فال هفتگی عشق برای 17-23 ژوئن 2024

فال هفتگی عشق برای 17-23 ژوئن 2024

قوچ: این هفته، اشتیاق در رابطه شما آتش می گیرد زیرا شما و شریک زندگی تان لحظات صمیمی را تجربه می کنید. ارتباط شما با به اشتراک گذاشتن گفتگوهای عمیق و حرکات عاشقانه قوی تر می شود. به خودتان اجازه دهید از همراهی با یکدیگر لذت ببرید، که باعث می شود بیشتر جذب یکدیگر شوید. یک همکار ممکن است در این هفته مورد علاقه عاشقانه شما برای مجردها باشد. پذیرای جلسات جدید باشید و بگذارید جذابیت شما جادوی خود را انجام دهد.
فال هفتگی عشق و رابطه، 2024: پیش بینی های عشق برای 17 ژوئن را بیابید. تا 23.

ثور: این هفته مجردها ممکن است با دوراهی های شخصی روبرو شوند که مانع از علایق عاشقانه آنها می شود. ستارگان ممکن است باعث ایجاد موانعی شوند و فرد را وادار به بررسی الگوهای گذشته کنند. با این وجود، اجازه ندهید که ناامیدی بر شما غلبه کند. از آن به عنوان فرصتی برای رشد استفاده کنید. از شک و تردید دست بردارید و از مردم کمک و نصیحت بخواهید. با برقراری مجدد روابط با نزدیک ترین دوستان خود، می توانید خود را بهتر بشناسید و حتی شاید عشق جدیدی پیدا کنید.

جمینی: این هفته آغاز شعله های عاشقانه است، اما مراقب باشید. ممکن است جذب شخص جدیدی شوید، اما صحبت کردن با او ممکن است دشوار باشد. باید صبور و بردبار بود و اجازه داد که پیوند ایجاد شود. در صمیمیت عجله نکنید. بگذارید با سرعت خودش حرکت کند. روی ایجاد اعتماد در رابطه تمرکز کنید، حتی اگر شامل ترک منطقه راحتی شما باشد. روشن فکر باشید و به زمان بندی اتصال اعتماد کنید.

< قوی>سرطان: هفته ای که می توانید تعطیلات آخر هفته را به یک مکان مقدس یا فرهنگی مهم با شریک زندگی خود ترتیب دهید. این روند می تواند منبع جوان سازی رابطه شما باشد و به شما ارتباطی با زندگی جدیدتان بدهد. وقتی احساس می کنید در این نقاط منحصر به فرد با هم هستید، ابعاد جدیدی از صمیمیت و ارتباط را امتحان خواهید کرد. این زمان برای احیای مجدد پیوند عاطفی و احیای آتش است.

لئو: آماده باشید تا در این هفته با مشکلات مداوم شریک زندگی خود با صبر و شفقت مقابله کنید. به اشتراک گذاشتن ایده ها و احساسات می تواند رابطه شما را تقویت کند و صمیمیت شما را عمیق تر کند. وقت خود را صرف شنیدن صحبت های همسرتان کنید و سپس با هم کار کنید تا راه حل هایی بیابید که برای هر دو قابل قبول باشد. به قدرت رابطه خود برای غلبه بر هر چالشی که برایتان پیش می آید ایمان داشته باشید.

باکره: این هفته ممکن است با اضطراب و ترس دست و پنجه نرم کنید. اگرچه مشتاق یافتن عشق هستید، ممکن است فکر کنید که به اندازه کافی لیاقت ندارید یا از طرد شدن می ترسید. به یاد داشته باشید که عشق به خود اساس همه روابط است. به کسی که هستید افتخار کنید و منحصر به فرد بودن خود را با اعتماد به نفس نشان دهید. در فعالیت هایی شرکت کنید که به شما کمک می کند رشد کنید و احساس خوبی داشته باشید. ممکن است با کسی ملاقات کنید که شما را همانگونه که هستید دوست داشته باشد.

ترازو: نگرانی های مالی می تواند دلیل تنش بین شرکا در این هفته باشد. از وسوسه بازگشت به درگیری های گذشته خودداری کنید و بر ایجاد فضای شاد در رابطه تمرکز کنید. به دنبال راه‌های جدیدی برای احیای اشتیاق و بازسازی رابطه خود باشید، مانند گفتگوهای عمیق، تجربه‌های مشابه یا ابراز عشق. روی رفاه احساسی یکدیگر تمرکز کنید.

عقرب : در این هفته سورپرایز دلپذیری در زندگی عاشقانه تان در انتظار شماست. همانطور که ستاره ها همسو می شوند، یک رابطه عاشقانه شکوفا می شود. قلب خود را باز نگه دارید، زیرا ممکن است یک فرد جالب به زندگی شما بیاید و دیالوگ های تفکر برانگیز را تحریک کند که اهداف و رویاهای شما را بررسی می کند. از این فرصت برای شناخت عمیق یکدیگر استفاده کنید زیرا این ملاقات می تواند یک رابطه پایدار را آغاز کند.

کمان: دوستانه رفتار کنید زیرا ممکن است با کسی روبرو شوید که شما را عاشق کند. این ممکن است فرصتی برای ایجاد یک ارتباط شخصی باشد، بنابراین از پذیرش این احتمال ابایی نکنید. شما یک میدان مغناطیسی دارید که در آن احتمالات عاشقانه را جذب می کنید، در آن زمان است که بیشتر درگیر اعمال نفسانی خواهید شد. فقط غرایز خود را دنبال کنید و از این پیوندها اجتناب نکنید. این یکی از بهترین زمان ها برای کاوش اتصالات جدید است.

< قوی>برج جدی: با آرامش به مشکلات برخورد کنید و از مشاجره و سرزنش یکدیگر بپرهیزید. اجازه ندهید این چالش ها روحیه شما را تضعیف کنند. رابطه شما به اندازه کافی محکم است که بتوانید آن را حفظ کنید. روش‌های جدیدی را پیدا کنید تا ارتباط شما هیجان‌انگیزتر شود و بیشتر به خواسته‌ها و نیازهای یکدیگر توجه کنید. حتی زمانی که با چالش‌ها مواجه می‌شوید، اگر سخت کار کنید و مصمم باشید، دستیابی به هیچ چیز با هم غیرممکن نیست.

آکواریوس: این هفته برای زوج هایی که قصد بچه دار شدن دارند خوب است. چه به طور فعال به دنبال باردار شدن باشید و چه فقط در مورد آن فکر کنید، این زمان مناسب برای شروع والدین شدن است. در مورد اهداف و آرزوهای آینده خود صحبت کنید و آمادگی های لازم را برای رسیدن به آنها با شریک زندگی خود انجام دهید. به زمان‌بندی جهان ایمان داشته باشید و بگذارید عشق شما را به این فصل زیبای جدید هدایت کند.

ماهی: در این هفته ممکن است به فردی علاقه پیدا کنید که مدت زیادی با او در ارتباط بوده اید اما هرگز نگاه دومی به او نکرده اید. این دوستی که خیلی با او در ارتباط بوده‌اید و همیشه اسرار خود را با او در میان گذاشته‌اید، ممکن است شبیه فرد مورد نظر شما شود. از این رو، به تغییرات در پویایی ارتباطات توجه کنید. شعله ممکن است کم باشد، اما ممکن است در حال سوختن باشد. یک جهش ایمانی انجام دهید، زیرا چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد.

———————–

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

ایمیل: info@astrozindagi.in، neeraj@astrozindagi.in< /a>

آدرس: www.astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

خروج از نسخه موبایل