هزینه راه اندازی یک سایت عضویت چقدر است؟ (نسخه 2024)

هزینه راه اندازی یک سایت عضویت چقدر است؟ (نسخه 2024)

راه اندازی سایت عضویت می تواند یک راه هیجان انگیز برای ایجاد یک جامعه و ایجاد درآمد ثابت باشد. با این حال، درک هزینه های مربوط به قبل از شروع بسیار مهم است.

چندین عامل بر هزینه ایجاد یک وب سایت عضویت تأثیر می گذارد. تجزیه این موارد به شما کمک می کند بودجه خود را به طور موثر مدیریت کنید.

این مقاله هزینه های معمول مربوط به راه اندازی سایت عضویت را تشریح می کند. ما قصد داریم تصویر روشنی از سرمایه گذاری مالی مورد نیاز به شما ارائه دهیم.

در پایان این راهنما، درک دقیقی از هزینه ها خواهید داشت و به شما کمک می کند پروژه خود را با اطمینان برنامه ریزی کنید.

چگونه هزینه یک وب سایت عضویت را محاسبه کنیم

برای محاسبه هزینه یک وب سایت عضویت، باید هزینه های خود را به اجزاء تقسیم کنید.

این شامل انتخاب پلت فرم مناسب، افزونه اشتراک، پردازشگر پرداخت و سایر ابزارها/خدمات مورد نیاز شما می شود. همه آنها به نیازهای کسب و کار، بودجه و استراتژی رشد شما بستگی دارد.

برای متمرکز نگه داشتن این مقاله، تجزیه و تحلیل هزینه سایت عضویت خود را به هزینه های عمده زیر تقسیم می کنیم:

چندین پلت فرم عضویت عالی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک وب سایت عضویت از آنها استفاده کنید. سه بازیگر اصلی در صنعت عبارتند از MemberPress ( وردپرس)، Shopify، و قابل آموزش.

Shopify و Teachable پلتفرم های SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) هستند. آنها در ابتدا راه اندازی آسان تری را ارائه می دهند، اما انعطاف پذیری محدود و هزینه های بالاتری دارند. مهمتر از آن، آنها بر اساس تراکنش‌ها از شما هزینه دریافت می‌کنند، که به مرور زمان بخش زیادی از درآمد شما را از بین می‌برد.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم از MemberPress، که بهترین عضویت است پلاگین سایت در بازار. آنها به شما امکان می دهند عضویت های نامحدود را بدون هزینه تراکنش اضافی بفروشید.

هزینه راه اندازی یک سایت عضویت چقدر است نسخه 2024 1

در بالای وردپرس اجرا می‌شود، که در حال حاضر بهترین سازنده وب سایت در جهان، که بیش از 43٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت از آن استفاده می کنند.

به‌علاوه، با انعطاف‌پذیری انتخاب سرویس پرداخت و ادغام‌های خود برای افزودن هر ویژگی که می‌خواهید، کنترل کاملی بر سایت عضویت خود دارید.

این به شما امکان می‌دهد هزینه عضویت وب‌سایت خود را کنترل کرده و با رشد کسب‌وکارتان آن را تنظیم کنید. در درازمدت، می‌توانید یک کسب‌وکار پایدار ایجاد کنید و در عین حال مقدار زیادی پول پس انداز کنید.

MemberPress دارای ویژگی‌های داخلی برای فروش است دوره های آنلاین، اشتراک های دیجیتال، و حتی عضویت های فیزیکی مانند انجمن ها.

صاحبان کسب‌وکارهایی که از MemberPress استفاده می‌کنند، مجموعاً بیش از 1 میلیارد دلار درآمد کسب کرده‌اند.

برای جزئیات بیشتر می‌توانید بررسی MemberPress را ببینید.

جایگزین: Thrive Apprentice یکی دیگر از افزونه های عالی عضویت وردپرس است. این به شما امکان می دهد به راحتی اشتراک دوره های آنلاین، پست های وبلاگ مختص اعضا، محصولات دیجیتال و موارد دیگر را ایجاد و بفروشید.

هزینه های میزبانی وب سایت عضویت و راه اندازی

درست مانند هر نوع وب سایت دیگری، به یک نام دامنه و حساب میزبانی وب برای راه اندازی یک وب سایت عضویت.< /p>

به طور معمول، یک نام دامنه حدود 16.99 دلار در سال هزینه دارد و برنامه های میزبانی وب از 7.99 دلار در ماه شروع می شود (پرداخت سالانه).

این ارزان نیست، با توجه به اینکه باید برای سایر اجزا نیز پول خرج کنید.

