فیلم / این دزدان شب روی میرداماد را می شناسید ! / خونسردانه مال مردم را می دزدند !

فیلم / این دزدان شب روی میرداماد را می شناسید ! / خونسردانه مال مردم را می دزدند !

به گزارش رکنا، پنجم مردادماه امسال، فرد جوانی به کلانتری 103 گاندی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، در طرح شکایت خود گفت: شب خودروی پژو پارس خود را مقابل درب خانه‌ام پارک کردند اما صبح هنگامی که قصد داشتم تا به محل کارم بروم متوجه شدم ماشین به سرقت رفته است.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در نخستین گام برای بازبینی لحظه به لحظه دوربین‌های مداربسته پای در صحنه سرقت گذاشتند.

در فیلم‌ها مشخص شد، 2 سارق جوان ساعت 4 بامداد با ماشین خود به یکی از خیابان‌های میرداماد مراجعه کرده و پس از شناسایی خودروی مالباخته با شگرد‌های مختلف این وسیله نقلیه را زیر یک دقیقه سرقت کرده‌ و نهایتاً متواری شده‌اند.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، یکی از متهمان پشت فرمان نشسته و سپس سارق دیگر برای تسهیل در روشن شدن در کاپوت خودرو را باز کرده و اقدامات تاثیرگذاری را انجام داده است.

کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه جرم ماموریت یافتند تا با اقدامات گسترده اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوزهای لازم قضایی نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

اقدامات پلیس تهران برای دستگیری این سارقان حرفه‌ای آغاز شده است و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 

 

 

منبع :رکنا

خروج از نسخه موبایل