فال روزانه واقعی چهارشنبه ۱۵ شهریور « فال حافظ امروز »

فال روزانه واقعی چهارشنبه ۱۵ شهریور « فال حافظ امروز »

فال روزانه واقعی چهارشنبه ۱۵ شهریور « فال حافظ امروز »

فال روزانه + فال حافظ آنلاین انگشتی

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی متولدین ۱۵ شهریور:

فال روز تولد:  شما فردی بسیار باهوش، با سیاست، مهربان، مذهبی و دارای شم قوی تجاری هستید. علاقه ی زیادی به غذاهای خوشمزه، صحبت کردن با افرادی که تفکرات مشابه به شما دارند و سفر به سرزمین های دوردست دارید. شما در میان اطرافیان خود بسیار محبوب هستید و مورد احترام آنها قرار دارید، اما باید مواظب باشید با زور گفتن به دیگران و بی صبری و بی حوصلگیتان اوضاع را به ضرر خود تغییر ندهید. امسال به لطف حمایت اعضای خانواده تان، دوره ای لذت بخش از موفقیت و خوشحالی برای شما خواهد بود. شما امسال این فرصت را خواهید داشت که شخصی را که مدت ها پنهانی دوست داشته اید به سوی خودتان جذب کنید. شهریور، مهر، بهمن و اسفند ماه های مهم سال هستند.


فال روزانه متولدین فروردین

شما در حال حاضر از لحاظ عاطفی در موقعیتی حساس قرار گرفته اید. احساس می کنید که یک نفر دارد احساسات شما را سرکوب می کند. شاید احساس ترس یا خجالت می کنید و یا شاید هم نمی توانید احساسات خود را آن طوری که خودتان می خواهید بیان کنید. اگر با چنین مشکلاتی روبرو هستید سعی کنید دلیل آن پیدا کنید. آیا دیگران این احساس را در شما به وجود می آورند و یا در واقع این مشکل از احساسات درونی خودتان ریشه می گیرد؟ به احتمال زیاد این مشکل بیشتر از این که به دیگران ربطی داشته باشد از بحران های درونی شما ریشه می گیرد. تلاش مضاعف خود را روی چیزی به کار بگیرید که ارزش آن را داشته باشد وگرنه نیروی خود را به هدر می دهید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید. با خودتان رو راست باشید خطایتان را بپذیرید و درصدد جبران بر بیایید. با مشکلات مالی امروزتان فعلا کنار بیایید، اوضاع به زودی روبراه خواهد شد.


 

 ⚡️ هفته
 ? ماه
 ⭐️ سال
 ❤️ عشق

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید شاید چندان سرحال نباشید، اما اجازه ندهید که این بی حوصلگی اول صبح تمام روزتان را خراب کند. این حالت شما می تواند تمام اطرافیانتان را هم تحت تأثیر قرار دهد، پس سعی کنید در ابتدای روز با انجام هر کاری که خودتان می دانید باعث عوض شدن حال و هوایتان خواهد شد از این حالتی که شما را در بر گرفته رها کنید. شما این حقیقت را خوب می دانید که حال روحیتان آنچه در طول روز برایتان پیش خواهد آمد را به طور مستقیم تحت تأثیر قرار خواهد داد. اجازه ندهید خودخواهی شخصی در اطرافتان دامن شما را بگیرد. رعایت انصاف و عدالت شما سبب می شود که برای حل اختلاف و به عنوان حکم به شما مراجعه کنند، از دهن بینی بپرهیزید و از حیله و مکر یکی از اطرافیان غافل نباشید. اگر همه چیز را از پنجره خوش بینی بنگرید خیلی زود پشیمان خواهید شد.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز روابطتان با دیگران ممکن است به خوبی همیشه پیش نروند. اگر می بینید دیگران حوصله ی شوخی و خنده ندارند سعی نکنید به زور آنها را بخندانید این کار تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد و باعث ایجاد فاصله ی بیشتر بین شما خواهد شد. اگر حرف خوبی برای گفتن ندارید بهتر است اصلا چیزی نگویید. شاید این کار کمی برایتان سخت باشد، اما قطعا به نفعتان خواهد بود. برای صحبت کردن با عزیزانتان و به ویژه عشقتان امروز سعی کنید از شبکه های اجتماعی استفاده نکنید. هیچ چیزی جای یک مکالمه ی حضوری رو در رو را نخواهد گرفت. ورزش و تفریحات سالم را فراموش نکنید. دلتنگ مسافری راه دور هستید که به زودی به دیدارتان خواهد آمد و دلتان به دیدنش روشن می شود. لجبازی بیش از حد فقط باعث می شود در یک دور باطل بچرخید، کوتاه بیایید و قدر امروزتان را بدانید که فردا به هیچ کس قول داده نشده.


