هفتگی Panchang از 14 تا 20 ژوئن 2024: Sun Transit Gemini، Ganga Dussehra Auspicious Muhuratas

هفتگی Panchang از 14 تا 20 ژوئن 2024: Sun Transit Gemini، Ganga Dussehra Auspicious Muhuratas

13, 2024 05:31 PM IST

هفتگی Panchang از 14 تا 20 ژوئن 2024 برای تعیین زمان فرخنده و نامطلوب برای انجام وظایف روزانه بر اساس موقعیت های سیاره ای.

این هفته به‌عنوان یک دقیقه قابل توجه مشتری، سیاره خرد و انبساط، به سمت روهینی ناکشاترا حرکت می کند، که به خاطر انرژی پرورشی و هنری اش معروف است. خورشید از علامت جوزا عبور می کند و ارتباطات و فعالیت های فکری را تقویت می کند. مریخ، سیاره عمل و شجاعت، وارد بهارانی ناکشاترا می شود، زمانی برای شروع و دگرگونی جدید. ما همچنین Ganga Dussehra را مشاهده می کنیم، روزی که به رودخانه مقدس گنگ اختصاص داده شده است، و میتونا سانکرانتی، که نشان دهنده گذار خورشید به جوزا است. این مناسبت های فرخنده برای تمرین های معنوی و ارتباط با طبیعت ایده آل هستند. علاوه بر این، این هفته برای خرید اموال و وسایل نقلیه، محورات (زمان های خوش) مناسبی را ارائه می دهد. اگر این سرمایه گذاری ها را در نظر گرفته اید، ممکن است این زمان مناسبی برای اقدام باشد. بیایید Panchanga این هفته را برای دهلی نو، NCT، هند با جزئیات بررسی کنیم.

برای تعیین زمان فرخنده و نامطلوب پانچانگ هفتگی را دریافت کنید. برای انجام کارهای روزمره بر اساس موقعیت سیاره غالب.

شوب محورات در این هفته

طبق طالع بینی ودایی، شانس انجام این کار وجود دارد. اگر در طول یک محورتای فرخنده انجام شود، یک کار به طور قابل توجهی افزایش می یابد. اگر کار را در هماهنگی با جدول زمانی کیهانی اجرا کنیم، یک محورتای فرخنده بهترین نتیجه ممکن را با توجه به سرنوشتمان به ما می دهد. به همین دلیل ضروری است که هنگام شروع هر کار فرخنده، محورتا را در نظر بگیریم. شب محرت این هفته برای فعالیت های مختلف به شرح زیر است:

  • ویوه محورات: در این هفته مراسم ازدواج مبارکی در دسترس نیست.
  • Griha Pravesh Muhurat: Griha Pravesh Muhurat در این هفته در دسترس نیست.
  • خرید ملک Muhurat: خرید ملک مبارک Muhurat این هفته در تاریخ 20 ژوئن، پنجشنبه در دسترس است ( 05:24 صبح تا 06:10 بعد از ظهر).
  • خرید وسیله نقلیه Muhurat: Muhurta فرخنده این هفته در تاریخ 16 ژوئن، یکشنبه (05:23 صبح تا 05:23 AM، 17 ژوئن) در دسترس است. ، 17 ژوئن، دوشنبه (05:23 تا 05:23، 18 ژوئن)، 19 ژوئن، چهارشنبه (05:23 بعد از ظهر تا 05:24 صبح، 20 ژوئن) و 20 ژوئن، پنجشنبه (05:24 صبح تا 07) :49 صبح).

گذرهای سیاره ای آتی در این هفته

در طالع بینی ودایی، گذر سیاره ای به ویژه مهم است زیرا راه اصلی پیش بینی تغییرات است. و پیشرفت در زندگی سیارات به صورت روزانه حرکت می کنند و در این فرآیند از چندین ناکشاترا و راشی عبور می کنند. این به درک ماهیت و ویژگی های رویدادها در هنگام وقوع کمک می کند. گذرهای آتی این هفته به شرح زیر است:

  • مشتری در 13 ژوئن (پنجشنبه) ساعت 06:27 صبح وارد روهینی ناکشاترا می شود
  • عطارد در 14 ژوئن (جمعه) در ساعت 14 ژوئن (جمعه) از برج جوزا عبور می کند. 11:09 بعد از ظهر
  • گذر خورشید از علامت جوزا در 15 ژوئن (شنبه) در ساعت 12:37 بامداد
  • جنگ سیاره ای عطارد و زهره در 17 ژوئن (دوشنبه) در ساعت 04:18 بامداد< /li>
  • عطارد در 18 ژوئن (سه شنبه) در ساعت 12:12 صبح وارد آردرا ناکشاترا می شود
  • زهره در 18 ژوئن (سه شنبه) ساعت 04:51 صبح وارد آردرا ناکشاترا می شود
  • مریخ در 19 ژوئن (چهارشنبه) ساعت 03:13 بعد از ظهر وارد بهارانی ناکشاترا می شود

