معرفی پیست های اسکی مشهد برای زمستان

معرفی پیست های اسکی مشهد برای زمستان

اسکی کردن چه به صورت حرفه ای یا آموزشی در فصل زمستان یکی از پر هیجان ترین و لذت بخش ترین ورزش هاست.پیست های اسکی مکان های بسیار خوبی برای اسکی بازان و برای ماجراجویانی که نه سرما و گرما می شناسد و نه سختی یا سستی، که حتی سرمای استخوان سوز زمستان را هم بهانه خوبی برای در خانه و کنار گرمای بخاری ماندن نمی دانند ، می باشد. در این مطلب به معرفی پیست های اسکی مشهد برای زمستان پرداخته ایم تا بتوانید لذت زمستان را به حد کمال در آن تجربه کنید .

پیست اسکی شیرباد 800x533 معرفی پیست های اسکی مشهد برای زمستان
البته لازم نیست در آنجا مثل یک اسکی باز حرفه ای و با تمام ساز و برگ این ورزش حرفه ای ظاهر شوید. کافی است خودتان را، گاهی حتی بدون نیاز به خودروی شخصی، به یکی از این پیست ها برسانید و لذت بردن را آغاز کنید. می توانید در میان برف ها پیاده روی کنید، روی آن ها لیز بخورید و برف بازی کنید. خلاصه آن که اگر اهل سفر باشید، باریدن برف و سفیدپوش شدن کوهستان فرصت دوباره ای است برای لذت بردن از طبیعت.

پیست شیرباد

اگر به صورت حرفه ای اسکی می کنید و پای ثابت پیست های اسکی هستید. دامنه های پربرف شیرباد، جای مناسبی برای اسکی کردن است. اما اگر مثل بسیاری دیگر از علاقه مندان هرازگاه، سراغی از این ورزش می گیرید، باز هم نگران نباشید، در محل این پیست می توانید وسایل کامل اسکی را اجاره کنید. تله اسکی پیست با ۹۰۰ متر طول تا دل ارتفاعات منطقه بالا می رود تا اسکی بازان بتوانند در یک شیب پربرف با طی مسیری هزار و ۲۰۰ متری اسکی کنند و پایین بیایند.

امکانات پیست اسکی شیرباد

پیست اسکی شیرباد شامل سه مسیر برای اسکی‌بازان مبتدی، اسکی‌بازان متوسط و اسکی‌بازان حرفه‌ای می‌شود. طول کل مسیر پیست ۱۲۰۰ متر است. با توجه به فراهم بودن لوازم اسکی و در اختیار قرار دادن آن‌ها به علاقه‌مندان زمینه برای گسترش این ورزش محیا است. کلاس‌های آموزشی متعددی توسط هیئت اسکی خراسان رضوی برگزار می‌شود. در حال حاضر بالغ بر ۵۰۰ نفر اسکی‌باز در سطح استان خراسان رضوی در حال فعالیت هستند.
تله اسکی به طول ۹۰۰ متر علاقه‌مندان را تا ارتفاعات بالا می‌برد. پس از آن ورزشکاران و دوستداران طبیعت علاوه بر استفاده از منظره زیبای پیست می‌توانند با در مسیری ۱۲۰۰ متری لذت یک اسکی مطمئن و فرح‌بخش را تجربه کنند. ساختمان سه طبقه‌ای به‌منظور استقرار امکانات و تجهیزات لازم و همچنین راه‌اندازی یک رستوران و کافی‌شاپ و چندین سوئیت برای اقامت علاقه‌مندان در این محل در نظر گرفته شده است.

بهترین زمان بازدید از پیست اسکی شیرباد

پیست اسکی شیرباد در طول سال به‌مدت پنج ماه، از اواسط آذر ماه تا اواسط فروردین قابل استفاده است. البته با توجه وضعیت نامطلوب جاده، هنگام بارش‌های سنگین، مسیر دسترسی به پیست مسدود می‌شود. بنابراین پیش از حرکت، با بازدید از سایت پیست اسکی شیرباد یا برقراری تماس، از باز بودن جاده اطمینان حاصل کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

[امتیاز: 0 میانگین: 0]

           

حتما بخوانید : هتل ستاره دریا چمخاله

منبع : سیری در ایران

خروج از نسخه موبایل