♋ فال روزانه متولدین تیر

شاید شما نیازهای دیگران را نسبت به نیازهای خودتان در اولویت قرار دهید، اما باید یادتان باشد که بین خودخواهی و از خودگذشتگی بیش از انداره تفاوتی جدی وجود دارد. خودتان را قربانی دیگران نکنید و نوکر حلقه به گوش آنها نباشید. این که وقتی برای زندگی خودتان تصمیم گیری می کنید پیش از هر شخص دیگری خودتان را در نظر بگیرید از اهمیت بسیاری برخوردار است. البته که نباید دیگران را نادیده بیرید، اما نباید تصمیمات خودتان را آنقدر بر اساس انتظارات و خواسته های دیگران قرار دهید که در حق خودتان ظلم شود. از جایی خبری به شما خواهد رسید که برایتان باورنکردنی است. برای یک هدیه خساست به خرج ندهید، بهتر است سر کیسه را شل کنید. شما احساسات لطیفی دارید اما شخصی در اطرافتان این را به عنوان نقطه ضعف شما محسوب می کند آن هم در حالی که بسیار قدرتمند و با پشتکار هستید.


♌ فال فردا متولدین مرداد

امروز در انجام کارهایتان نظم و ترتیب داشته باشید. حد و مرزهای لازم بین خودتان و دیگران را مشخص کنید تا از درگیر شدن خودتان با سریال های دنباله دار مسائل و مشکلات دیگران جلوگیری کنید. شاید فرار کردن از مشکلات شخصیتان با سرگرم کردن خودتان با مسائل دیگران کار جالبی باشد، اما خیلی زود متوجه خواهید شد که این کار نه تنها باری از دوشتان بر نمی دارد، بلکه باری را هم به بار خودتان اضافه می کند. شاید مجبور باشید به دیگران جواب «نه» بدهید، اما اشکالی ندارد. در اولویت قرار دادن نیازهای شخصیتان از اهمیت بسیاری برخوردار است. طبع لطیف را تنها برای شخصی که ظرفیت آن را دارد و از آن سو استفاده نمی کند به کار بگیرید. در برابر دو پیشنهاد مردد هستید، پیشنهادی را انتخاب کنید که همان اول نظرتان را جلب کرده بود. هرچه بیشتر فکر کنید خودتان را گیج می کنید که نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت. با رسیدن نامه یا خبری شیرینی خواهید داد.


فال امروز متولدین شهریور

امروز کمی بیشتر از همیشه مواظب حرف ها و رفتارهای خودتان باشید، در غیر این صورت ممکن است در ساعات اولیه ی روز آنقدر از حد خودتان فراتر بروید که وقتی متوجه آنچه کرده اید بشوید خودتان هم دچار پشیمانی شوید و بخاطر آنچه گفته اید و انجام داده اید احساس گناه کنید. با فکر کردن به آنچه می هواهید بگوید و انجام دهید از این احساس حسرت و پشیمانی جلوگیری کنید. شما قدرت بسیاری در تحت تأثیر قرار دادن دیگران دارید، از این قدرت خود بیشترین بهره را ببرید. امروز حتما برای عشقتان یک هدیه ی کوچک بخرید. از خطای کوچک دوستتان دلگیر نشوید و بزرگوارانه با آن برخورد کنید. قبل از هر کاری سلامت روحی و جسمی خود را مد نظر داشته باشید و سعی کنید عصبی نشوید. خوشبختانه شما به خوبی می دانید از طرف مقابلتان چه می خواهید و چه توقعی دارید، بی  رو دربایستی با او صحبت و خواسته تان را مطرح کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

