قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 24 می 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 24 می 2024

بریج (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: برج معکوس

چیز خوب در افق است، و به زودی احساس خواهید کرد که وزنه بزرگی از روی شانه هایتان برداشته می شود. شما دیگر مجبور نخواهید بود بارهای خود را به دوش بکشید. وقت آن رسیده که روی خود، خانواده و دوستانتان تمرکز کنید. بالاخره بعد از این همه سخت کار کردن، سعادت را تجربه خواهید کرد.

Read درباره پیش بینی روزانه تاروت شما برای 24 مه 2024. (Pixabay)

همچنین بخوانید تاروت هفتگی کارت خواندن: پیش‌بینی تاروت برای 19 تا 25 مه 2024

باز کردن دسترسی انحصاری به آخرین اخبار در مورد انتخابات عمومی هند، فقط در برنامه HT اکنون بارگیری کن! اکنون دانلود کنید!

ثور (20 آوریل – 20 مه)

کارت تاروت: ده پنتاکل

ثور، شما با ثروت مرتبط هستید و امروز چیزهای خوبی در راه است. این کارت تاروت نشان می دهد که درآمد قابل توجهی در شرف ورود به زندگی شماست. از جوایز لذت ببرید—شما آنها را به دست آورده اید.

جمینی (21 مه – 20 ژوئن)

کارت تاروت: ملکه فنجان ها

شما دلسوز هستید و سریع به دوستان یا خانواده نیازمند کمک می کنید. طبیعت گرم و دلسوز شما با عشق فعال می شود. وقتی در بند قلب خود فشار می آورید، همیشه برای کمک به کار خود گام بردارید.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: احمق

وقتی تصمیم به انجام کاری گرفتید، هیچ چیز نمی تواند شما را متوقف کند. شما سریع حرکت می کنید، هشدارها را نادیده می گیرید تا مراقب باشید. با این حال، گوش های خود را باز نگه دارید — آنچه می شنوید ممکن است در آینده به شما کمک کند.

لئو (23 ژوئیه – 22 اوت)

کارت تاروت: جهان

زمان بازپرداخت است. شما انرژی خوبی را صرف کرده اید و اکنون می خواهید سرمایه خود را بازده کنید. خواه افزایش حقوق در محل کار باشد یا امنیت در یک رابطه، این کارت نشان می دهد که پیروزی و پاداش در راه است.

باکره (23 آگوست – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: پنج فنجان

خودت را سرکوب نکن چیزهایی که نمی توانید تغییر دهید آنچه انجام شده انجام شده است. وقت آن است که دردهای گذشته را رها کنید و خودتان را ببخشید. این به شما کمک می‌کند بهبود پیدا کنید و ادامه دهید.

Libra (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: Page of Wands

شما برای فصل جدیدی آماده هستید، اما هنوز چند مانع برای غلبه بر وجود دارد. مسیر نامشخص و پر پیچ و خم است که می تواند دلسرد کننده باشد. صبور باشید – وقتی زمان مناسب باشد، همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر)

کارت تاروت: عدالت

به یاد داشته باشید، هر عملی یک واکنش ایجاد می کند. در مورد اعمال روزانه خود با دقت فکر کنید زیرا آنها آینده شما را شکل می دهند. به سمت رویاهای خود قدم بردارید و اگر در مسیر اشتباهی حرکت می کنید، خود را تنظیم کنید.

قوس (22 نوامبر – 21 دسامبر)

کارت تاروت: اعتدال

تعادل کلیدی است. برای لذت بردن از زندگی نیازی به افراط ندارید. برای چیزهایی که مهم هستند وقت بگذارید و بعد از کار سخت به خودتان پاداش دهید. تعادل به شما کمک می کند احساس رضایت کنید.

Capricorn ( 22 دسامبر – 19 ژانویه)

کارت تاروت: پادشاه پنتاکلس

ممکن است به زودی عشق در قالب فردی مهربان و خونگرم وارد زندگی شما شود. اگر قبلاً در یک رابطه هستید، منتظر یک همکار جدید مفید در محل کار باشید. در هر صورت، انرژی خوبی در راه است.

آکواریوس (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: قضاوت

قبل از تصمیم گیری به دقت فکر کنید. حقایق را عمیقاً جستجو کنید و سؤالات زیادی بپرسید. به پاسخ هایی که منطقی نیستند بسنده نکنید. تا زمانی که کاملا متوجه شوید به جستجو ادامه دهید.

ماهی (19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: نه فنجان

افراد می توانند فوق العاده باشند، اما برخی از بحث کردن لذت می برند. برای خود حد و مرز تعیین کنید. اجازه دهید تماس‌ها به پست صوتی بروند، قبل از پاسخ دادن به پیام‌های عصبانی منتظر بمانید و قبل از پاسخ دادن دعا کنید. برای محافظت از آرامش خود وقت بگذارید.

خروج از نسخه موبایل