فیلم / قتل در شیروان / دختر 14 ساله همکلاسی و برادر 9 ساله اش را در شیروان کشت + مادر مقتولان از مردم کمک خواست!

فیلم / قتل در شیروان / دختر 14 ساله همکلاسی و برادر 9 ساله اش را در شیروان کشت + مادر مقتولان از مردم کمک خواست!

به گزارش خبرنگار رکنا، یک سال پیش(1402)، در یکی از روزهای گرم تابستان(18مرداد)، سایه شومی بر شهر شیروان افتاد.

دختری ۱۴ ساله، با چهره‌ای معصوم و قلبی سیاه، به خانه دوست صمیمی‌اش رفت!این 2 دختر بهترین دوستان هم بودند اما آن روز، دوستی جای خود را به نفرتی عمیق داد!

دختر قاتل بعد از تماشای یک فیلم کوتاه در فضای مجازی(برنامه شاد)، تحت تأثیر صحنه‌های خشونت‌آمیز فیلمی قرار گرفت و بعد از آن به سمت آشپزخانه رفت! با قدم‌هایی آهسته و نگاهی سرد، چاقو را برداشت و با آن به سمت اتاق دوستش رفت!با صدایی آهسته و مهربان، دوستش را به سرویس بهداشتی صدازد در آن لحظه، هیچ‌کس نمی‌توانست تصور کند که این دختر لحظاتی بعد دست به چنین جنایت هولناکی بزند.

در جلوی در سرویس بهداشتی، دختری که روزی با هم لبخند می‌زدند و به مدرسه می رفتند، با بی‌رحمی تمام با ضربات متعدد چاقو به دوستش حمله کرد! صدای فریادهای بلند و ناله‌های ضعیف، تنها صداهایی بود که در آن خانه می پیچید، اما کسی نبود که به داد دوست بی‌گناهش برسد!

دختر 14 ساله پس از کشتن دوستش، با خونسردی تمام وقتی برادر ۹ ساله‌ او را دید که از ترس در گوشه‌ای هال ایستاده و آنها را تماشا می کند با همان چاقوی آغشته به خون خواهرش ، به سراغ برادر کوچکتر رفته و با ضربات متعدد چاقو به او حمله کرد و برادر کوچکتر بعد از 3روز در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت این دو خواهر و برادر در خانه‌ای که قرار بود امن‌ترین جای دنیا برایشان باشد، به طرز فجیعی به قتل رسیدند.

پس از این جنایت هولناک، دختر بچه ای که قاتل شده بود خونسردانه کیف و لوازمش را برداشت و از خانه خارج شد!انگار نه انگار او دست به قتل فجیعی دوست صمیم و برادرش زده است!او با قدم‌هایی آرام و نگاهی بی‌تفاوت، از صحنه جنایت دور شد.

نیروهای انتظامی که با دستورهای ویژه قضایی تحقیقات تخصصی خود را درباره این جنایت وحشتناک آغاز کرده بودند در همان بررسی های مقدماتی به حضور «الف» در منزل مقتولان رسیدند و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی به منزل پدر دختر 14 ساله رفتند و در حالی او را به مقر انتظامی هدایت کردند که همه اسناد و شواهد از ارتکاب جنایت توسط وی حکایت داشت.

دختر 14 ساله که دانش آموز کلاس هشتم بودد، در همان آغاز تحقیقات روبروی بازپرس پرونده ایستاد تا به سوالات او پاسخ دهد.

این دختر نوجوان در ادامه بررسی های قضایی به ارتکاب 2 جنایت اعتراف کرد و مدعی شد فقط به خاطر یک فیلمی در اپلیکیشن شاد (اپلیکیشن مربوط به آموزش و پرورش) دست به چنین جنایت تکان دهنده ای زده است که به اشتباه برایش ارسال شده بود!

یک سال گذشت و هنوز هم این سوال‌ها بی‌جواب مانده بودند: چرا؟ چرا یک دختر ۱۴ ساله دست به چنین جنایتی زده بود؟ چه چیزی باعث شده بود تا او اینقدر بی‌رحمانه جان 2 انسان بی‌گناه که دوست صمیم اش بود را بگیرد؟

مادر این دو کودک، زنی که داغ 2 فرزندش را بر دل دارد، هر روز با امید به عدالت، در پی یافتن پاسخ این سوال‌ها بود. او که از روند کند رسیدگی به پرونده ناامید شده است، حالا با انتشار تصاویری از 2 کودک بی گناهش که به بدترن شکل ممکن به قتل رسیده اند از اصحاب رسانه و مردم می خواهد کهب ه او کمک کنند شاید روند پیگیری های پرونده قتل فرزندانش زودتر انجام شده و وکلای قاتل دست از مظلوم نمایی بردارند.

متن منتشر شده در صفحه شخصی مادر 2 کودک به قتل رسیده در شیروان

عصر روز  ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰ عصر، وقتی (ا_ قاتل) با من تماس گرفت که مطمئن بشه سرکارم، دوباره ساعت ۱۹ تماس گرفت و گفت رفته خونه ما و کسی در رو بازنکرده، نگران شدم و بعد تماس‌های مداوم و بی‌جواب ناگهان آقایی جواب داد و گفت گوشی رو داخل سطل زباله پیدا کرده و من با صاحبخونه تماس گرفتم که به بچه‌ها سربزنه و با گریه و زاری بهم گفت خونه پر خونه و بچه‌ها چاقو خوردن هراسان خودم رو داخل خونه دیدم‌ که رونیکا و آراد  غرق در خون بودن، رونیکای من همون لحظات اول که چاقو خورده بود جونش رو از دست داد و آرادم بعد اینکه گفت دوست رونیکا به اسم الینای لعنتی اونها رو با چاقو زده

آراد سه روز بعد نتونست دوری خواهرش رو تحمل کنه و رفت کنار خواهرش و تمام وجود من رو هم با خودشون بردن.

همون شب قاتل که دوست صمیمی رونیکا بود، فقط بخاطر حسادت‌هاش به دخترم و دوستانی که داشت اینکارو کرد

جنایتش رو که از قبل برنامه‌ریزی کرده بود(براساس شواهد و تحقیقات) دستگیر شد و الان هم بعد یکسال دوندگی و تلاش نتیجه‌ای نگرفتم و امیدوارم به آینده و قانون که بتونه در فضای ناامن جامعه حق من و دوتا بچه‌ای که با جون و دل بزرگ کردم رو از من بگیره.

فقط می‌خوام با انتشار این پست بهم کمک کنید تا وکلای قاتل نتونن با مظلوم نمایی از زیربار این فاجعه در برن و کنارم باشید

 

 

 

 

منبع :رکنا

خروج از نسخه موبایل