طالع بینی جولای 2024: شکوفایی و چالش هایی در انتظار این نشانه های خورشیدی است

طالع بینی جولای 2024: شکوفایی و چالش هایی در انتظار این نشانه های خورشیدی است

ژوئیه زمانی پر رونق برای این افراد خواهد بود. نشانه های خورشید، هر چند برخی از آشفتگی ها را نیز به همراه خواهد داشت. در طول فصل سرطان، درس های مهمی در مورد سخت کوشی و نظم و انضباط یاد خواهید گرفت، به خصوص که سیارات موجود در نشانه های آب، جنبه هایی از زحل را می سازند. انتظار داشته باشید که برای حفظ تمرکز و تعهد به چالش کشیده شوید. با این حال، با شروع فصل لئو، چشم انداز خوش بینانه تری خواهید داشت. این تغییر به شما کمک می کند تا از استحکام و شجاعت درونی خود استفاده کنید و به شما امکان می دهد با اعتماد به نفس و قدرت جدید با چالش ها روبرو شوید.

بیایید بخوانیم که جولای چگونه شکوفایی و چالش هایی را برای این علائم زودیاک به ارمغان می آورد.

همچنین بخوانید پیش بینی های فصل سرطان 2024: در اینجا نحوه تأثیر موقعیت های سیاره ای بر علامت زودیاک شما آمده است

همچنین بخوانید فال ماهانه ژوئن 2024: آنچه را که ستاره ها برای شما آماده کرده اند بیابید

< a class="manualbacklink" target="_blank" href="https://www.hindustantimes.com/topic/virgo">باکره (24 اوت تا 23 سپتامبر)

ژوئن ممکن است کمی طاقت فرسا باشد زیرا خورشید و سیاره حاکم شما، عطارد، در تاریک ترین قسمت نمودار شما علاوه بر این، زحل با علامت شما مخالفت می کند، که می تواند باعث درگیری در روابط شما شود. ماه کامل در برج جدی همچنین مسائل مربوط به رابطه را که زحل تحت فشار قرار داده است، مطرح خواهد کرد. برای درک.

همچنین بخوانید ماه کامل ژوئن 2024: هر علامت زودیاک در این روز قمری باید چه فکری کند.

همچنین بخوانید ماه کامل توت فرنگی 2024: چرا این زودیاک ها یک روز پس از انقلاب تابستانی رونق خواهند داشت.

با این حال، قسمت اول ماه دارای طالع بینی مثبتی است. تا به شما در غلبه بر این چالش ها کمک کند. خورشید در سرطان هیجان را به زندگی روزمره شما می آورد و شما احساس حمایت خواهید کرد توسط افرادی که قدردانشان هستید سیستم پشتیبانی شما در این زمان مانند یک نعمت واقعی احساس می شود.

مریخ در برج ثور فرصت های زیادی را برای شما فراهم می کند تا برای آنچه می خواهید سخت کار کنید. این درس‌ها تا زمانی که مریخ در 20 ژوئیه به جوزا منتقل شود، ادامه خواهد داشت. مریخ در جوزا ممکن است انرژی چالش‌برانگیزی را به شغل شما بیاورد، اما همچنین به شما انگیزه می‌دهد که سخت کار کنید.

وقتی عطارد، سیاره حاکم شما، در 25 ژوئن وارد علامت خود می شوید، احساس می کنید بیشتر در عنصر خود هستید و آماده خواهید بود که در کانون توجه قرار بگیرید.

کمان (23 نوامبر تا 21 دسامبر)

این ماه، با برخی از جنبه های تاریک نمودار خود مواجه خواهید شد. با ماه نو در پنجمین روز سرطان شروع می شود، که به شما کمک می کند با ترس های خود روبرو شوید و قدرت درونی خود را بشناسید. سال عزت نفس شما را به چالش کشیده است، زیرا زحل باعث می شود به خودتان شک کنید و نپتون توهماتی ایجاد می کند.

با این حال، انرژی کاردینال در ابتدای ماه وضوح را به ارمغان می آورد. سیارات موجود در علائم آب با زحل مثلثی تشکیل می دهند که به شما کمک می کند چیزها را واضح تر ببینید، حتی اگر آنها احساس طاقت فرسا کنند. برای بیرون آمدن از این تاریکی، باید زره جدید خود را بپوشید و برای آنچه در پیش است آماده شوید.

هنگامی که زهره در روز یازدهم وارد لئو شود و به دنبال آن خورشید در 22 ام وارد شود، همه چیز روشن خواهد شد. این ترانزیت ها به شما کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و در عنصر خود احساس کنید. زمانی که مریخ در روز بیستم وارد جوزا شود، احتمالاً پیشرفت‌هایی را در تفکر خود تجربه خواهید کرد. حرکت عطارد به باکره در 25 ام به شما انگیزه می دهد که یک بار دیگر رویاهای بزرگ داشته باشید و احساس راحتی کنید که آن رویاها را دنبال کنید.

ماهی ها (20 فوریه تا 20 مارس)

اگرچه خورشید در نیمه اول ماه به نشانه شما با یک سه تایی علاقه دارد، نیمه دوم آن بر مدیریت زمان تمرکز کنید و ارزیابی کنید که چقدر درس های زحل را به خوبی به کار گرفته اید. در ابتدای ماه، در 2 جولای، عطارد در لئو اهمیت متعادل کردن انرژی خود را برجسته می کند، و باعث می شود که شما از مقداری که به دیگران می دهید و اینکه آیا آن انرژی متقابل است یا خیر، آگاه تر شوید.

وقتی زهره در یازدهم وارد لئو می شود، این موضوعات بیشتر مورد تاکید قرار خواهند گرفت. همچنین ممکن است متوجه شوید که در این مدت بیشتر بر روی درمان خود تمرکز کرده اید. با سیاره حاکم بر مشتری در جوزا، یادآوری می‌شود که برای خود وقت بگذارید، به ویژه اگر احساس می‌کنید در حال فرسودگی هستید.

زحل از شما خواسته است که تکامل پیدا کنید و خود را به عهده بگیرید. مسئولیت های بیشتر در طول فصل لئو که از 22 ژوئیه شروع می شود، احتمالاً شاهد موفقیت خواهید بود که کار سخت خود را با مراقبت از خود متعادل می کند.

(سلب مسئولیت: این مقاله توسط یک ستاره شناس نوشته نشده است؛ بنابراین به خوانندگان توصیه می شود احتیاط کنند. ).

خروج از نسخه موبایل