قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 13 ژوئن 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 13 ژوئن 2024

بریج (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: کاهن

شما می توانید جزئیاتی را از دست بدهید، قوچ، به خصوص اگر روی چیزهای سطحی تمرکز کنید. ممکن است فکر کنید با آنچه مشاهده می کنید موقعیتی را می شناسید، با این حال خراش دادن سطح اطلاعات بیشتری را نشان می دهد – و شما این داده ها را در این هفته می خواهید. وقتی متوجه شدید که در حال بررسی جزئیات، محو شدن در طول مکالمه یا عدم توجه به آنچه گفته می شود، جلوی خودتان را بگیرید. به لحظه برگردید و توجه کنید.

پیش بینی روزانه تاروت خود را برای 13 ژوئن 2024 بخوانید. (Pixabay)

همچنین بخوانید خواندن کارت تاروت هفتگی: پیش بینی تاروت برای 9 ژوئن تا 15 ژوئن , 2024

اکنون بازی مورد علاقه خود را در کریکیت تماشا کنید. در هر زمان در هر نقطه. نحوه

ثور ( 20 آوریل – 20 مه)

کارت تاروت: هفت شمشیر

شما اغلب می توانید با نحوه عملکرد و آنچه گفته می شود متوجه شوید که چه زمانی برای جلب توجه نمایشی برگزار می کند. حس شریرانه و عجولانه شما می تواند یک مایل دورتر یک قلاب را تشخیص دهد! اجازه نده نظر دیگران باعث شود که فکر کنی باید شهود خود را نادیده بگیری. شما می دانید چه زمانی حق با شماست. فقط زمان زیادی است که یک شیاد رنگ واقعی خود را برای شما آشکار کند.

Gemini (21 مه – 20 ژوئن)

کارت تاروت: احمق، معکوس

اعتماد به ندرت بد است، اما اگر منجر به تکبر شود، ممکن است فکر کن بیشتر از خودت میدونی در تجارت، عشق و دوستی، این می تواند شما را به این فکر بیندازد که می توانید ریسک های حساب شده و بیهوده را متحمل شوید. مراقب باش. “بدترین سناریو” را در ذهن خود بازی کنید تا بفهمید آیا تصمیم شما برای عجله کردن تصمیم عاقلانه ای است یا خیر.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: آس پنتاکلس

سرطان چیزی بیش از یک سهم کوچک است به حساب بانکی شما؛ می تواند به یک ابزار آموزشی برای ذهن شما تبدیل شود. شما می توانید ارزش بزرگ صرفه جویی را یاد بگیرید. فکر کردن به اینکه چگونه عادات خرج کردن شما در بلندمدت بر تصویر کلی مالی شما تأثیر می گذارد، نیاز به تمرین دارد. سرمایه‌گذاری‌های کوچک همراه با صرفه‌جویی در پول زمانی که می‌توانید به سرعت جمع کنید.

لئو (23 ژوئیه – 22 اوت)

کارت تاروت: Seven of Cups

شما می توانید باشید آنقدر شهودی است و حال و هوای اطراف خود را به دست آورید به طوری که انگار تجربه ای متعالی دارید. وقتی وارد اتاقی می‌شوید و احساس می‌کنید قبلاً در آن اتاق بوده‌اید یا چشم‌اندازهایی از بینش به دست می‌آید، با جریان حرکت کنید. کنجکاو باشید که چرا جهان اکنون با شما صحبت می کند. به احتمال زیاد، شما یک مکاشفه دریافت خواهید کرد یا چیزی را در پشت حجاب کشف خواهید کرد.

باکره (23 آگوست – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: تک جام ها

عشق ترسناک است و تا زمانی که صدمه ای به شما وارد نشود، نمی دانید تصمیم گرفتی قلبت را به دیگری بسپاری اکنون می توانید تمام موانع محافظتی را در اطراف قلب خود قرار دهید، اما اگر قرار است یک رابطه برای همیشه باشد یا به هر یک از شما کمک کند تا پله ای برای فرد همیشگی خود باشید، باید تلاش کنید.

Libra (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: Seven of Wands

اگر چیزی می خواهید، باید دنبال آن بروید. رویاها برای دیگران محقق می شوند، پس چرا شما نه؟ یک رویا در قلب شما به دلیلی آنجا گذاشته شد. آنجاست تا بتوانید برای نشان دادن آن در زندگی خود تلاش کنید. اگر برای شما بزرگ و ترسناک است، چیز خوبی است! موفقیت نیاز به کار دارد، اما به دنبال مبارزه نیز می آید. تلاش شما زندگی ای را که می خواهید زندگی کنید به دنیا می آورد.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر)

کارت تاروت: ملکه پنتاکل ها

دوستان شما چه کسانی هستند ? یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که “به من بگو دوستانت چه کسانی هستند، من به شما می گویم که شما کی هستید.” چه کسی و چه چیزی در حوزه نفوذ خود نگه می دارید بهترین (و بدترین) را در شما نشان می دهد. شما می خواهید افرادی را انتخاب کنید که شما را تشویق کنند تا بهترین خود باشید، حتی اگر این بدان معنا باشد که آنها باید یک حقیقت آزاردهنده را به شما بگویند. انتخاب جایی که برای رشد و شکوفایی انتخاب می‌کنید، تصمیمی است که نباید ساده گرفته شود.

Sagittarius (22 نوامبر – 21 دسامبر)

کارت تاروت: پنج فنجان

آیا گاهی اوقات پشیمانی شما را آزار می دهد؟ طبیعی است که از تصمیماتی که در گذشته گرفته اید و آرزو می کنید انجام نمی دادید ناراحت باشید. با این حال، آن لحظات شما را به این مکان رساند و به شکل گیری دیدگاه منحصر به فرد شما در زندگی کمک کرد. افسوس نخورید که چه بود. درعوض، خود را ببخشید و از فرصتی که برای رشد شما به وجود آورده است سپاسگزار باشید.

Capricorn (22 دسامبر – 19 ژانویه)

کارت تاروت: ملکه معکوس

چه کاری برای خود انجام نمی دهید که باید باشید در حال انجام؟ فهرستی تهیه کنید و به خود قول دهید که این موارد را در اولویت قرار دهید. برای اینکه زندگی ای که می خواهید داشته باشید باید عمدی داشته باشید. برنامه ای ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.

آکواریوس (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: شوالیه چوبدستی

آیا اخیراً از کار خود خسته شده اید؟ ممکن است هر روز کمتر از خود اشتیاق داشته باشید که برای انجام وظیفه گزارش دهید. ممکن است بخشی از شما بخواهید ترک کنید. ممکن است چیزی کم باشد: محل کار شما در حال حاضر برای شما فراهم نشده است، اما این ممکن است به این معنی نباشد که شما شغل خود را تغییر دهید یا نقش فعلی خود را به طور کامل رها کنید. نحوه مشارکت در سطح بالا را در نظر بگیرید و یک پروژه پرشور پیدا کنید تا انرژی خود را در آن سرمایه گذاری کنید.

ماهی ها (19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: جهان

شما کار بزرگی انجام داده اید که به این مکان در زندگی رسیده اید. وقتی به زندگی خود نگاه می کنید، شاید تصور نمی کردید اکنون آنجا باشید. مجموعه انتخاب های شما شما را به این مکان شگفت انگیز رساند و اکنون می توانید بنشینید و از نتایج کار سخت خود لذت ببرید.

خروج از نسخه موبایل