خوشبختانه، تیم در Bluehost موافقت کرده است که به خوانندگان WPBeginner تا 61% تخفیف سخاوتمندانه در میزبانی با نام دامنه رایگان + گواهی SSL ارائه دهد، که برای پذیرش پرداخت ها به آن نیاز دارید. اساساً، می توانید با حداقل 1.99 دلار در ماه شروع کنید.

Bluehost یکی از بهترین هاست شرکت های میزبانی وب در جهان و یک سرویس میزبانی وردپرس به طور رسمی توصیه می شود.

جایگزین: اگر به دنبال جایگزینی هستید، SiteGround گزینه عالی دیگری است. برای گزینه های بیشتر، به انتخاب تخصصی ما از بهترین هاست وردپرس مراجعه کنید. شرکت ها.

در مرحله بعد، باید یک MemberPress دریافت کنید مجوز، که از 179.50 دلار در سال برای یک مجوز سایت شروع می شود.

این همه ویژگی‌هایی را که نیاز دارید، مانند اعضای نامحدود، بدون هزینه تراکنش، امکان پذیرش پرداخت‌های آنلاین، مدیریت اشتراک، اتوماسیون ایمیل، ساخت دوره آسان، ادغام‌های بازاریابی و موارد دیگر در اختیار شما قرار می‌دهد.

هزینه راه اندازی یک سایت عضویت چقدر است نسخه 2024 2

پس از دانلود MemberPress، می‌توانید ادامه دهید و دستورالعمل‌های گام به گام ما را در نحوه ایجاد یک وب سایت عضویت در وردپرس.

هزینه‌های تخمینی میزبانی و راه‌اندازی:

دامنه و میزبانی وب: شروع از 1.99 دلار در ماه – 25 دلار در ماه
MemberPress: 179.50 دلار – 499.50 دلار (بسته به برنامه مجوز شما)

هزینه‌های پردازش پرداخت برای وب‌سایت عضویت

مدل درآمد تکرارشونده، وب‌سایت‌های عضویت را به یک ایده کسب و کار آنلاین.

MemberPress از هر دو درگاه پرداخت Stripe و PayPal پشتیبانی می کند که می توانید از آنها برای پذیرش کارت های اعتباری استفاده کنید. همچنین می‌توانید از Authorize.Net به‌عنوان روش پرداخت با طرح حرفه‌ای آن‌ها استفاده کنید.

در حالی که MemberPress هیچ کارمزد تراکنش اضافی دریافت نمی‌کند، این ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت (بانک‌های تجاری) دارای هزینه پردازش پرداخت هستند و این کار توسط Visa، MasterCard، Amex و سایر شرکت‌های کارت اعتباری کنترل می‌شود.

شما باید این هزینه ها را بدون توجه به پلتفرم عضویتی که استفاده می کنید بپردازید.

به عنوان مثال، PayPal ممکن است 2.90٪ از مبلغ تراکنش و نرخ ثابت 0.30 دلار را برای تراکنش های داخلی دریافت کند. همچنین ممکن است 1.5% اضافی برای تراکنش های بین المللی دریافت کند.

هزینه راه اندازی یک سایت عضویت چقدر است نسخه 2024 3

به طور مشابه، Stripe 2.9 دلار، 0.30 دلار کارمزد نرخ ثابت، و 1 درصد اضافی برای تراکنش های بین المللی دریافت می کند.

مزیت MemberPress این است که برای استفاده از پلتفرم هیچ هزینه تراکنشی به آنها پرداخت نمی کنید. همچنین، هزینه‌های پردازش پرداخت شما تنها با رشد کسب‌وکارتان کمتر می‌شود، زیرا Stripe نرخ‌های پایین‌تری را برای حجم پردازش بالاتر ارائه می‌دهد.

در حالی که سایر ارائه دهندگان مانند Teachable علاوه بر هزینه ای که برای خدمات پردازش پرداخت می پردازید، 5٪ کارمزد تراکنش اضافی برای استفاده از پلتفرم خود دریافت می کنند.

هزینه‌های تخمینی پردازش پرداخت:

PayPal: 2.99٪ + 0.49 نرخ ثابت. 1.50% اضافی در تراکنش‌های بین‌المللی.
Stripe: 2.90% + 0.30 نرخ ثابت. 1٪ اضافی برای تراکنش های بین المللی.

هزینه‌های طراحی وب‌سایت عضویت

در مرحله بعد، باید طرحی را برای وب سایت عضویت خود انتخاب کنید. خوشبختانه، صدها قالب وب سایت رایگان و پولی وجود دارد که با MemberPress به زیبایی کار می کنند.

با این حال، می‌خواهید با طراحی خیره‌کننده‌ای که حرفه‌ای و براق به نظر می‌رسد، در میان دیگر افراد متمایز شوید.

نه تنها تصور خوبی از نام تجاری شما ایجاد می کند، بلکه به مشتریان شما کمک می کند تا به راحتی وب سایت شما را مرور کنند. این منجر به تعامل و فروش بیشتر می شود.

سه گزینه طراحی وجود دارد که می توانید بر اساس بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. ما آنها را به ترتیب با قیمت پایین تا بالا مورد بحث قرار خواهیم داد:

  • تم های رایگان وردپرس
  • تم های ممتاز وردپرس
  • زمینه های وردپرس سفارشی

تم های رایگان وردپرس:

رایگان تم های وردپرس با مزایای آشکار صرفه جویی در پول همراه هستند، اما اغلب شامل پشتیبانی محدود و گزینه های سفارشی سازی در مقایسه با تم های پولی یا ممتاز وردپرس می شوند.

موضوعات ممتاز وردپرس:

زمینه‌های ممتاز یا پولی وردپرس دارای برچسب قیمت هستند اما شامل گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر و پشتیبانی اولویت‌دار از سوی توسعه‌دهندگان هستند.

قیمت تم های ممتاز وردپرس معمولاً از 30 دلار آمریکا در سال شروع می شود. در اینجا برخی از محبوب ترین تم های عضویت وب سایت آمده است:

  • Divi – یکی از همه کاره ترین تم های وردپرس مناسب برای ساخت هر نوع وب سایتی از جمله سایت های عضویت.
  • Neve – A قالب وردپرس چند منظوره مدرن که برای سفارشی سازی آسان و عملکرد خوب طراحی شده است. همچنین می توان از آن با ویژگی های کامل ویرایش سایت استفاده کرد و با الگوها و بخش های آماده برای ساخت سریع وب سایت ارسال کرد.
  • Ocean WP – یک وردپرس انعطاف پذیر دیگر طرح زمینه ای که با گزینه های سفارشی سازی قدرتمند ارائه می شود.

برای الهام گرفتن بیشتر از طراحی، به انتخاب ما از بهترین قالب های وب سایت عضویت وردپرس.

یک تم سفارشی وردپرس:

تم سفارشی وردپرس زمانی است که یک طراح/توسعه‌دهنده وردپرس استخدام کنید تا یک تم وب سایت عضویت منحصر به فرد را برای وب سایت شما کدنویسی کند.

این به شما امکان می دهد ویژگی های سفارشی را به وب سایت خود اضافه کنید و طراحی منحصر به فردی داشته باشید که از سایر سایت های عضویت متمایز باشد.

با این حال، تم های سفارشی وردپرس می تواند بسیار گران باشد. هزینه به ویژگی هایی که می خواهید اضافه کنید و تخصص توسعه دهنده بستگی دارد.

یک تم سفارشی برای یک کسب و کار متوسط ​​می تواند بین 1500 تا 6000 دلار هزینه داشته باشد. یک طراحی در سطح سازمانی ممکن است حتی بیشتر از این هزینه داشته باشد.

با این حال، اگر می‌خواهید طراحی سفارشی برای سایت عضویت خود داشته باشید، WPBeginner Pro Services توسعه سفارشی وردپرس را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.

هزینه راه اندازی یک سایت عضویت چقدر است نسخه 2024 4

بسته طراحی وب سفارشی شامل یک مدیر پروژه اختصاصی، راه اندازی وردپرس، طراحی صفحه اصلی سفارشی، 5 صفحه فرعی با قالب و موارد دیگر است.

هزینه های تخمینی طراحی وب سایت عضویت:

رایگان تا 30 دلار برای قالب وردپرس.

1500 تا 6000 دلار برای طراحی سفارشی.

جایگزین: برای طراحی وب سایت عضویت سفارشی مقرون به صرفه تر، این آموزش را ببینید که چگونه به راحتی زمینه وردپرس سفارشی خود را ایجاد کنید بدون نیاز به کدنویسی.

هزینه‌های ضروری و افزونه‌ها

MemberPress در بالای وردپرس اجرا می شود، به این معنی که می توانید با استفاده از افزونه ها، ویژگی های بیشتری را به وب سایت خود اضافه کنید.

A افزونه وردپرس یک نرم افزار است که عملکردهای جدیدی را اضافه می کند. به وب سایت شما برای مثال، افزونه های فرم تماس، سازندگان صفحه فرود، افزونه های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.

افزونه هایی نیز وجود دارد که به طور خاص برای MemberPress ساخته شده اند.

