تفاوت بین صفحه فرود و وب سایت چیست؟

تفاوت بین صفحه فرود و وب سایت چیست؟

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک هنگام تصمیم گیری بین یک صفحه فرود یا یک وب سایت کامل گیر می کنند. این انتخاب اهمیت دارد زیرا بر میزان جذب مشتریان و رشد کسب و کار خود به صورت آنلاین تأثیر می گذارد.

بسیاری از خوانندگان دقیقاً این سؤال را از ما می‌پرسند، و ما پس از راهنمایی هزاران کسب‌وکار در این فرآیند، نظر خود را در مورد آن داریم. تیم ما حتی یک سرویس وب‌سایت حرفه‌ای وردپرس ارائه می‌دهد، بنابراین ما می‌دانیم چه چیزی در موقعیت‌های مختلف بهتر عمل می‌کند. .

برای کمک به شما در تصمیم‌گیری، تفاوت‌های بین صفحه فرود و وب‌سایت و اینکه کدام یک برای نیازهای کسب‌وکار شما بهترین است را بررسی می‌کنیم.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت:

صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود یک صفحه وب مستقل است که برای یک هدف یا هدف خاص طراحی شده است، یعنی به دست آوردن نرخ تبدیل. بسیاری از کسب و کارها از صفحات فرود در بازاریابی دیجیتال، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و نسل سرب انجام دهید.

همچنین می‌توانید از صفحات فرود برای ایجاد به زودی کمپین ها، صفحات فروش محصول، فرم های درخواست نقل قول، صفحات تبلیغاتی وبینار و موارد دیگر.

صفحات مقصد به طور خاص برای دریافت تبدیل طراحی شده اند، مانند خرید یک محصول خاص در WooCommerce فروشگاه یا ثبت نام در خبرنامه ایمیل. این کنش‌ها «تماس برای اقدام» (CTA) صفحه نامیده می‌شوند.

با در نظر گرفتن این موضوع، یک صفحه فرود خوب دارای ویژگی های زیادی است که بازدیدکنندگان را تشویق به تبدیل می کند. همچنین می‌خواهید حواس‌پرتی‌ها را به حداقل برسانید تا بازدیدکنندگان بتوانند روی call to action.

یک گزینه دیگر این است که صفحه فرود خود را به عنوان یک وب سایت مستقل یا “microsite” ایجاد کنید. به عنوان مثال، تصویر زیر صفحه فرود را با سه برگه مختلف اما فقط یک فراخوان برای اقدام نشان می دهد.

وب سایت چیست؟

یک وب سایت مجموعه ای از صفحات فرود و بخش های مختلف است که به کاربران کمک می کند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

به عنوان مثال، یک وب‌سایت تجاری معمولی ممکن است یک صفحه درباره ما داشته باشد، یک صفحه جداگانه وبلاگ، صفحه تماس با ما، صفحات محصولات و خدمات، و موارد دیگر.

تفاوت کلیدی بین وب سایت و صفحه فرود چیست؟

برخلاف یک صفحه فرود، یک وب سایت می تواند دارای چند صفحه با اهداف و اهداف متفاوت. برخی از این صفحات ممکن است دعوت به اقدام واضحی داشته باشند که باعث ایجاد تبدیل می شود، اما برخی ممکن است اینگونه نباشند.

از سوی دیگر، صفحه فرود یک صفحه وب واحد است که با هدف خاصی در ذهن طراحی شده است، معمولاً برای تشویق یک اقدام خاص از سوی بازدیدکنندگان، مانند ثبت نام در خبرنامه یا خرید یک محصول.

شکل>

به عنوان مثال، یک وب سایت کسب و کار کوچک ممکن است صفحاتی داشته باشد که به سادگی اطلاعاتی درباره یک محصول یا خدمات به بازدیدکنندگان می دهد. این صفحات دیگر ممکن است خریداران را تشویق به خرید، رزرو قرار، دانلود بروشور، دنبال کردن برخی صفحات رسانه های اجتماعی و موارد دیگر کند.

