دستمزد 35 میلیاردی رضا عطاران در یک فیلم

دستمزد 35 میلیاردی رضا عطاران در یک فیلم

آیا دستمزد 35 میلیاردی رضا عطاران در یک فیلم واقعیت دارد ؟

رضا عطاران متولد 1347 درمشهد است. او  ازهمان کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و همین امر باعث شد که در رشته کارگردانی در تهران لیسانس خود را بگیرد.

او فعالیت هنری خود را از سال 1369 شروع کرد و بسیار سختی کشید تا بتواند موفقیت کسب کند. رضا عطاران در حال حاضر یک بازیگر حرفه ای کاربلد و با استعداد کشورمان است که به غیر از بازیگری ،کارگردان، فیلم‌نامه‌ نویس، تدوین‌گر و خوانندگی هم می کند.

بیشتر کارهای رضا عطاران در حیطه طنز است. 

دستمزد 35 میلیاردی رضاعطاران در یک فیلم صحت دارد؟

دستمزد 35 میلیاردی رضاعطاران در یک فیلم صحت دارد؟

رضا درستکار منتقد با سابقه سینما در گفتگویی با خبرآنلاین مدعی شده است که رضا عطاران برای یک فیلم سینمایی 35 میلیارد تومانی دستمزد گرفته است.

این رقم و این سخن حرف و حدیث زیادی را به دنبال داشت است.

از بالا بودن آن تا شایعه تخریب، اتهام و … از حدود یک دهه قبل جذب بازیگران در فیلم‌های سینمایی به هر قیمتی باعث شد که یک افزایش دستمزد عجیب و غریب در سینمای ایران رقم بخورد.

برای مثال بایگری که دستمزدش 50 میلیون تومان بود به دلیل ورود نهادهای دولتی و ارگانی و طمع آنها برای جذب بازیگران مشهور ناگهان دستمزدها چندین برابر شد.

شاید بزرگترین مشکل سینمای ایران نبودن شفافیت است . به شکلی که هزینه تولید یک فیلم و هزینه بازگشت سرمایه آن به هیچ عنوان مشخص نیست. و هنوز خبر این دستمزدهای کلانی تایید نشده است و همچنین خبر دستمزد رضا عطاران یک خبرجنجالی این روزها بوده است و صحت دستمزد او نه رد شده است نه تایید شده است. 

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل