قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 20 آگوست 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 20 آگوست 2024

بریج (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: ده پنتاکل

روی آینده خود و زندگی دیگران در اطرافتان سرمایه گذاری کنید. ممکن است زمان‌ها سخت باشد، اما این کارت به شما یادآوری می‌کند تا جایی که می‌توانید کمک کنید. حتی اگر نمی توانید پول بدهید، یک کلمه محبت آمیز، کمی وقت یا دلداری دادن به یک دوست می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

درباره پیش‌بینی روزانه تاروت خود برای 20 اوت 2024 بخوانید. (Pixabay)

همچنین بخوانید تاروتسکوپ های ماهانه: اینجا پیش بینی های تاروت شما برای آگوست 2024 هستند

ثور< /a> (20 آوریل – 20 مه)

کارت تاروت: قضاوت

دوباره با خودتان ارتباط برقرار کنید. خودتان را برای مدتی با کیفیت به تنهایی بیرون بیاورید، حتی اگر احساس عجیبی داشته باشید. از چیزهایی که از آن لذت می برید لذت ببرید، مانند یک روز آبگرم یا از کتابفروشی مورد علاقه خود دیدن کنید.

همچنین بخوانید خواندن هفتگی کارت تاروت برای پیش بینی تاروت 18 – 24 اوت 2024

جمینی (21 مه – 20 ژوئن)

کارت تاروت: عاشقان

به ویژگی هایی که در شریک زندگی می خواهید فکر کنید و سعی کنید خودتان آن ها را مجسم کنید. اگر در حال جذب افرادی هستید که برای شما مناسب نیستند، در نظر داشته باشید که چه چیزی را به دنیا عرضه می کنید. درباره آنچه شما را خوشحال می کند با خودتان صادق باشید.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: شوالیه چوبدستی

مکث کنید. هر تماس یا پیامی نیاز به پاسخ فوری ندارد. اشکالی ندارد که در یک زمان روی یک چیز تمرکز کنید. بازیابی زمان می تواند به شما کمک کند احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

لئو (23 ژوئیه – 22 اوت)

کارت تاروت: نه پنتاکل

مراقبت از خود می تواند سرگرم کننده باشد. برای کارهای روزمره خود کمی ولخرجی کنید. به‌جای صرف هزینه‌های اضافی در سالن، به دنبال معاملاتی باشید که در خانه با خودتان رفتار کنید.

Virgo (23 اوت – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: خورشید

ذهن خود را برای موفقیت تنظیم کنید. وقتی انتظار چیزهای خوب را دارید، احتمالاً لحظات مثبت بیشتری را متوجه خواهید شد. شاید لازم باشد طرز فکر خود را تنظیم کنید، اما ارزشش را دارد.

Libra (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: ارابه

از رویاهای خود دست نکشید. دستیابی به اهداف بزرگ چالش برانگیز است، اما کسانی که موفق می شوند، لحظات سختی را پشت سر می گذارند. به چیزی که به آن اعتقاد دارید متعهد بمانید.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر)

کارت تاروت: Ace of Cups

دل باز باشید، حتی وقتی سخت است. شروع دوباره در یک رابطه مستلزم شجاعت است. در لحظات سخت صحبت کنید و اعتماد ایجاد کنید، به جای اینکه اجازه دهید ترس شما را عقب نگه دارد.

کمان (22 نوامبر – 21 دسامبر)

کارت تاروت: آس شمشیر

روی چیزهایی که شما را خوشحال می کند تمرکز کنید، نه بر مقایسه. اگر هدفی شما را بیشتر غمگین می کند تا خوشحال، به آن احساسات توجه کنید. آنها شما را به سمت جایی که واقعاً به آن تعلق دارید راهنمایی می کنند.

Capricorn (22 دسامبر) – 19 ژانویه)

کارت تاروت: Five of Wands

رقابت سالم می تواند به رشد شما کمک کند. با همکاری یا بحث در مورد چالش‌ها با دیگران، فرصت‌های بهبود را در آغوش بگیرید. این می تواند راهی عالی برای ارتقاء سطح باشد.

آکواریوس (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: هرمیت

شاید به مدتی تنهائی نیاز داشته باشید. از اینترنت جدا شوید و از آرامش لذت ببرید. صرف زمان کمتر روی صفحه نمایش می‌تواند منجر به زمان معنادارتر با عزیزانتان شود.

ماهی ها (19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: ملکه فنجان ها

گاهی اوقات، ساده ترین چیزها بیشترین لذت را به همراه دارد. در آغوش بگیرید، شیرینی بپزید یا دوستی را برای قهوه دعوت کنید. سرعت خود را کم کنید و از تقویت روابط خود لذت ببرید.

خروج از نسخه موبایل