همچنین، یک وب سایت ممکن است چندین صفحه فرود برای کمپین های بازاریابی مختلف داشته باشد. به عنوان مثال، وب سایت عضویت ممکن است طرح های اشتراک خود را در یک صفحه فرود تبلیغ کند و دوره های آنلاین خود را در صفحه دیگری بفروشد.

تفاوت بین صفحه فرود و وب سایت چیست 1

از آنجایی که یک وب سایت دارای چندین صفحه است و یک صفحه فرود اینگونه نیست، ممکن است متوجه شوید که صفحات فرود منفرد (نه یک میکروسایت) معمولاً یک منوی ناوبری.

یا اگر وجود داشته باشد، فقط به بخش های مختلف صفحه فرود منتهی می شود و کاربران را به طور کامل به صفحه دیگری هدایت نمی کند. این یک استراتژی بازاریابی برای وادار کردن مشتریان بالقوه به تعامل کامل با محتوای صفحه فرود بدون حواس پرتی است.

همچنین، یک وب‌سایت معمولاً دارای یک نوار پیمایش است که به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا تمام صفحاتی را که سایت ارائه می‌دهد کشف کنند. دلیل آن این است که منوهای ناوبری برای تجربه کاربر و بهینه سازی موتورهای جستجو خوب هستند. (SEO).

صفحه فرود در مقابل وب سایت – کدام یک را انتخاب کنم؟

اگر می‌خواهید محصولی را به سرعت راه‌اندازی کنید، یک حضور آنلاین برای کسب و کار خود ایجاد کنید، یا ثبت نام را از یک رویداد آینده دریافت کنید، سپس صفحه فرود یک گزینه سریع و آسان است.

اما، اگر می‌خواهید یک حضور آنلاین ایجاد کنید که چندین صفحه را در بر می‌گیرد، یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنیم، یک وبلاگ راه اندازی کنید، و بیشتر، پس معمولاً ایجاد یک وب سایت به جای آن منطقی است.

اگر مطمئن نیستید، پس خبر خوب این است که وردپرس یک پلت فرم بسیار انعطاف پذیر است، بنابراین همیشه می توانید نظر خود را بعدا تغییر دهید. به عنوان مثال، می توانید یک صفحه فرود را با رشد کسب و کار خود به یک وب سایت کامل تبدیل کنید.

به طور مشابه، می توانید یک وب سایت وردپرس بسازید و سپس صفحات فرود مستقل برای کمپین های خاص بسازید.

برای ساختن صفحه فرود در مقابل وب سایت به چه چیزی نیاز دارم ?

مهم نیست که یک صفحه فرود ایجاد می کنید یا یک وب سایت، به یک دامنه و یک میزبان وب حساب.

یک نام دامنه آدرسی است که افراد برای بازدید از وب سایت یا صفحه مقصد شما تایپ می کنند، مانند www.wpbeginner.com .

حساب میزبانی وب مکانی است که صفحه فرود یا فایل های وب سایت شما در آن ذخیره می شود.

به طور معمول، یک دامنه حدود 16 دلار در سال هزینه دارد و برنامه های میزبانی از 7.88 دلار در ماه شروع می شود (معمولاً سالانه پرداخت می شود). همانطور که می بینید، این می تواند گران باشد، به خصوص برای کسب و کارهای جدیدی که تازه شروع به کار کرده اند.

خوشبختانه، دوستان ما در Bluehost با ارائه یک نام دامنه رایگان و یک تخفیف سخاوتمندانه در میزبانی برای کاربران WPBeginner موافقت کرده‌اند.

اساساً، می‌توانید یک صفحه فرود یا حتی یک وب‌سایت کامل را تنها با 1.99 دلار در ماه راه‌اندازی کنید.

Bluehost یکی از بزرگترین شرکت های هاست در جهان است و حتی به طور رسمی توسط WordPress.org توصیه می شود.

بعد از اینکه برای یک حساب میزبانی ثبت نام کردید، Bluehost به طور خودکار وردپرس را برای شما نصب می کند. سپس می توانید به سادگی وارد داشبورد حساب وردپرس خود شوید و شروع به ساخت وب سایت یا صفحه فرود خود کنید.

