شلیک دقیق پلیس به پای اراذل و اوباش محله نظام آباد / اراذل با تفنگ و قمه به جان هم افتاده بودند + فیلم لحظه درگیری و گفتگو

شلیک دقیق پلیس به پای اراذل و اوباش محله نظام آباد / اراذل با تفنگ و قمه به جان هم افتاده بودند + فیلم لحظه درگیری و گفتگو

به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ سعید راستی، معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در خصوص دستگیری عاملان درگیری وحشت آور در محله نظام آباد تهران به رکنا گفت: چندی قبل 2 گروه از اراذل و اوباش که بخاطر کری خوانی با هم اختلاف داشتند در ساعت 24  در محله نظام آباد جمع شده و با سلاح جنگی و قمه و چوب اقدام به رعب و وحشت و درگیری می کنند و سپس پا به فرار می گذارند.

سرهنگ راستی ادامه داد: با اعلام این خبر به پلیس خیلی زود تحقیقات برای دستگیری متهمان آغاز شد و در بررسی فیلم های دوربین مداربسته متهمان شناسایی شدند و در 4 عملیات همزمان متهمان دستگیر شدند که در صحنه دستگیری 3 تن از متهمان در برابر پلیس مقاومت می کنند که با گلوله پلیس از ناحیه پا هدف قرار گرفته می شوند.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری دیگر افراد حاضر در این درگیری که به استانهای دیگر گریخته اند ادامه دارد.

سرهنگ راستی در خصوص علت اقدامات رعب آور و وحشت آفرینی اراذل در جامعه به رکنا گفت: پلیس و مردم همگی خواستار اشد مجازات برای اینگونه افراد هستند تا دیگر به خود اجازه ندهند تا امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند.

ادعای عجیب یکی از اراذل

یکی از متهمان در خصوص ماجرای درگیری گفت: این درگیری بخاطر محل جای پارک خودرویم بود. وقتی خواستم خودرویم را پارک کنم مانع شدند و به همین خاطر خودرو را در محل دیگری پارک کردم و وقتی به سمت خانه آمد با من درگیر شدند و در سومین بار وقتی جلوی در خانه ام آمدند با هم درگیر شدیم که پس از فرار نیز در صحنه درگیری هدف گلوله پلیس قرار گرفتم.

 

 

 

منبع :رکنا

خروج از نسخه موبایل