کشف وسایل سرقت شده از خانه پدر آی نور در خانه همسایه / دخترم را فقط به خاطر 2 گرم طلا کشتند! + گفتگو با پدر دخترکوچولو

کشف وسایل سرقت شده از خانه پدر آی نور در خانه همسایه / دخترم را فقط به خاطر 2 گرم طلا کشتند! + گفتگو با پدر دخترکوچولو

به گزارش رکنا، روز دوشنبه 29مرداد حال و هوای روستای ده‌سفید از توابع شهرستان الیگودرز پر از اندوه و غم بود.

با گذشت چند روز از ماجرای قتل آی‌نور کوچولو به‌دست زن همسایه، حالا پیکر بی‌جان دختر 2ساله تحویل خانواده‌اش شده ‌تا به خاک سپرده شود.

به همین دلیل نه‌تنها مردم ده‌سفید، بلکه ساکنان روستاهای اطراف که از ماجرای این جنایت هولناک باخبر بودند، راهی روستای ده‌سفید شدند و در مراسمی باشکوه، پیکر آی‌نور کوچولو به خاک سپرده شد.

روزعلی نظری، پدر آی‌نور می‌گوید: تا حالا آنچه از پرونده به ما اعلام شده، این است که زن همسایه به قتل دخترم اعتراف کرده و گفته که برای سرقت طلاهای آی‌نور، جان او را گرفته است.

عروسش و بقیه اعضای خانواده هم متهم هستند که پس از اطلاع از این جنایت، در مخفی‌کردن جسد و انداختن آن به چاه فاضلاب و گمراه‌کردن پلیس و تیم‌های جست‌وجو نقش داشته‌اند.

او ادامه می‌دهد: من همچنان به‌دنبال چرایی این ماجرا هستم. همچنان می‌خواهم بدانم که چطور می‌شود، همسایه دیوار به دیوار ما که هیچ سابقه دشمنی و کینه‌ورزی بین‌مان نبود، به‌خاطر یک جفت گوشواره که 2گرم هم نمی‌شد، دخترم را به خانه‎اش ببرد و به قتل برساند.

او می‌افزاید: هنوز هم نمی‌دانم دختر عزیزم در آن لحظات چه کشیده و تا جواب این سؤالاتمان را پیدا نکنیم، دلمان آرام نمی‌گیرد.

پدر آی‌نور می‌گوید: پس از پیداشدن جسد دخترم، زن همسایه به همراه عروسش و پسر بزرگش دستگیر شدند اما پسر بزرگ او آزاد شده و خودش و عروسش همچنان در بازداشت هستند.

وقتی مأموران در حال جست‌و‌جو در خانه همسایه بودند، تعدادی از اموال من که در حوض خانه همسایه پنهان شده بود، نظرم را جلب کرد، اموالی مثل کلنگ، چهارپایه و… همه آنها در زمان‌های مختلف از خانه‌ام غیب شده بودند و حالا متوجه شده ام که گم نشده بودند، بلکه همسایه‌مان آنها را دزدیده بود.

مأموران پلیس می‌خواستند اموالم را به من برگردانند که من نپذیرفتم از خانه قاتل دخترم چیزی بردارم، حتی اموال خودم را.

پدر آی‌نور ادامه می‌دهد: امیدوارم هرچه زودتر همه حقایق این پرونده روشن شود و با مجازات عاملان جنایت، ما به آرامش برسیم.

 

 

 

منبع :رکنا

خروج از نسخه موبایل