قتل جوان تهرانی با سم مار / عاملان جنایت ماهرانه دست به قتل پنهانی زده بودند

قتل جوان تهرانی با سم مار / عاملان جنایت ماهرانه دست به قتل پنهانی زده بودند

به گزارش رکنا،  رسیدگی به این پرونده از 4 شهریور ماه سال گذشته با گزارش مرگ پسر 23 ساله ای به نام مهران در بیمارستان فیروزگر آغاز شد.

پدر وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: پسر 23 ساله ام قصد داشت مغازه مان را به کافه تبدیل کند. دیروز برای نظافت مغازه با موتورسیکلت از خانه بیرون رفت اما حوالی ساعت 4 بعد از ظهر  با مادرش تماس گرفته و گفته بود بی حال است و می خواهد پیش دکتر بروم .

پسرم به‌صورت سرپایی به بیمارستان فیروزگر رفت ولی پس از بستری شدن  به کما رفت  و ناگهان جان سپرد.

با اظهارات این مرد ماموران پلیس پیگیر ماجرا شدند و به بیمارستان  رفتند. پزشکان گفتند آثار ضرب‌وجرحی در متوفی مشهود نبوده و به نظر نمی رسد او به دلیل ضرب و جرح یا وارد شدن ضربه ای به سرش جان سپرده باشد.  

نخستین سرنخ

ماموران در نخستین گام از تحقیقات به بررسی  فیلم دوربین های مداربسته در حوالی تردد پسرجوان پرداختند.شواهد نشان می داد مهران حوالی ساعت 4 بعدازظهر محل کار خود را ترک کرده و قصد ورود به مغازه پیتزا فروشی در نزدیکی محل کارش را داشته است که 2 موتورسوار با پلاک‌ مخدوش  و در حالی که صورت خود را کامل پوشانده بودند به وی نزدیک شده و روی موتور ضربه‌ای به کتف زدند و گریختند.

با افشای این ماجرا تحقیقات گسترده آغاز و در ادامه بررسی ها روشن شد پدر مهران  با برادرش  از قبل اختلاف مالی داشته است .

با این سرنخ عموی قربانی و دوستش شناسایی و هویت موتورسواران برملا شد. مشخص شد دو متهم  موتورسواربه‌جرم مزاحمت برای شهروندان در شیراز دستگیر شده و در زندان به سر می برند.

آنها تحت بازجویی قرار گرفتند و یکی موتورسواران لب به اعتراف گشود و راز جنایت را برملا کرد.

قتل با سم مار

 وی گفت: من و دوستم از طریق یکی از دوستان با عموی مهران آشنا شدیم .قرار بود در مغازه عموی مهران مشغول به کار شویمکه  او با پیشنهاد داد در ازای  دریافت مبلغی برادرزاده اش را  گوشمالی بدهیم .چند روز محل‌های تردد مهران را زیر نظر رفتیم. در نهایت  با خرید  اینترنتی یک  مار سمی و گرفتن زهر آن،  منتظر مهران ماندیم. وقتی او قصد ورود به مغازه‌ای  را داشت سم مار را به دستش تزریق کردیم و گریختیم.ما به شمال رفتیم و زندگی مخفیانه  را شروع کردیم. پس از مدتی برای یافتن کار به شیراز رفته بودیم که بازداشت شدیم.

با اعترافات تکان دهنده مرد جوان و همدستش ، عموی  مهران نیز ردیابی و بازداشت شد و معاونت در قتل را پذیرفت.

پرونده متهمان با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم آنها رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم درخواست اشد مجازات را مطرح کرده اند.

 

 

 

منبع :رکنا

خروج از نسخه موبایل