهر برگزار می شوند. شهر لایپزیگ نیز دارای جاذبه های طبیعی مختلفی است.

بازدید از این جاذبه های طبیعی برای گردشگران تجربه ای بسیار متفاوت و لذت بخش خواهد بود. این شهر در سال ۱۹۸۹ به عنوان کانون فرهنگ و ادب در کشور آلمان معرفی شده است. زادگاه بسیاری از شاعران و دانشمندان برجسته این کشور، لایپزیگ می باشد. همچنین در کنار بناهای تاریخی مراکز تفریحی نیز در قلب این شهر وجود دارد.

بسیاری از مراکز تاریخی این شهر فرصت ثبت خاطرات جدید در کنار دوستان را فراهم کرده اند.‌ درصد قابل توجهی از برندهای تولید کننده لباس در این شهر شعبه مرکزی دارند. برای خرید لباس های برند و مرغوب با ارزان ترین قیمت ممکن نیز می توان شهر لایپزیگ را انتخاب کرد. این شهر معجزه سفر در آغوش طبیعت را می تواند به واقعیت تبدیل کند.

سخن آخر

مکان های دیدنی آلمان در قلب شهرهای تاریخی این کشور قرار دارد. سالانه شهرهای مختلف آلمان پذیرای بیش از میلیون ها توریست خارجی از کشورهای مختلف هستند. همچنین با سفر به این کشور می توان تجربه ای متفاوت را در کنار دوستان ثبت کرد. این شهر درصد قابل توجهی از بودجه کشوری خود را از طریق توریست های خارجی به دست می آورد.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل