دختر ۱۳ساله خودش را ربود ! / دختر زبل تهرانی نقشه شومی داشت !

دختر ۱۳ساله خودش را ربود ! / دختر زبل تهرانی نقشه شومی داشت !

به گزارش رکنا، چندی قبل خانواده دختری ۱۳ ساله قدم در اداره پلیس تهران گذاشتند و درحالیکه بسیار مضطرب بودند خبر از ربوده شدن دخترشان دادند. پدر این دختر گفت: دخترم آوینا قرار بود به خانه یکی از دوستانش برود. او از خانه خارج شد؛ اما دیگر برنگشت. در حالی که به شدت نگران وضعیت او بودیم، پیامکی به گوشی من ارسال شد با این مضمون که «دخترتان را گروگان گرفته ایم و اگر ۵ میلیارد تومان تهیه نکنید، جانش را می گیریم. »

این مرد ادامه داد: پیامک از موبایل دخترم ارسال شده بود که من با شماره اش تماس گرفتم. مردی پاسخ داد و تهدید کرد که اگر پلیس را در جریان قرار بدهم جان دخترم را می گیرد. من صدای گریه و فریادهای دخترم را می شنیدم که به نظر می رسید در حال شکنجه اش بودند. مرد آدم ربا می گفت اگر پلیس را در جریان قرار دهم جان دخترم را می گیرد و من هرگز او را نمی بینم. با این حال من تصمیم گرفتم موضوع را با پلیس در میان بگذارم.

ماموران از پدر این دختر خواستند تا با آدم ربایان قرار صوری بگذارد به این بهانه که ۵ میلیارد تومان را آماده کرده است. گروگانگیر از خانواده آوینا خواست تا کیف پر از پول را داخل سطل زباله ای در پارک بیندازد. او می گفت به محض دیدن پول، دختر نوجوان را آزاد خواهد کرد. خانواده آوینا نیز کیف را درون سطل قرار دادند و ماموران که به صورت نامحسوس آنجا را زیر نظر شدند متوجه حضور پسری جوان شدند که به سطل زباله نزدیک شد و کیف را برداشت. در این شرایط بود که ماموران وی را بازداشت کردند.

پسر ۱۸ ساله شایان نام داشت. او به تازگی در اینستاگرام با دختر نوجوان آشنا شده و می گفت که این نقشه را با همدستی آوینا اجرا کرده است. وی گفت: می خواستم به خواستگاری آوینا بروم اما می گفت خانواده اش با این ازدواج مخالفت می کنند چون او سنش کم بود. بعد با برداشتن تمام طلاهایش از خانه خارج شد و پیش من آمد. سپس با همدستی هم نقشه آدم ربایی ساختگی و اخاذی ۵ میلیاردی از خانواده اش را اجرا کردیم.

پس از اظهارات این پسر جوان، ‌ماموران راهی خانه دوست پسر جوان شدند و دختر ۱۳ ساله را تحویل خانواده اش دادند. او هم گفته های پسر جوان را تایید کرد و گفت این نقشه را کشیده تا از خانواده اش پول بگیرد و بعد با پسر مورد علاقه اش راهی شهر دیگری شوند و با هم ازدواج کنند.

با افشای این حقیقت، تحقیقات پلیسی در این پرونده، زیرنظر بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.

 

 

 

منبع :رکنا

خروج از نسخه موبایل