تفاوت بین صفحه فرود و وب سایت چیست 2

اگر نمی‌خواهید از Bluehost استفاده کنید، می‌توانید وردپرس را روی سایر شرکت‌های میزبانی مانند Hostinger، SiteGround، یا WP Engine، به دنبال فرآیندی تقریباً مشابه.

برای دستورالعمل‌های گام به گام دقیق، لطفاً راهنمای ما را در نحوه نصب وردپرس.

چگونه یک صفحه فرود برای کسب و کار خود بسازیم

ساده ترین راه برای ایجاد صفحه فرود استفاده از SeedProd این بهترین صفحه فرود است سازنده در بازار است و به شما امکان می دهد صفحات فرود را با استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن ایجاد کنید.

SeedProd دارای بیش از 300 قالب حرفه ای طراحی شده و 90 بلوک آماده است که می توانید به سادگی آنها را به صفحات فرود خود بکشید. این به شما امکان می دهد انواع طراحی صفحه را بدون نیاز به نوشتن یک خط کد ایجاد کنید.

ما در واقع قبلاً یک آموزش کامل و عمیق در مورد نحوه ایجاد یک صفحه فرود با WordPress. اما در این مقاله به شما مروری بر مراحل انجام می دهیم.

مرحله 1: SeedProd را راه اندازی کنید و یک الگو را انتخاب کنید

ابتدا باید افزونه SeedProd را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس.

توجه: یک نسخه رایگان SeedProd که می‌توانید از آن برای ایجاد یک صفحه فرود، صرف نظر از بودجه‌تان، استفاده کنید.

با این حال، ما از نسخه حرفه ای استفاده خواهیم کرد زیرا دارای الگوهای صفحه فرود بیشتری است و با همه بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی که ممکن است از قبل برای دریافت فروش و تبدیل استفاده کنید.

بعد از فعال سازی افزونه، SeedProd کلید مجوز شما را می خواهد.

تفاوت بین صفحه فرود و وب سایت چیست 3

این اطلاعات را می‌توانید در حسابتان در وب‌سایت SeedProd پیدا کنید. پس از وارد کردن کلید، روی دکمه “تأیید کلید” کلیک کنید.

وقتی این کار را انجام دادید، به SeedProd » Landing Pages  بروید و روی دکمه «افزودن صفحه فرود جدید» کلیک کنید.

تفاوت بین صفحه فرود و وب سایت چیست 4

اکنون می توانید یک الگو برای صفحه فرود خود انتخاب کنید.

الگوهای SeedProd در انواع مختلف کمپین سازماندهی شده اند، از جمله با تشکر، به زودی و 404 صفحه. برای ایجاد یک صفحه فرود، معمولاً باید «فروش» یا «فشار سرب» را انتخاب کنید.

اگر ترجیح می‌دهید از ابتدا شروع کنید، SeedProd یک الگوی خالی نیز دارد.

برای نگاه دقیق‌تر به طرح، کافی است ماوس خود را روی آن الگو قرار دهید و سپس روی نماد ذره‌بین کلیک کنید.

تفاوت بین صفحه فرود و وب سایت چیست 5

وقتی طرحی را که دوست دارید پیدا کردید، روی “انتخاب این الگو” کلیک کنید. ما از الگوی “صفحه فروش تناسب اندام” در همه تصاویر خود استفاده می کنیم، اما می توانید از هر الگوی دلخواه استفاده کنید.

بعد از انتخاب یک الگو، می‌توانید یک نام برای صفحه فرود تایپ کنید.

SeedProd به طور خودکار یک URL بر اساس عنوان صفحه ایجاد می کند، اما شما می توانید این URL را به هر چیزی که می خواهید تغییر دهید.

به عنوان مثال، افزودن کلمات کلیدی مرتبط به URL صفحه می تواند SEO وردپرس با کمک به موتورهای جستجو در درک موضوع صفحه.

وقتی از اطلاعاتی که وارد کرده اید راضی هستید، روی دکمه “ذخیره و شروع ویرایش صفحه” کلیک کنید.

مرحله ۲: صفحه فرود خود را سفارشی کنید

SeedProd اکنون صفحه ساز را با یک پیش نمایش زنده از الگوی شما در سمت راست و تنظیمات مختلف در سمت چپ بارگذاری می کند.