با وجود این که امروز با جدیت تمام قصد دارید برنامه هایی که برای روزتان چیده بودید را عملی کنید، به احتمال زیاد به مشکلاتی برخواهید خورد. شاید اینطور به نظرتان برسد که دیگران سعی دارند برنامه های شما را به هم بریزند، اما به احتمال زیاد در واقع این خود شما هستید که دلیل اصلی بروز این مشکلات هستید. امروز شما آنقدر درگیر مسائل و مشکلات خود شده اید که متوجه تلاش اطرافیانتان برای ارتباط برقرار کردن با شما نیستید. یادتان باشد که اگر دیگران را از خودتان برانید آنها از شما فاصله خواهند گرفت و خیلی زود تنها خواهید ماند. شخصی که در گوش تان دائم حرف های یاس آور می زند از خودتان دور کنید. این روحیه شکست خورده و افسرده برازنده شما نیست، خیلی ها به شما نگاه می کنند. نتیجه مهربانی ای که به شخصی کرده اید به زودی می بینید. برای گذشتن از یک مرحله باید به کارهایتان سرعت بیشتری بدهید. نتیجه شگفت زده تان می کند.


♏ فال روزانه متولدین آبان

شاید احساس کنید توجهی که نیاز دارید و یا لیاقتش را دارید به شما داده نمی شود. به همین دلیل هم ممکن است با افرادی که فکر می کنید باید این توجه را در اختیارتان قرار دهند بدرفتاری کنید. این رفتار شما به احتمال زیاد تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد و باعث بی میلی اطرافیانتان به نزدیک شدن به شما خواهد شد. چه کسی دلش می خواهد دور و بر یک آدم بداخلاق و بی حوصله باشد؟ برای این مشکل خود دیگران را مقصر ندانید و منتظر ننشینید تا آنها این مشکل را حل کنید، خودتان به خودتان توجه کنید و تا می توانید به خودتان اهمیت بدهید و رسیدگی کنید. در مورد درگیری عاطفی تان بهتر است به خودتان سخت نگیرید و فعلا کمی صبورتر باشید. در مورد مسئله کاری به یک همکاری دراز مدت پایان خواهید داد. معاشرت با شخصی بیش از آنچه که فکر می کنید به شما انرژی و انگیزه می دهد. این روزها منتظر اتفاقات جالبی باشید. تغییرات را با آغوش باز بپذیرید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

سعی کنید آنهایی که سعی دارند به شما کمک کنند و در کنارتان باشند را از خودتان نرانید. مقصر دانستن دیگران برای مشکلاتتان باعث فاصله گرفتن آنها از شما خواهد شد. شما تنها کسی هستید که مسئولیت خوشحال کردن خودتان را به عهده دارد. اگر خودتان به چیزهایی که باعث ناراحتیتان می شوند رسیدگی کنید احساس خیلی بهتری خواهید داشت. امروز رویاپردازی در مورد آینده ی رابطه ی عاطفیتان برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، اما ممکن است ناگهان افکاری منفی نیز به سرتان بزنند که باعث نگرانی شما می شوند. سعی کنید روی افکار مثبت خود تمرکز کنید. ممکن است دوستی قدیمی را ببینید که مدتها از او بیخبر بوده اید. به موقعیت بهتری از نظر کاری دست خواهید یافت. با شخصی جدید به زودی آشنا می شوید. شما خیلی اهل پس انداز کردن نیستید و هر چه قدر پول درمی آورید خرج می کنید. یادتان باشد شما برای همیشه نمی توانید مثل حالا کار کنید.