اکثر افزونه های وردپرس به صورت رایگان در دسترس هستند. حتی بسیاری از افزونه‌های پولی نیز دارای یک نسخه ساده یا رایگان هستند که می‌توانید از آن استفاده کنید.

در صورت امکان می توانید با استفاده از افزونه های رایگان هزینه های عضویت وب سایت خود را کاهش دهید.

در اینجا یک لیست سریع از افزونه های ضروری وردپرس است که ممکن است فوراً به آنها نیاز داشته باشید. همه آنها به صورت رایگان در دسترس هستند.

ویژگی های ضروری

WPForms – به شما امکان می‌دهد < a href="https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-create-a-contact-form-in-wordpress/" title="چگونه یک فرم تماس در وردپرس ایجاد کنیم (گام به گام )">به راحتی فرم تماس را به وب سایت عضویت خود اضافه کنید.

MonsterInsights – اتصال سایت عضویت شما به Google Analytics و ببینید که کاربران چگونه وب سایت شما را پیدا کرده و از آن استفاده می کنند. این به شما کمک می‌کند یاد بگیرید که چگونه کاربران بیشتری بیاورید و فروش بیشتری داشته باشید.

WP Mail SMTP – ایمیل ها برای راه اندازی وب سایت عضویت بسیار مهم هستند. WP Mail SMTP مشکلات تحویل ایمیل وردپرس را با ارسال صحیح ایمیل ها با استفاده از سرور SMTP برطرف می کند.

بازاریابی و سئو

همه در One SEO – سئوی سایت عضویت خود را به راحتی بهینه کنید تا ترافیک رایگان بیشتری از موتورهای جستجو دریافت کنید.

PushEngage – به راحتی اعلان‌های فشار را برای کاربران خود در تلفن همراه و همچنین ارسال کنید دسکتاپ این به افزایش ترافیک وب سایت، بهبود تبدیل و رشد کسب و کار شما کمک می کند.

OptinMonster – به شما کمک می کند نرخ تبدیل را با تبدیل بهبود ببخشید بازدیدکنندگان وب سایت به مشترکین و مشتریان پولی تبدیل می شوند.

ابزارهای پاداش

SeedProd – کشیدن و بصری صفحه‌ساز را رها کنید که به شما امکان می‌دهد به سرعت تم‌های وردپرس سفارشی، صفحات فرود و طرح‌بندی‌های طراحی ایجاد کنید.

Uncanny Automator – ایجاد < a title="نحوه ایجاد گردش کار خودکار در وردپرس با Uncanny Automator" href="https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-automated-workflows-in-wordpress-with-uncanny-automator/ ">گردش های کاری خودکار برای مدیریت وب سایت عضویت خود. این به شما کمک می کند در زمان صرفه جویی کنید و تجربه کاربری بهتری برای مشتریان خود ایجاد کنید.

RafflePress – به راحتی هدایا و مسابقات را برای اعضای خود را برای افزایش تعامل و افزایش ترافیک خود.

به ویژگی‌های بیشتری نیاز دارید؟ در اینجا برخی از افزونه های وردپرس ضروری که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید. بسیاری از آنها رایگان هستند یا نسخه رایگان دارند.

هزینه‌های تخمینی افزونه‌ها و برنامه‌های افزودنی:

رایگان تا نامحدود.

توصیه می‌کنیم در صورت امکان با نسخه‌های رایگان افزونه‌ها شروع کنید. با این کار هزینه‌های شما پایین می‌آید و می‌توانید بعداً با رشد کسب‌وکارتان افزونه‌های ممتاز را خریداری کنید.

ابزارها و افزونه های ممتاز برای سایت عضویت رشد

به همه کاربران توصیه می‌کنیم با میزبانی مشترک شروع کنند و از افزونه‌ها و تم‌های رایگان برای کاهش هزینه‌ها استفاده کنند. این باعث صرفه جویی در پول شما می شود و به شما امکان می دهد روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

وقتی کسب و کار شما شروع به رشد کرد، می توانید مقداری پول در ویژگی های اضافی و ابزارهای ممتاز سرمایه گذاری کنید. موارد زیر چند ویژگی اضافی است که می توانید در صورت توجیه هزینه به وب سایت خود اضافه کنید.

بازاریابی ایمیل – توصیه می کنیم از تماس دائم، که بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی برای مشاغل کوچک. برای اتوماسیون بازاریابی پیشرفته، می‌توانید از Drip، ConvertKit، یا HubSpot.