برای ویرایش هر بلوکی در صفحه، به سادگی روی آن کلیک کنید تا آن را در ویرایشگر انتخاب کنید. سپس نوار ابزار سمت چپ تمام تنظیمات آن بلوک را نشان می دهد.

به عنوان مثال، در اینجا، ما در حال تغییر متن در یک بلوک “Text” هستیم.

تفاوت بین صفحه فرود و وب سایت چیست 6

می‌توانید متن را قالب‌بندی کنید، افزودن پیوند، تغییر تراز آن، افزودن انیمیشن های CSS و بیشتر با استفاده از تنظیمات در منوی سمت چپ.

برای افزودن بلوک‌های بیشتر به صفحه فرود خود، کافی است یک بلوک را در منوی سمت چپ پیدا کنید و سپس آن را روی ویرایشگر بکشید.

تفاوت بین صفحه فرود و وب سایت چیست 7

سپس می‌توانید این بلوک را با پیروی از فرآیندی که در بالا توضیح داده شد سفارشی کنید.

SeedProd همچنین دارای “Sections” است، که ردیف‌ها و قالب‌هایی را مسدود می‌کنند که می‌توانند به شما در ایجاد سریع صفحه فرود کمک کنند.

به عنوان مثال، اگر در حال طراحی یک صفحه فرود تبلیغات Google، سپس می توانید از بخش های آماده SeedProd Hero، Call To Action یا جعبه ویژگی استفاده کنید.< /p>

برای دیدن همه بخش‌های موجود، به سادگی روی برگه «بخش‌ها» کلیک کنید.

تفاوت بین صفحه فرود و وب سایت چیست 8

برای نکات و ترفندهای بیشتر، این راهنماها را در مورد نحوه بهینه سازی صفحه فرود خود بررسی کنید:

مرحله 3: صفحه فرود خود را به یک سرویس بازاریابی ایمیلی متصل کنید

اگر از یک سرویس ایمیل مارکتینگ برای دریافت تبدیل استفاده می‌کنید، SeedProd با همه ارائه‌دهندگان برتر، از جمله تماس دائم، Brevo (Sendinblue سابق) و Drip.

برای اتصال صفحه فرود به سرویس ایمیل مارکتینگ خود، کافی است روی “اتصال” کلیک کنید.

سپس می‌توانید موس خود را روی سرویس بازاریابی ایمیلی که در وب‌سایت خود استفاده می‌کنید نگه دارید و پس از نمایش روی دکمه «اتصال» کلیک کنید. SeedProd اکنون به شما نشان می دهد که چگونه ارائه دهنده بازاریابی ایمیلی را به صفحه فرود خود متصل کنید.

وقتی از ظاهر صفحه فرود راضی هستید، روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید و برای پخش آن، «انتشار» را انتخاب کنید.

مرحله 4: یک صفحه فرود را به عنوان صفحه اصلی برای دامنه خود منتشر کنید

به طور پیش فرض، وردپرس آخرین پست های وبلاگ شما را در صفحه اصلی نشان می دهد. اگر می خواهید به جای آن صفحه فرود را نشان دهید، باید تنظیمات سایت خود را تغییر دهید.

در داشبورد وردپرس، به تنظیمات » خواندن بروید. از اینجا، دکمه رادیویی کنار «یک صفحه ثابت» را انتخاب کنید.

سپس می‌توانید منوی کشویی «صفحه اصلی» را باز کنید و صفحه فرودی را که قبلا ایجاد کرده‌اید انتخاب کنید. در نهایت، برای ذخیره تنظیمات خود، روی «ذخیره تغییرات» کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً راهنمای مبتدیان ما را در عنوان نحوه ایجاد یک صفحه اصلی سفارشی در WordPress.

جایگزین: ایجاد یک صفحه فرود با استفاده از یک نام دامنه متفاوت

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یک وب سایت می تواند چندین صفحه فرود داشته باشد. با این حال، گاهی اوقات، ممکن است بخواهید صفحات فرود برای نام های دامنه.

اگر می‌خواهید محتوای متفاوتی برای مناطق جغرافیایی مختلف ایجاد کنید یا اگر می‌خواهید به بازارهای جدید گسترش دهید بدون اینکه مخاطبان فعلی خود را گیج کنید، این کار مفید است.

