چاقوکشی ناموسی در بزم مستانه 3 مرد و یک زن / قاتل مهراد کیست؟

چاقوکشی ناموسی در بزم مستانه 3 مرد و یک زن / قاتل مهراد کیست؟

به گزارش رکنا، جسدی در خیابان رسیدگی به این پرونده از اوایل تابستان ۱۴۰۱ آغاز شد. دختری هراسان با اورژانس تماس گرفت و گفت در یکی از خیابان‌های شهریار مردی خونین رها شده است.

 با این تماس بلافاصله عوامل اورژانس به آدرس مورد نظر رفتند و با جسد پسری جوان روبه رو شدند که کارت شناسایی همراهش نشان می‌داد مهراد نام دارد و دقایقی از مرگش گذشته است. جسد خونین با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس در جریان جنایت خاموش قرار گرفت.

در بررسی‌ها روشن شد دختری که با اورژانس تماس گرفته بود فرشته نام دارد .فرشته ردیابی شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی گفت شاهد جنایت بوده و هنگامی که در خانه نامزدش، ناصر حضور داشته ناصر و مهراد با هم درگیر شده اند و نامزدش بلافاصله از محل گریخته است.

ردیابی عامل جنایت

با اطلاعاتی که وی به ماموران داده بود ناصر ردیابی و بازداشت شد و به درگیری خونین با قربانی اعتراف کرد. اما مدعی شد با شیشه نوشابه به سر قربانی ضربه زده و ضربه‌های چاقو را دوست دیگرش امید به قربانی وارد کرده است.

 به این ترتیب امید نیز ردیابی و بازداشت و روشن شد وی نیز هنگام جنایت در خانه ناصر حضور داشته است.

 وقتی پزشکی قانونی علت تامه مرگ را ضربه به سر اعلام کرد و مشخص شد ضربه های چاقو غیرمنتهی به مرگ بوده برای ناصر به اتهام قتل و برای امید به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست و پرونده‌شان به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه

 در این جلسه اولیا دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

سپس ناصر روبه روی قضات ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و فرشته به یکدیگر علاقمند هستیم و با هم قرار ازدواج گذاشته‌ایم. آن روز من و فرشته در خانه بودیم که مهراد و امید هم که از دوستان صمیمی‌ام بودند به آنجا آمدند. ما با هم مشروب خوردیم .در حال مستی مهراد یکباره به فرشته ابراز علاقه کرد. من از شنیدن حرف‌های مهراد عصبانی شدم و به سویش حمله کردم. من تحت تاثیر مصرف مشروب الکلی اختیاری از خودم نداشتم که با شیشه به سر مهراد زدم .همان موقع امید هم چند ضربه چاقو به مهراد زد و ما با هم جسد او را به کوچه بردیم و رها کردیم.همان موقع فرشته با پلیس تماس گرفت و ما از ترس فرار کردیم .

وی ادامه داد :من ضربه به سر مقتول را قبول دارم اما ضربه‌ای با چاقو به او نزدم.

 وقتی امید در جایگاه ویژه ایستاد اتهام معاونت در قتل را نپذیرفت .

وی گفت: وقتی مهراد به دختر مورد علاقه ناصر ابراز علاقه کرد آنها با هم درگیر شدند و ناصر، مهراد را با ضربه‌های شیشه و چاقو کشت. ندارم من ضربه‌ای به او نزدم و اتهامم را قبول ندارم.

 در پایان جلسه قضات وارد شو شدند تا رای صادر کنند.

 

 

 

منبع :رکنا

خروج از نسخه موبایل