پشتیبانی گفتگوی زنده – نرم افزار چت زنده به شما کمک می کند تا کاربران بیشتری را به اعضای پولی تبدیل کنید. توصیه می کنیم از LiveChat استفاده کنید که بهترین پلت فرم خدمات مشتری در بازار (هزینه: شروع از 20 دلار برای هر نماینده در ماه)

خدمات تلفن تجاری – شماره تلفن کسب و کار به شما امکان می دهد تماس های تجاری را به راحتی با استفاده از یک شماره مدیریت کنید. توصیه می کنیم از Nextiva، بهترین شرکت تلفن همراه استفاده کنید. برای مشاغل کوچک (هزینه: 18.95 دلار در ماه)

توجه: همه این خدمات اضافی برای ایجاد یک وب سایت عضویت ضروری نیستند. می‌توانید با رشد کسب‌وکارتان، آنها را به سایت خود اضافه کنید.

هزینه کل ساخت یک وب سایت عضویت

اکنون که حوزه‌های اصلی هزینه‌ها را پوشش داده‌ایم، بیایید نگاهی به کل هزینه ساخت یک وب‌سایت عضویت بیندازیم.

به خاطر داشته باشید که هزینه های شما با رشد کسب و کار شما افزایش می یابد یا می توانید بیشتر در آن سرمایه گذاری کنید. ما محدوده هزینه را به سه دسته تقسیم کرده ایم.

  • وب سایت عضویت آغازین (توصیه می شود): 203.38 دلار در سال یا 16.94 دلار در ماه (میزبان اشتراکی 1.99 دلار در ماه، MemberPress 179.50 دلار در سال، افزونه ها و طرح زمینه رایگان).
  • وب‌سایت عضویت رشد: 500 تا 1000 دلار (به‌روزرسانی میزبان وردپرس 3.49 دلار در ماه، MemberPress Pro 399.50 دلار در سال، افزونه‌های پولی و خدمات بازاریابی).

برای وب‌سایت‌های عضویت در سطح سازمانی، هزینه‌ها ممکن است بیشتر شود. آنها می توانند یک سرور میزبان اختصاصی، طراحی سفارشی انتخاب کنند و توسعه دهندگان را برای نوشتن افزونه های سفارشی وردپرس استخدام کنند.

بهترین بخش استفاده از MemberPress برای ایجاد وب سایت عضویت خود این است که شما مسئول کنترل هزینه هستید.

این بدان معناست که شما فوراً برای چیزی که به آن نیاز ندارید پولی نمی‌پردازید و همچنان می‌توانید یک وب‌سایت عضویت قدرتمند بسازید.

نکاتی درباره کاهش هزینه ها در سایت عضویت شما

ساخت یک وب سایت عضویت با وردپرس و MemberPress به شما امکان می دهد نحوه خرج کردن پول خود را در وب سایت عضویت خود انتخاب کنید.

به همه کاربران توصیه می‌کنیم که وب‌سایت خود را کوچک شروع کنند و با رشد کسب‌وکارشان، وب‌سایت خود را مقیاس‌بندی کنند.

اکنون، بسیاری از کاربران وب‌سایت‌های خود را با وب‌سایت‌های قبلاً تأسیس شده در صنعت خود مقایسه می‌کنند. این مقایسه منصفانه‌ای نیست، زیرا این کسب‌وکارها مدت طولانی‌تری وجود داشته‌اند و در حال حاضر یک جریان درآمدی برای توجیه هزینه‌های بیشتر دارند.

به‌عنوان یک انجمن عضویت مبتدی، نیازی به ویژگی‌های ممتاز پر زرق و برق ندارید.

می‌توانید با یک طرح میزبانی مشترک در Bluehost شروع کنید که به شما یک دامنه رایگان + SSL می‌دهد. سپس، می‌توانید مجوز پایه MemberPress خریداری کنید. برنامه ریزی کنید و شروع به ساخت وب سایت عضویت خود کنید.

برای ویژگی‌های ضروری، می‌توانید به افزونه‌ها و تم‌های رایگان وردپرس تکیه کنید. از کارهایی که فقط با استفاده از افزونه های رایگان می توانید انجام دهید شگفت زده خواهید شد.

همانطور که کسب و کار شما شروع به کار کرد، می توانید روی ویژگی های ممتاز سرمایه گذاری کنید. حتی در این صورت، می‌توانید تخفیفات و کوپن‌های وردپرس عالی را بیابید تا از تخفیف‌ها در همه موارد برتر برخوردار شوید. ابزارها و خدمات.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد که بدانید ساخت یک وب سایت عضویت چقدر هزینه دارد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای کامل ما را در مورد نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیل یا مقایسه ما با بهترین پلتفرم های نرم افزار وبینار.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

خروج از نسخه موبایل