هفتگی پانچانگ از 17 تا 23 مه 2024: زهره در برج ثور، بود پورنیما، جشنواره ها و موهوراتاس

هفتگی پانچانگ از 17 تا 23 مه 2024: زهره در برج ثور، بود پورنیما، جشنواره ها و موهوراتاس

هفته آینده پر از رویدادها و جشنواره های فرخنده است. این هفته، ما بودا پورنیما را جشن می گیریم که تولد، روشنگری و مرگ خداوند بودا است. این روز ماه کامل زمانی است برای تأمل در آموزه های بودا در مورد شفقت، خرد و آرامش درونی. ما همچنین کورما جایانتی را جشن می گیریم که تجسم لرد ویشنو به عنوان لاک پشت را گرامی می دارد. با صحبت از سیارات، زهره این هفته به ثور می رود و فرصت هایی برای رشد مالی به ارمغان می آورد. برای کسانی که قصد خریدهای بزرگ را دارند، برای خرید وسایل نقلیه و ملک، محورات خوبی وجود دارد. بیایید Panchanga این هفته را برای دهلی نو، NCT، هند با جزئیات بررسی کنیم.

برای تعیین زمان فرخنده و نامطلوب پانچانگ هفتگی را دریافت کنید. برای انجام کارهای روزمره بر اساس موقعیت سیاره غالب.

شوب محورات در این هفته

طبق طالع بینی ودایی، شانس انجام این کار وجود دارد. اگر در طول یک محورتای فرخنده انجام شود، یک کار به طور قابل توجهی افزایش می یابد. اگر کار را در هماهنگی با جدول زمانی کیهانی اجرا کنیم، یک محورتای فرخنده بهترین نتیجه ممکن را با توجه به سرنوشتمان به ما می دهد. به همین دلیل ضروری است که هنگام شروع هر کار فرخنده ای محورتا را در نظر بگیریم. شوب محورات این هفته برای فعالیت های مختلف به شرح زیر است:

دسترسی انحصاری به آخرین اخبار انتخابات عمومی هند را فقط در برنامه HT باز کنید. اکنون بارگیری کن! اکنون دانلود کنید!
  • Vivah Muhurat: هیچ ازدواج مبارکی در این مورد وجود ندارد هفته.
  • گریها پروش محورات: این هفته خبری از گریها پروش محورات نیست.
  • خرید ملک محورات: ملک فرخنده خرید Muhurat این هفته در تاریخ 17 می، جمعه (05:29 تا 21:18) و 23 مه، پنجشنبه (05:26 تا 05:26، 24 مه) در دسترس است.
  • خرید خودرو. Muhurat: Muhurta فرخنده این هفته در 19 مه، یکشنبه (05:28 تا 13:50)، در 20 مه، دوشنبه (15:58 تا 05:27، 21 مه) و در 23 می، پنجشنبه (09:15) در دسترس است. تا ساعت 05:26، 24 مه).

گذرهای سیاره ای آتی در این هفته

در طالع بینی ودایی، گذر سیاره ای به ویژه مهم است زیرا آنها اصلی هستند. روشی برای پیش بینی تغییرات و پیشرفت های زندگی سیارات به صورت روزانه حرکت می کنند و در این فرآیند از چندین ناکشاترا و راشی عبور می کنند. این به درک ماهیت و ویژگی های رویدادها در هنگام وقوع کمک می کند. گذرهای آینده این هفته به شرح زیر است:

  • خورشید و مشتری در 19 می (یکشنبه) در ساعت 00:12 در صفر درجه به هم می رسند
  • گذر زهره در علامت ثور در تاریخ 19 می (یکشنبه) ساعت 08:51
  • عطارد در 21 می (سه شنبه) ساعت 11:52 وارد بهارانی ناکشاترا می شود
  • جنگ سیاره ای زهره و مشتری در 22 می (چهارشنبه) در ساعت 14 :06
  • زهره و مشتری در اتصال صفر درجه در 23 می (پنجشنبه) ساعت 13:56