فرض کنید شما یک وبلاگ غذا که در آن دستور العمل های آشپزی را در نام دامنه ای به نام awesomerecipes.com منتشر می کنید. اکنون ، شما می خواهید تجارت خود را گسترش دهید و دوره های آنلاین را با وردپرس بفروشید (گام به گام) “> فروش دوره های آشپزی آنلاین را نیز شروع کنید .

شما می توانید در ساخت یک وب سایت دوم وقت و هزینه ای صرف کنید ، اما اضافه کردن یک دامنه سفارشی بسیار ساده تر است و سپس آن را به یک صفحه فرود در نصب موجود در وردپرس خود نشان دهید.

این ممکن است پیچیده به نظر برسد ، اما SeedProd با پشتیبانی از نقشه برداری دامنه داخلی همراه است. این به شما امکان می دهد یک صفحه فرود ایجاد کنید و سپس آن را به هر نام دامنه دیگر نقشه برداری کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full resized"> 3> 3> 3> 3> برای اطلاعات بیشتر ، به آموزش ما در مورد چگونگی اضافه کردن به راحتی یک دامنه سفارشی برای صفحه فرود خود در وردپرس.

نحوه ایجاد یک وب سایت کامل برای تجارت من

وردپرس قدرتمندترین سازنده وب سایت است که توسط میلیون ها وب سایت تجاری استفاده می شود ، وردپرس/”عنوان =” نحوه ایجاد یک بازار آنلاین با استفاده از وردپرس “> بازارهای آنلاین ، وبلاگ ها ، سایت های خبری و سایت های رسانه ای.

هنگامی که در حساب میزبانی خود ، می توانید به سادگی وارد داشبورد حساب خود شوید و کار خود را در وب سایت خود شروع کنید.

ابتدا می خواهید با مراجعه به صفحات به سایت خود اضافه کنید. »اضافه کردن .
<شکل کلاس = " wp-block-image size-full resized> شکل>

وردپرس با یک ویرایشگر قدرتمند همراه است که به شما امکان می دهد به راحتی محتوا را به صفحات خود اضافه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به آموزش ما در نحوه استفاده از ویرایشگر بلوک وردپرس .

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، می توانید این مقالات را برای تنظیم صفحات خود بررسی کنید:

بعد ، وقت آن است که یک طرح را برای وب سایت خود انتخاب کنید. وردپرس با هزاران مضمون رایگان و پرداخت شده همراه است که ایجاد انواع وب سایت های مختلف را آسان می کند.

اگر برای انتخاب یک موضوع به کمک نیاز دارید ، پس از انتخاب کارشناس ما از محبوب ترین مضامین وردپرس ، یا نگاهی به این مضامین وب سایت های تجاری .

پس از یافتن موضوعی که می خواهید از آن استفاده کنید ، می توانید به ظاهر “مضامین بروید و برای نصب آن بر روی دکمه” افزودن جدید “کلیک کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full resized">

برای دستورالعمل های بیشتر ، به آموزش ما در مورد نحوه نصب یک موضوع وردپرس .

علاوه بر این ، شما همچنین می توانید از SeedProd برای ایجاد موضوع وردپرس سفارشی خود و ایجاد یک وب سایت از ابتدا استفاده کنید. می توانید در مقاله ما درباره نحوه ایجاد یک موضوع وردپرس سفارشی بدون کد .

وردپرس یک بستر کاربر پسند و انعطاف پذیر است ، اما قدرت واقعی وردپرس از افزونه های آن حاصل می شود.

افزونه های

مانند برنامه هایی هستند که ویژگی های جدیدی را به وب سایت شما اضافه می کنند و هزاران نفر برای انتخاب وجود دارد. برای کمک به شما در یافتن افزونه مناسب ، ما لیستی از باید افزونه های وردپرس را برای وب سایت های تجاری داشته باشید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری تفاوت بین صفحه فرود در مقابل یک وب سایت کمک کند. شما همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه سفارشی کردن صفحات محصول WooCommerce و انتخاب های متخصص بهترین افزونه های پست های محبوب برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

خروج از نسخه موبایل