جزییات گروگانگیری 4 تاجیکستانی در خیابان سعدی تهران ! + جدیدترین اعترافات



به گزارش رکنا، سردار گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص ماجرا گروگانگیری رخ داده از 4 تبعه تاجیکستانی گفت:  ماجرا از این قرار بود که این چهار شهروند تاجیکستانی با هدف مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی، وارد ایران شده بودند، اما در دام قاچاقچیان بین‌المللی افتاده و در تهران ربوده شدند،  قاچاقچیان نیز برای آزادی گروگان‌ها، مبلغ هنگفتی را طلب کرده بودند.

با گزارش این حادثه به پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان این پلیس در عملیاتی سریع و هوشمندانه، مخفیگاه گروگان‌ها را در یکی از شهرستان‌های استان تهران شناسایی کردند و در نهایت 24 مرداد ساعت 12شب در یک عملیات غافلگیرانه ماموران پلیس به مخفیگاه یورش بردند و موفق شدند هر چهار گروگان را سالم و سلامت آزاد کنند.

در این عملیات، پنج قاچاقچی بین‌المللی نیز دستگیر شدند، سه نفر از این افراد که قصد داشتند با تهدید سلاح سرد به ماموران و گروگان‌ها آسیب برسانند، در درگیری با پلیس زخمی شدند.

سرعت عمل و دقت پلیس آگاهی تهران در این عملیات، یک بار دیگر نشان داد که نیروهای انتظامی کشورمان با هوشیاری و آمادگی کامل، برای مقابله با هرگونه تهدید آماده هستند.

جزییات گروگانگیری در سعدی تهران

گروگانگیران پس از ربودن چند نفر که قصد خروج از ایران داشتند، از خانواده‌هایشان درخواست ۱۵ هزار دلار برای هر نفر کردند. این افراد در هتلی در خیابان سعدی مورد حمله قرار گرفتند و دست و پایشان بسته شد. یکی از گروگان‌ها نیز مجروح شد. یکی از متهمان مدعی است که تنها در نگهداری گروگان‌ها نقش داشته و در خود گروگان‌گیری دخالتی نداشته است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