جشنواره های آینده این هفته

  • مهینی اکاداشی (19 مه، یکشنبه): موهینی ها اکاداشی، که یادبود نور روشنگری است، یازدهمین روز از دو هفته روشن (شوکلا پاکشا) ماه هندو Vaishakha است. این نشان دهنده شروع یک فصل رهبانیت چهار ماهه، یعنی Chaturmasa است. پیروان به طور سنتی روزه و عبادت می کنند تا از کمک الهی برای رشد اخلاقی و روشنگری خود بهره مند شوند.
  • پاراشوراما دواداشی (19 مه، یکشنبه): این روز فرخنده مربوط به لرد پاراشوراما، ششمین تجسم خداوند ویشنو است. در روز دوازدهم شوکلا پاکش (مرحله افزایش ماه) می افتد. هندوها روزه می گیرند و مراسمی را برای پرستش پاراشوراما و گذراندن برکات خود انجام می دهند.
  • پرادوش ورات (20 مه، دوشنبه): هر ماه، پرادوش ورات صرفاً برای عبادت خداوند شیوا برگزار می شود. این به مرحله قمری اختصاص دارد که در پایان رو به زوال است، یعنی ترایوداشی دو هفته. در این روز فرخنده، شیفتگان از غذا پرهیز می‌کنند و خدایان خود را پرستش می‌کنند و معتقدند که این وسیله‌ای برای توبه از اشتباهاتشان است.
  • Narasimha Jayanti (21 مه، سه‌شنبه): این مناسبت شادی است که به پروردگار ناراسیمها تقدیم شده است. آواتار مرد شیر لرد ویشنو. کسانی که ایمان دارند وعده‌های غذایی خود را خلاصه می‌کنند و برای جلوگیری از خطر، دعای معنوی می‌کنند و برای غلبه بر هر مشکلی خود را از نظر روحی قوی نگه می‌دارند.
  • Chhinnamasta Jayanti (21 مه، سه‌شنبه): Chhinnamasta Jayanti به الهه Chinnamasta احترام می‌گذارد، شکلی منحصر به فرد از الهه کالی. او هر دو چرخه زندگی و مرگ را نشان می دهد و نماد دهنده و گیرنده زندگی است. در این روز، مردم به او احترام می‌گذارند و از او برکت می‌خواهند تا شجاع و ایمن باشد.
  • Kurma Jayanti (23 مه، پنج‌شنبه): این یادبود سالگرد تولد لرد ویشنو در آواتار کورما او است که ترجمه می‌شود. به “لاک پشت” در سانسکریت. این جشنواره با افسانه Samudra Manthan (به هم زدن اقیانوس شیر) در اساطیر هندو مرتبط است. لرد ویشنو، به شکل کورما، پایه ای استوار (پشت خود) فراهم کرد که کوه ماندارا بر روی آن قرار گرفت تا اقیانوس را برای اکسیر جاودانگی بچرخاند.
  • بودا پورنیما (23 مه، پنجشنبه): این جشنواره در اولین روز ماه کامل (Purnima) ماه هندو Vaisakha است. همچنین به نام Vesak، مردم ایمان و آموزه های خداوند بودا را در رابطه با تولد، روشنگری و مرگ مشاهده می کنند.
  • Vaikasi Visakam (23 مه، پنجشنبه): به عنوان جشن گرفته می شود. تولد لرد موروگان، خدای هندو. این در روزی مشاهده می شود که ستاره ویساخا با ماه کامل در ماه تامیل وایکاسی مصادف می شود. فدائیان روزه می گیرند، نمازهای خاص و پوجا انجام می دهند و به افتخار لرد موروگان سرود می خوانند.

راهو کلام ناخوشایند این هفته

بر اساس طالع بینی ودایی، راهو یک سیاره بدبخت در هنگام انتقال سیارات، باید از زمان تحت تأثیر راهو برای انجام هر گونه کار فرخنده خودداری شود. انجام پوجا، هاوان یا یاگیا برای تسکین سیارات فرخنده در این مدت توسط راهو به دلیل ماهیت مخرب آن مداخله می کند. قبل از شروع هر کار جدید مهم است که راهو کال را در نظر بگیرید. با انجام این کار، امکان دستیابی به نتایج مطلوب افزایش می یابد. زمان‌بندی راهو کلام برای این هفته به شرح زیر است:

  • 17 می: 10:36 صبح تا 12:18 شب
  • 18 مه: 08:53 صبح تا 10:35 صبح
  • 19 مه: 05:25 بعد از ظهر تا 07:07 بعد از ظهر
  • <20 مه: 07:10 صبح تا 08:53 صبح
  • 21 مه: 03:43 بعد از ظهر تا 05:26 بعد از ظهر
  • 22 مه: 12:18 بعد از ظهر تا 02:01 بعد از ظهر
  • 23 مه: 02:01 بعد از ظهر تا 03:44 بعد از ظهر

پانچانگا تقویمی است که در طالع بینی ودایی برای تعیین زمان فرخنده و ناخوشایند برای انجام کارهای روزمره بر اساس موقعیت سیاره غالب استفاده می شود. این شامل پنج عنصر است – Vaara، Tithi، Nakshatra، Yoga و Karana. ماهیت پانچانگا رابطه متقابل بین خورشید (روح ما) و ماه (ذهن) به صورت روزانه است. پانچانگا برای شاخه های مختلف طالع بینی ودایی مانند تولد، انتخابات، پراشنا (سفر)، تقویم های مذهبی و درک انرژی روز استفاده می شود. روز تولد پانچانگا احساسات، خلق و خو و طبیعت ما را به تصویر می کشد. می تواند بینش بیشتری در مورد اینکه چه کسی هستیم و چه احساسی داریم ارائه دهد. می‌تواند تأثیر سیارات را تقویت کند و ویژگی‌های دیگری را به ما بدهد که ممکن است فقط بر اساس نمودار زایمان خود درک نکنیم. پانچانگا انرژی نیروی حیاتی است که نمودار تولد را تغذیه می کند.

———————–

<Neeraj Dhankher

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

ایمیل: info@astrozindagi.inneeraj@astrozindagi.in

آدرس: www.astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

خروج از نسخه موبایل