اختلاف بر سر تعمیر موتور پایانی خونین داشت / جنایتی که 10 سال به طول انجامید

اختلاف بر سر تعمیر موتور پایانی خونین داشت / جنایتی که 10 سال به طول انجامید

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از ۱۰ سال قبل به دنبال وقوع درگیری خونین مقابل مغازه موتورسازی در روستای گلخندان پردیس آغاز شد .

در این درگیری که میان دو کارگر موتورسازی رخ داده بود یکی از آنها به نام احسان از ناحیه گردن چاقو خورد و به بیمارستان منتقل شد. اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد .

بررسی‌ها نشان می‌داد وی از سوی همکارش به نام کیوان مورد حمله قرار گرفته است .

صاحب موتورسازی  در بازجویی ها به ماموران گفت: کیوان و احسان شاگرد مغازه‌ام بودند و با هم برایم کار می کردند. اما مدتی بود با هم اختلاف داشتند.ولی من از علت اختلاف میان آنها اطلاعی نداشتم. آخرین بار آنها در حال تعمیر یک موتور بودند و  کیوان می‌خواست موتور را تعمیر کند. اما احسان می‌گفت کار او اشتباه است.سر همین موضوع بار دیگر با هم درگیر شدند. وقتی درگیری میان آنها بالا گرفت،من می‌خواستم به دعوا پایان دهم اما یکباره کیوان با چاقو ضربه‌ای به گردن احسان زد و گریخت.

 در حالی که دوربین مداربسته فیلم صحنه جنایت را ضبط کرده بود ماموران به ردیابی متهم فراری پرداختند اما ردی از وی به دست نیاوردند.وی بعد از جنایت خونین به مکان نامعلومی گریخته بود.

اعلام رضایت بعد از ۱۰ سال

 در حالی که نزدیک به ۱۰ سال از این ماجرا گذشته  و پلیس ردی از عامل جنایت به دست نیاورده بود خانواده کیوان توانستند رضایت اولیای دم را جلب کنند.

 با جلب رضایت اولیای دم کیوان که همچنان فراری است غیابی و از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد .قرار است قضات دادگاه به زودی برای وی حکم صادر کنند.

 

 

 

منبع :رکنا

خروج از نسخه موبایل