این مادر گلستانی را بشناسید / او فرشته نجات شد + جزئیات

این مادر گلستانی را بشناسید / او فرشته نجات شد + جزئیات

به گزارش رکنا، دکتر محسن همتی در خصوص اهدا عضو بیمار خانم در بیمارستان سینا به رکنا گفت: خانم 45 ساله ای در یک تصادف در استان گلستان دچار مرگ مغزی شد که خانواده وی پس از صحبت ، رضایت خود را مبنی بر اهدای عضو اعلام کردند و این امر باعث شد تا با این کار بزرگ جان چند بیمار که با مرگ دست و پنجه نرم می کردند نجات پیدا کنند.

وی افزود: سال گذشته تعداد 162 مورد اهدا عضو صورت گرفت و در سال 1403 تاکنون تعداد46 مورد اهدا عضو در بیمارستان سینا صورت گرفته است.

مرد گلستانی کمرش شکست

محمد رضا همسر خانم پرورش 45 ساله در خصوص رضایت به اهدای عضو همسرش به رکنا گفت: حاصل 21 سال زندگی مشترک من و همسرم یک دختر و پسر جوان است که این روزها به سوگ مادر خانواده نشسته اند.

وی افزود: پنج شنبه شب بود که به سمت خانه خواهرم در گلستان در حال حرکت بودیم و همسرم در عقب خودروی نیسان آبی نشسته بود که ناگهان از خودرو به پایین افتاد و همین موضوع باعث شد تا همسرم دچار مرگ مغزی شود.

این مرد ادامه داد: همسرم به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان بی نتیجه ماند و با توجه به مرگ مغزی وی تصمیم به اهدای عضو بدن همسرم گرفتیم. در گذشته با همسرم در مورد اهدای اعضای بدن صحبت کرده بودیم و گفته بودیم اگر اتفاقی برای هر کدام ما افتاد اعضای بدنمان را هدیه کنیم که این اتفاق برای همسرم افتاد و پس از صحبت با فرزندانم آنها هم حاضر به رضایت در این کار شدند.

وی اظهار داشت: در ماجرای مرگ همسرم کمرم شکست و دیگر برای خودم نیستم و هرچه تلاش کنم برای همسرم خیرات می دهیم تا روح او در آرامش باشد و در آخرین وداع با همسرم از او فقط خواستم مرا ببخشد.

 

 

 

منبع :رکنا

خروج از نسخه موبایل