♑ فال روز متولدین دی

شما آدمی هستید که خودتان را خیلی زود با محیط اطرافتان مطابقت می دهید و در موقعیت های ناخوشایند صبر و حوصله ی زیادی از خودتان نشان می دهید. با این همه این ویژگی ممکن است همیشه هم به نفعتان نباشد. شاید به خاطر این صبر و حوصله ی زیادی که دارید رابطه ای را ادامه دهید که اصلا به نفعتان نیست و در واقع رابطه ای سمی و آزار دهنده است. یادتان باشد که زندگی کوتاهتر از آن است که بخواهید اینقدر خودتان را آزار بدهید و این همه سختی را تحمل کنید. سعی کنید نقش فعال تری در روابط خود با دیگران داشته باشید و نقش یک قربانی را ایفا نکنید. روزهای سختی را پیش رو دارید و باید تصمیم های مهمی بگیرید. در مورد رابطه عاطفی تان فرصتی به دست می آورید تا حرف دلتان را بزنید. این فرصت را از دست ندهید. حرف تان را لای زر ورق بپیچید و اما بگویید. شخصی قولی به شما داده نگران نباشید، او به قولش عمل خواهد کرد.


♒ فال متولدین بهمن

امروز ممکن است احساس تنهایی و انزوا کنید، تا حدی که حس کنید هیچ کس را ندارید که با او حرف بزنید. انگار وقتی با دیگران صحبت می کنید دارید با دیوار حرف می زنید و طرف مقابلتان اصلا به حرف هایتان توجهی ندارد. در واقع مشکل نه از شماست و نه از طرف مقابلتان، این حالت تحت شرایط کیهانی موجود پیش آمده و کاملا زودگذر است، زیاد خودتان را درگیر آن نکنید. هر چقدر هم که اهداف و کارهایتان اهمیت و فوریت داشته باشند این یکی دو روز زیاد جدی آنها را دنبال نمی کنید و خودتان را با مسائل بی اهمیت دیگری سرگرم می کنید. اشکالی ندارد کمی استراحت به خودتان بدهید، اما زیاده روی نکنید. برای رفتن به جایی دو دل هستید، تا زمانی که مطمئن نشدید حرفی در مورد آن نزنید. برای اتفاقی که نیفتاده بیش از حد نگرانید و بی تابی می کنید. سرتان را به کار مشغول کنید و کمتر فکر کنید. در مورد رابطه تان با شخصی یادتان باشد که جلوی ضرر را از هر کجا که بگیرید منفعت است.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز سعی کنید دچار احساس دلسوزی برای خودتان نشوید. شما از این طرف به آن طرف می روید و غر می زنید و منتظر هستید یک نفر از شما بپرسد چه مشکلی دارید. اگر کسی به سراغتان نیاید، ممکن است عصبی شوید و خیلی سریع احساس کنید که هیچ دوستی ندارید. حالتان حتی تا حدی به هم خواهد ریخت که وقتی کسی یک سوال خیلی معمولی و پیش پا افتاده از شما می پرسد با حالتی تند و عصبی جوابش را خواهید داد. مواظب باشید اطرافیان خودتان را با این رفتارهای غیر منطقی از خودتان آزرده نکنید. حرف تان را رک و واضح بگویید تا جواب درست بشنوید. یک کار نیمه تمام را که مدتهاست روی دستتان مانده تمام می کنید. روزهایی پر از شادی و هیجان خواهید داشت و می توانید منتظر اتفاقاتی متفاوت باشید. سفری کوتاه مدت پیش رو دارید. میهمانی خوش قدم پا به منزلتان خواهد گذاشت.

 ☀️استخاره با قرآن☀️

?️فال شمع?️

fal roozaneh tasvirezendegi


فال حافظ انگشتی با تفسیر

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

منبع:تصویر زندگی

خروج از نسخه موبایل