طالع بینی هفتگی ماهی ها، 26 مه تا 01 ژوئن 2024، چالش های ناوبری را پیش بینی می کند

طالع بینی هفتگی ماهی ها، 26 مه تا 01 ژوئن 2024، چالش های ناوبری را پیش بینی می کند

ماهی ها – (19 فوریه تا 20 مارس)

پیش بینی طالع بینی هفتگی می گوید، دریای طوفانی شما را نمی ترساند

طالع بینی هفتگی ماهی ها، 26 مه – 1 ژوئن 2024: زندگی عاشقانه دست نخورده خواهد بود. رسماً شانس رشد را خواهید دید.

زندگی عاشقانه دست نخورده خواهد بود. به طور رسمی شانس رشد را خواهید دید. یک برنامه مالی مناسب برای افزایش ثروت داشته باشید. شما همچنین از نظر سلامتی خوب خواهید بود.

دسترسی انحصاری به آخرین اخبار در مورد انتخابات عمومی هند را فقط در برنامه HT باز کنید. . اکنون بارگیری کن! اکنون دانلود کنید!

زندگی عاشقانه را مملو از سرگرمی و ماجراجویی نگه دارید. استعداد حرفه ای را در دفتر نشان دهید. رفاه در زندگی وجود خواهد داشت و سلامت روحی و جسمی خوب خواهد بود.

فال عشق ماهی ها در این هفته

مطمئن شوید که ارتباط باز در رابطه دارید. . برخی از روابط عاشقانه به دلیل عدم صحبت با مشکل مواجه می شوند و برای شاد بودن در رابطه عشقی برای احساسات شریک زندگی خود ارزش قائل شوید. زنان بومی ماهی ها که متاهل هستند ممکن است با اعضای خانواده شوهر مشکل داشته باشند. ممکن است برای رفع مشکل با همسرتان صحبت کنید. از رابطه جدیدی که ممکن است بر زندگی زناشویی شما تأثیر بگذارد اجتناب کنید.

فال شغلی ماهی ها در این هفته

کسانی که با آژانس های تبلیغاتی و صنعت مهمان نوازی کار می کنند با مشتریان خارجی و باید اطمینان حاصل کنند که راضی نگه داشته می شوند. مسائل جزئی مربوط به نفس شخصی نباید بر عملکرد تأثیر بگذارد. کسانی که می خواهند مقاله را کنار بگذارند می توانند تا اواسط هفته این کار را انجام دهند و همچنین نمایه را در یک پورتال شغلی به روز کنند. قدرت متقاعد کننده شما نقش مهمی در جلسات تیم خواهد داشت. تاجران می توانند تجارت خود را به مناطق جدید گسترش دهند.

فال پول ماهی ها در این هفته

ثروت سرازیر خواهد شد و این در سبک زندگی منعکس خواهد شد. می توانید ماشین یا ملک بخرید. همچنین ممکن است در این هفته به یک خواهر یا برادر یا خویشاوند نیازمند کمک مالی کنید. برنامه سرمایه گذاری در بازار سهام یا کسب و کار سفته بازانه را ادامه دهید. برخی از بومیان ماهی ها، سرمایه گذاری های تجاری جدیدی را راه اندازی خواهند کرد. کارآفرینان در تسویه همه بدهی های معوق موفق خواهند بود.

فال سلامت ماهی ها در این هفته

هیچ بیماری جدیدی شما را آزار نخواهد داد. با این حال، کسانی که آسم یا مشکلات تنفسی دارند باید محتاط باشند. مصرف نیکوتین را کاهش دهید و کسانی که می خواهند سیگار را ترک کنند می توانند به طور جدی در مورد آن فکر کنند. زندگی اداری و شخصی متعادلی را حفظ کنید. برخی از سالمندان ممکن است شکایاتی مرتبط با درد مفاصل و استخوان داشته باشند. شما باید ورزش یا تمرین یوگا را شروع کنید.

ویژگی های علامت ماهی

  • قوت: هوشیار، زیبایی شناس، مهربان
  • ضعف: احساساتی، بی تصمیم، غیر واقعی
  • نماد: ماهی
  • عنصر: آب
  • قسمت بدن: گردش خون
  • حاکم علامت: نپتون
  • روز شانس: پنجشنبه
  • رنگ شانس: بنفش
  • شماره شانس: 11
  • سنگ شانس: یاقوت کبود زرد

نمودار سازگاری علامت ماهی

  • قرابت طبیعی: برج ثور، سرطان، عقرب، برج جدی
  • سازگاری خوب: باکره، حوت
  • سازگاری منصفانه: برج حمل، لئو , Libra, Aquarius
  • سازگاری کمتر: Gemini, Sagittarius

توسط: دکتر J. N. Pandey

Vedic Astrology & Vastu Expert

ایمیل: djnpandey@gmail.com< /p>

تلفن: 9811107060 (فقط واتساپ)

هر موفقیت بزرگ، هر ویکت را با Crick-it، یک مقصد برای امتیازهای زنده، آمار مسابقات، آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها و موارد دیگر به دست آورید. اکنون کاوش کنید!

یک دنیا از مزایا را با HT باز کنید! از خبرنامه‌های روشنگر گرفته تا هشدارهای خبری بی‌درنگ و فید اخبار شخصی‌شده – همه چیز اینجاست، فقط با یک کلیک! -اکنون وارد شوید!

روزانه بخوانید طالع بینی و طالع بینی امروز جدیدترین به روز رسانی ها با تقویم جشنواره 2024 و پیش بینی شماره فرشته برای همه علائم زودیاک.

برای خواندن فال، علامت خورشید را انتخاب کنید

خروج از نسخه موبایل