جشنواره های آینده این هفته

  • Dhumavati Jayanti (14 ژوئن، جمعه) ): Dhumavati Jayanti تولد الهه Dhumavati است که تجسم تغییر در سختی است. مردم در این روز او را جشن می گیرند تا از او دانش و نعمت محافظت کنند. برخی از آداب عبارتند از: روزه، ذکر، دعا، طلب خیر و برکت از او برای محافظت از بدی ها و رسیدن به پیشرفت معنوی. روز تأمل و عبادت است.
  • ماهش نوامی (۱۵ ژوئن، شنبه): جشن ماهش نوامی توسط مردم ماهشواری جشن گرفته می شود و به لرد شیوا و الهه پارواتی تقدیم می شود. مؤمنان در فعالیت هایی مانند معاشرت، دعا و سایر فعالیت های مذهبی شرکت می کنند. روزی است که اتحاد خدایان و الهه‌ها را جشن می‌گیرند که نشانی از ثروت، عشق و وفاداری است.
  • Mithuna Sankranti (15 ژوئن، شنبه): Mithuna Sankranti است. آغاز سومین ماه شمسی و زمانی جشن گرفته می شود که خورشید به سمت جوزا حرکت می کند. در 15 ژوئن 2024 مشاهده شد و به فعالیت های معنوی و مذهبی، نماز و خیریه اختصاص دارد که هدف آن دعا برای موفقیت و سعادت است.
  • Ganga Dussehra (ژوئن) 16 یکشنبه): این روزی است که رود گنگه از آسمان بر زمین فرود می آید. گفته می شود در ماه ژوئن اتفاق می افتد، عابد نماز می خوانند و خود را در آب غوطه ور می کنند که پاک کننده گناهان است. این جشنواره منعکس کننده تطهیر معنوی، ایمان و تقدس گانگا در فرهنگ و مذهب هند است.
  • گایاتری جایانتی (17 ژوئن، دوشنبه): گایاتری جایانتی تولد الهه گایاتری را گرامی می دارد. ، که الهه خرد و پاکی محسوب می شود. این جشن در Ekadashi از Shukla Paksha ماه Jyeshtha به نشانه اهمیت مانترا گایاتری برگزار می شود.
  • Nirjala Ekadashi (18 ژوئن، سه شنبه): Nirjala Ekadashi در نظر گرفته می شود. یکی از مهم‌ترین اکاداشی‌های تقویم هندو که با نهایت فداکاری و حتی پرهیز از آب روزه می‌گرفت. مردم روزه می گیرند و حتی آب را برای طلب نعمت پروردگار نمی گیرند. این روز که در ماه ژوئن برگزار می‌شود، روز روزه‌داری و طهارت، روز رهایی از گناهان و رشد معنوی است. یک جشنواره هندو است که به لرد راما و برادرش لاکشمانا اختصاص داده شده است. در روز دوازدهم شوکلا پاکشا در ماه یشتها مشاهده می شود. در طول این جشنواره، شیفتگان به خدایان برای قدرت و شجاعت دعا می کنند و همچنین از آنها برای اتحاد که نشان دهنده عشق و فداکاری برادرانه است طلب می کنند. /h2>

    بر اساس طالع بینی ودایی، راهو سیاره ای بدبخت است. در طول انتقال سیارات، باید از زمان تحت تأثیر راهو برای انجام هر گونه کار فرخنده خودداری شود. انجام پوجا، هاوان یا یاگیا برای تسکین سیارات فرخنده در این مدت توسط راهو به دلیل ماهیت مخرب آن مداخله می کند. قبل از شروع هر کار جدید مهم است که راهو کال را در نظر بگیرید. با انجام این کار، امکان دستیابی به نتایج مطلوب افزایش می یابد. زمان‌بندی راهو کلام برای این هفته به شرح زیر است:

    • 14 ژوئن: 10:37 صبح تا 12:22 شب
    • 15 ژوئن: 08:52 صبح تا 10:37 صبح
    • 16 ژوئن: 05:36 بعد از ظهر تا 07:21 بعد از ظهر
    • <17 ژوئن:

    07:08 صبح تا 08:53 ق.ظ
  • 18 ژوئن: 03:52 بعد از ظهر تا 05:37 بعد از ظهر
  • 19 ژوئن: 12:23 تا 02:07 بعد از ظهر
  • 20 ژوئن: 02:08 بعد از ظهر تا 03:52 بعد از ظهر

پانچانگا تقویمی است که در طالع بینی ودایی برای تعیین زمان فرخنده و ناخوشایند برای انجام کارهای روزمره بر اساس موقعیت سیاره غالب استفاده می شود. این شامل پنج عنصر – Vaara، Tithi، Nakshatra، یوگا و Karana است. ماهیت پانچانگا رابطه متقابل بین خورشید (روح ما) و ماه (ذهن) به صورت روزانه است. پانچانگا برای شاخه های مختلف طالع بینی ودایی مانند تولد، انتخابات، پراشنا (سفر)، تقویم های مذهبی و درک انرژی روز استفاده می شود. روز تولد پانچانگا احساسات، خلق و خو و طبیعت ما را به تصویر می کشد. می تواند بینش بیشتری در مورد اینکه چه کسی هستیم و چه احساسی داریم ارائه دهد. می‌تواند تأثیر سیارات را تقویت کند و ویژگی‌های دیگری را به ما بدهد که ممکن است فقط بر اساس نمودار زایمان خود درک نکنیم. پانچانگا انرژی نیروی حیاتی است که نمودار تولد را تغذیه می کند.

———————–

<Neeraj Dhankher

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

ایمیل: info@astrozindagi.inneeraj@astrozindagi.in

آدرس: www.astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

علامت خورشید را برای خواندن فال انتخاب کنید

خروج از نسخه موبایل