تعبیر خواب استخر

استخر یک موتیف نسبتا رایج در رویاها و کتاب های رویایی است. ما آنها را در تابستان بیشتر از زمستان خواب می بینیم. هر دو جنس به طور مساوی خواب آنها را می بینند. افراد بالای 50 سال از نظر آماری به ندرت رویای استخر را می بینند. اگر اخیراً استخری را دیده‌اید یا از آن استفاده کرده‌اید، خواب آن را نباید تعبیر کرد.

استخر در دوردست نماد خوشبختی است. شما در دوره قبل به سختی کار کرده اید، بنابراین در نهایت می توانید آرامش داشته باشید و لذت ببرید. احتمالاً به تعطیلاتی خواهید رفت که شما را به زندگی بازگرداند. شما مشتاقانه منتظر یک سفر خواهید بود، زیرا به شدت به آن نیاز دارید. همچنین دوستی ها و ماجراجویی های جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد.

خواب دیدن استخر کثیف
این خواب به شما هشدار می دهد که مراقب باشید با چه کسی کار می کنید. این احتمال وجود دارد که با یک شریک تجاری دچار مشکل شوید. هنگام امضای اسناد باید مراقب باشید، بنابراین همه چیز را به طور کامل بخوانید. اگر وعده های دروغین داده اید، باید با عواقبی روبرو شوید.

خواب دیدن در یک استخر کثیف
خواب دیدن در یک استخر کثیف به این معنی است که شما وسوسه خواهید شد که از رذایل لذت ببرید. آرزو می کنید تمام اتفاقات بدی که اخیراً برای شما افتاده را فراموش کنید. احساس می کنید دیگر قدرت کافی برای رویارویی با مشکلات ندارید، بنابراین راه حل شما قمار و مستی خواهد بود. خانواده و دوستان شما سعی می کنند با شما استدلال کنند، اما فقط اراده شما می تواند به شما کمک کند که به آخر نرسید.

رویای یک استخر تمیز
این خواب نشان دهنده دوره خوبی برای سرمایه گذاری های تجاری است. همه ایده ها موفق خواهند بود.

خواب دیدن در یک استخر تمیز
این خواب بیانگر این است که اعتیاد یا بدی را با موفقیت شکست خواهید داد. چیزهای بدی را که اخیراً برای شما اتفاق افتاده فراموش خواهید کرد. وضعیت خانوادگی خوب همه خواسته های شما را درک می کنند، بنابراین همه چیز طبق یک برنامه پیش خواهد رفت.

زنان خوش قیافه در کنار استخر
برای مردان مجرد: این خواب نشان می دهد که آنها اعتماد به نفس و مردانگی بیشتری دارند. برای مردانی که در یک رابطه هستند: این به این معنی است که شما هنوز تمایلاتی دارید که سعی در کنترل آنها دارید. برای خانم ها: این خواب نشان می دهد که شما در زمان یک رابطه دارای مالکیت و حسادت هستید.

مردان خوش قیافه در کنار استخر
برای زنان مجرد: این خواب نشان می دهد که اعتماد به نفس و زنانگی بیشتری دارید. برای زنانی که در یک رابطه هستند: این خواب نشان می دهد که شریک زندگی شما باید بیشتر تلاش کند. برای مردان: این خواب بیانگر این است که شما زمانی که در یک رابطه هستید، دارای مالکیت و حسادت هستید.

رویای بوسیدن در استخر
یک عاشقانه پرشور به شما پیشنهاد می شود. قبول یا رد آن به عهده شماست. با این حال، روابط عاشقانه کوتاه مدت خواهد بود و عواقب عاطفی برای شما یا شریک زندگی تان باقی نمی گذارد.

رویای عشق ورزی در استخر
یک عاشقانه پرشور به شما پیشنهاد می شود. با این حال، در این صورت، شما یا شریک زندگی تان پس از آن از نظر عاطفی آسیب خواهید دید.

خواب دیدن استخر در باغ
این خواب نمادی از یک رابطه عاشقانه موفق است. این امکان وجود دارد که شما جذب یک فرد جوان شوید. افراد اطراف شما و دلیل شما مخالف آن رابطه خواهند بود، اما شور و اشتیاق شما بر همه چیز غلبه خواهد کرد. این انتخاب خوبی خواهد بود، که نشان می‌دهد قضاوت‌ها اغلب غیرضروری هستند.

دیدن استخر ورزشی در
خواب دیدن استخری اختصاص داده شده به نوعی ورزش، مانند واترپلو، نماد زندگی طولانی و سالم است. شنا همچنین نماد سلامتی است.

استخرهایی برای ذخیره آب
خواب دیدن استخرهایی که برای ذخیره آب اختصاص داده شده اند فقط به این معنی است که شما مشکلات زیادی دارید که باید حل شوند، اما هنوز در حال انباشتن آنها هستید.

نوشیدن آب از استخر
این خواب نمادی از یک بیماری کوتاه مدت در آینده است، برای مثال مانند دودکش. اگر دیدید که افراد دیگری از استخر آب می نوشند، اما شما این کار را نمی کنید، به این معنی است که از بیمار شدن جلوگیری می کنید.

ادرار کردن در استخر
این خواب نشان می دهد که خود را خجالت زده خواهید کرد، اما هیچ کس جز شما متوجه آن نخواهد شد. یک تفسیر جایگزین این است که شما باعث شرمساری یک عزیز می شوید.

معانی رویاها می تواند بسیار ساده تر باشد. اگر در استخر بوده اید، آن رویداد روی شما تاثیر گذاشته است.

تعریف استخر

استخرها از یک توده آب بسته مصنوعی ساخته شده اند که برای تفریح ​​یا ورزش استفاده می شود.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروقی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل