چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300٪ افزایش دهید (نکات اثبات شده)

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300٪ افزایش دهید (نکات اثبات شده)

آیا می خواهید تبدیل صفحه فرود خود را افزایش دهید؟

صفحات فرود برای تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتریان، مشترکین و سرنخ ها طراحی شده اند. با این حال، همیشه جایی برای بهبود نرخ تبدیل آنها وجود دارد.

در این مقاله، ما برخی از نکات اثبات شده برای افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود خود را تا 300٪ به اشتراک می گذاریم.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 1

در اینجا مروری سریع از موضوعاتی است که در این راهنمای مبتدی به آنها خواهیم پرداخت. می توانید از پیوندهای زیر برای پرش به بخش های خاص استفاده کنید:

آماده اید؟ بیایید شروع کنیم.

1. ایجاد یک طراحی صفحه فرود مبتنی بر تبدیل

ابتدا، باید مطمئن شوید که صفحه فرود شما برای تبدیل طراحی شده است.

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک، ممکن است مهارت طراحی صفحه فرود برای تبدیل‌های بالاتر یا کدنویسی طرح را از ابتدا نداشته باشید.

اینجاست که SeedProd وارد می شود.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 2

این بهترین سازنده صفحه فرود برای وردپرس و به شما امکان می دهد به راحتی طرح بندی های صفحه فرود زیبایی ایجاد کنید که به طور حرفه ای طراحی شده اند و بهینه شده برای تبدیل و فروش.

SeedProd با ابزارهای شخص ثالث ضروری کار می کند که ممکن است قبلاً از آنها استفاده کرده باشید. این شامل خدمات بازاریابی ایمیلی، < a href="https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/woocommerce-tutorial-ultimate-guide/" title="WooCommerce Made Simple: A Step-by-Step Tutorial [+ Resources]">WooCommerce، Google Analytics و موارد دیگر.

ابتدا، باید SeedProd. برای جزئیات بیشتر، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال‌سازی، باید کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب کاربری خود در وب سایت SeedProd پیدا کنید.

پس از آن، می‌توانید به سادگی به صفحه SeedProd » Landing Pages بروید و روی دکمه «افزودن صفحه فرود جدید» کلیک کنید.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 3

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود که یک الگو را انتخاب کنید.

می‌توانید با یک الگوی خالی شروع کنید یا یکی از چندین الگوهای از پیش ساخته شده صفحه فرود که از قبل برای تبدیل بهینه شده‌اند.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 4

سپس می توانید عنوان و نشانی اینترنتی را برای صفحه خود ارائه دهید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، سازنده بصری کشیدن و رها کردن SeedProd روی صفحه بارگیری می‌شود.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 5

اکنون می توانید برای ویرایش هر موردی در صفحه اشاره کنید و روی آن کلیک کنید. همچنین می‌توانید بلوک‌های طراحی صفحه فرود که معمولاً استفاده می‌شود را از ستون سمت چپ اضافه کنید.

برای مثال، می‌توانید توصیفات، فرم‌های optin، پرسش‌های متداول آکاردئون‌ها و موارد دیگر را اضافه کنید.

وقتی از طراحی راضی شدید، می‌توانید به برگه «اتصال» بروید تا از طریق Zapier با پلتفرم‌های بازاریابی ایمیل محبوب یا بیش از 3000 برنامه شخص ثالث ادغام شود.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 6

پس از آن، می‌توانید به برگه «تنظیمات صفحه» بروید.

از اینجا می‌توانید تنظیمات SEO را تغییر دهید، ردیابی Google Analytics را اضافه کنید، و اسکریپت‌های سرصفحه یا پاورقی را اضافه کنید.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 7

همچنین می‌توانید صفحه خود را به نام دامنه سفارشی. این برای کاربرانی که چندین صفحه فرود را با هدف قرار دادن مناطق مختلف ایجاد می کنند مفید است.

در نهایت، می توانید ادامه دهید و صفحه فرود خود را ذخیره یا منتشر کنید.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 8

اکنون می توانید صفحه فرود خود را با باز کردن آن در یک برگه مرورگر جدید به صورت زنده مشاهده کنید.

برای دستورالعمل‌های دقیق‌تر، ممکن است بخواهید آموزش ما را در نحوه ایجاد صفحات فرود در وردپرس.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 9

ایجاد یک صفحه فرود زیبا پایان بهینه سازی تبدیل نیست. در واقع، کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید انجام دهید تا نرخ تبدیل را حتی بیشتر افزایش دهید.

بیایید نگاهی به برخی از این بهترین شیوه های صفحه فرود آزمایش شده و آزمایش شده بیندازیم.

2. یک فراخوان برای اقدام را برای صفحه فرود خود انتخاب کنید

یکی از رایج ترین اشتباهات صفحه فرود، تعیین هدف مناسب برای کمپین خود است.

برای مثال، داشتن چندین تماس‌ها برای اقدام در همان صفحه می‌تواند حواس بازدیدکنندگان شما را پرت کند یا گیج کند، و در نهایت بدون انجام کاری ترک می‌کنند.

بهترین روش این است که یک مسیر عملی را برای کاربران تعیین کنید. برای مثال، اگر هدف شما سرنخ های ایمیل را جذب کنید، پس فرم optin شما باید تنها اقدامی باشد که باید در صفحه فرود شما انجام دهید.

این می تواند به معنای حذف منوهای پیمایش و سایر پیوندها از صفحه باشد یا آنها را کمتر متمایز کند.

به طور مشابه، اگر می‌خواهید کاربران خریدی انجام دهند، این تنها اقدامی است که کاربران به آن هدایت می‌شوند.

در زیر چند در زیر آمده است نمونه‌های صفحه فرود با فراخوان‌های اقدام واضح‌تر.

1. MonsterInsights

شکل>

صفحه فرود MonsterInsights دارای دو پاک کردن دکمه های فراخوان برای اقدام که کاربران را به خرید سوق می دهد.

2. OptinMonster

رمزگشایی

< /a>
چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300٪ افزایش دهید (نکات اثبات شده) 10

OptinMonster یک نرم افزار بهینه سازی تبدیل و تولید سرنخ است و دارای چندین صفحه فرود برای موارد استفاده مختلف است. هر یک از آنها مخاطبان مختلفی را هدف قرار داده است.

3. همه در یک سئو برای وردپرس

رمزگشایی

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 11

All in One SEO عنوان بهترین افزونه سئو وردپرس موجود در بازار. برای صفحه فرود خود از استراتژی مشابهی استفاده می کنند. در زیر تب ویژگی‌ها، می‌توانید صفحات فرود بیشتری را برای هر ویژگی مشاهده کنید که همگی باعث می‌شوند تا کاربران تصمیم خرید بگیرند.

همانطور که می بینید، همه این صفحات دارای یک فراخوان برای اقدام واضح هستند که به گونه ای طراحی شده است که از بقیه صفحه متمایز باشد.

3. نمایش سادگی در طراحی صفحه فرود

برای نرخ‌های تبدیل بالاتر، می‌خواهید کاربران روی دعوت به اقدام تمرکز کنند و حواس‌شان پرت نشود.

طراحی به هم ریخته صفحه فرود می تواند به راحتی حواس کاربران را پرت کند.

برای جلوگیری از این امر، مطمئن شوید که طرح بندی صفحه فرود خود را تمیز و ساده نگه دارید. استفاده از فضای خالی زیاد، کنتراست رنگ، و فونت های بزرگ می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی به این سادگی دست یابید.

در اینجا نمونه ای از WPForms آورده شده است. صفحه فرود که از پس زمینه روشن برای برجسته کردن دکمه CTA استفاده می کند.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 12

4. از رنگ‌ها و کنتراست برای حرکت در عمل استفاده کنید

این کار هوشمندانه‌ای است که فراخوان اقدام خود را بیشتر از سایر بخش‌های صفحه فرود خود برجسته کنید تا چشم بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از رنگ های روشن و متضاد است.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 13

همچنین می‌توانید از این تکنیک استفاده کنید تا اطلاعات کمتر مهمی را که کاربران را از اهداف اصلی تبدیل منحرف می‌کند، دور نگه دارید. به سادگی رنگی را انتخاب کنید که مشابه رنگ های بقیه صفحه باشد.

5. ویترین فوریت برای تبدیل صفحه فرود بالاتر

پیشنهادهای محدود یک تکنیک بازاریابی موثر است که در همه جا خواهید دید.

به این دلیل است که کمبود، فوریت را به پیشنهاد اضافه می‌کند، که نادیده گرفتن آن را برای کاربران سخت‌تر می‌کند.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 14

می‌توانید با افزودن یک تایمر شمارش معکوس به طرح بندی صفحه فرود خود.

6. اثبات اجتماعی را به صفحه فرود خود اضافه کنید

افراد اگر محصولی را ببینند که دیگران آن را می‌خرند یا توصیه می‌کنند، بیشتر احتمال دارد آن را بخرند. این مفهوم اثبات اجتماعی نامیده می‌شود و راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن را به صفحه فرود خود اضافه کنید تا تبدیل‌ها را افزایش دهید و نرخ پرش را کاهش دهید.

متداول‌ترین نوع اثبات اجتماعی، گواهی‌های مشتری است. SeedProd دارای یک داخلی است توصیفات را مسدود کنید تا به راحتی توصیفات را به صفحه فرود خود اضافه کنید.

برای جزئیات، می‌توانید آموزش ما را در نحوه افزودن صفحه نظرات مشتریان در وردپرس.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 15

یک راه دیگر برای افزودن اثبات اجتماعی استفاده از TrustPulse< /a> در صفحه فرود شما، که بهترین افزونه اثبات اجتماعی وردپرس در بازار.

به شما این امکان را می دهد که به راحتی بنرهای پاپ آپ کوچک همراه با اعلان های زنده فعالیت مشتری را در وب سایت خود نشان دهید.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300٪ افزایش دهید (نکات اثبات شده) 16

این یک اثر FOMO به صفحه فرود شما، که کاربران بیشتری را به تبدیل تشویق می کند.

TrustPulse همچنین با تمام پلتفرم های محبوب تجارت الکترونیک کار می کند و می تواند به طور خودکار اقدامات بازدیدکنندگان شما را در وب سایت شما تشخیص دهد. همچنین می‌تواند تبدیل‌های ایمیل، ثبت‌نام کاربر و بسیاری از اعلان‌های دیگر را نشان دهد.

در نهایت، می‌توانید توییت‌ها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی واقعی مشتریان خود را به عنوان اثبات اجتماعی در وب‌سایت خود جاسازی کنید. Smash Balloon’s Twitter Feeds Pro اجازه می دهد شما می توانید یک فید سفارشی از توییت های کاربر ایجاد کنید که سپس می توانید آن را در صفحه فرود خود جاسازی کنید.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 17

7. استفاده از چت زنده برای پاسخ به سوالات کاربر

بیشتر اوقات، مشتریان یک صفحه فرود را صرفاً به این دلیل رها می کنند که نمی توانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

زمان زیادی، آنها فوراً به این اطلاعات نیاز دارند. خوشبختانه، راه‌های ساده‌تری برای کمک به مشتریان بدون راه‌اندازی یک تیم اختصاصی وجود دارد.

ابتدا، می‌توانید یک ربات چت زنده را به وب سایت خود اضافه کنید که می تواند به کاربران کمک کند پاسخ های مورد نظر خود را در همان صفحه فرود شما پیدا کنند.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 18

همچنین می‌توانید یک شماره تلفن تجاری تنظیم کنید که به مشتریان امکان می دهد مستقیماً از صفحه فرود شما با تیم فروش یا پشتیبانی شما ارتباط برقرار کنند. حتی می‌توانید از سرویس مراقبت خودکار استفاده کنید تا مجبور نباشید خودتان به تماس‌ها پاسخ دهید.

8. تماس با شما را برای کاربران آسان تر کنید

برخی از مشتریان شما ممکن است فرصت برقراری تماس تلفنی یا تعامل با گپ زنده را نداشته باشند. اغلب مشتریان فقط می خواهند پیامی بگذارند. 

به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل کنید که دسترسی کاربران با افزودن فرم تماس به وب سایت شما آسان است.

WPForms بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس این به شما امکان می دهد به راحتی یک فرم تماس را به وب سایت خود اضافه کنید.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 19

به‌علاوه، یک فرم‌ساز تمام عیار است که می‌توانید با افزودن یک درخواست فرم نقل قول, an فرم سفارش، یک فرم ثبت نام کاربر و موارد دیگر.

برای جزئیات، می‌توانید آموزش ما را در نحوه ایجاد فرم تماس در وردپرس.

9. تبدیل بازدیدکنندگان رها شده با درخواست های به موقع

نشان دادن یک پیام شخصی به کاربران درست زمانی که می‌خواهند وب‌سایت شما را ترک کنند، یک تکنیک موفق در جذب کاربران رها شده است.

OptinMonster به شما امکان می دهد به راحتی خروجی ایجاد کنید پنجره‌های بازشو که به‌طور خودکار تشخیص می‌دهند که کاربر می‌خواهد صفحه فرود شما را ترک کند و یک پنجره بازشو نمایش دهد.

برای مثال، Easy Digital Downloads این را نشان می دهد هنگامی که یک بازدیدکننده می‌خواهد صفحه پرداخت را رها کند، باز می‌شود.

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 20

می‌توانید یک پنجره بازشو با کوپن‌های سفارشی، پیشنهادهای محدود به زمان، خرید 1، 1 پیشنهاد رایگان و سایر ابزارهای تبلیغاتی برای تبدیل این مشتریان.

OptinMonster همچنین به شما امکان می دهد ایجاد کمپین های شخصی. می توانید پنجره بازشو خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر، صفحاتی که دیده است یا محصولاتی که مشاهده کرده است، تغییر دهید.

10. صفحه فرود خود را برای سئو بهینه کنید

موتورهای جستجو منبع اصلی ترافیک رایگان به هر وب سایتی هستند. بهینه سازی صفحه فرود خود برای سئو به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو بالاتری کسب کنید ، که باعث می شود ترافیک بیشتری برای تبدیل شما به وجود بیاید.

همه در یک سئو برای وردپرس بهترین افزونه SEO در بازار است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی وب سایت خود را برای SEO بهینه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از آن ، به آموزش ما در مورد چگونگی صحیح همه را در یک سئو برای وردپرس نصب و تنظیم کنید. .

یکی دیگر از مزایای این امر این است که تضمین می کند که صفحه فرود شما عنوان و تصویر مناسب را در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی نشان می دهد.

11. سرعت بار صفحه را برای تبدیل های بالاتر بهبود بخشید

هیچ کس یک وب سایت آهسته را دوست ندارد. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد که تأخیر دوم در بار صفحه می تواند باعث از بین رفتن 7 ٪ در تبدیل ، 11 ٪ بازدید صفحه کمتر و کاهش 16 ٪ در رضایت مشتری شود.

می توانید ببینید که با آزمایش آن با یک ابزار تست سرعت آنلاین .

چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300 افزایش دهید نکات اثبات شده 21

برای بهینه سازی سرعت ، به راهنمای نهایی در مورد چگونگی با دستورالعمل های گام به گام.

12. تبدیل ها را برای بهینه سازی صفحات فرود خود دنبال کنید

ما معتقدیم که شما نمی توانید آنچه را که نمی توانید اندازه گیری کنید بهبود بخشید.

برای بهینه سازی برای تبدیل های بالاتر ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که ردیابی تبدیل را به درستی برای تمام صفحات فرود خود تنظیم کرده اید.

این به شما کمک می کند تا ببینید که صفحه فرود شما چگونه عملکرد را انجام می دهد و زمان بار آن را بررسی می کند. اگر چندین صفحه فرود دارید ، می توانید ببینید که کدام یک از آنها بهترین عملکرد را دارند.

ساده ترین راه برای تنظیم ردیابی تبدیل با استفاده از . این امکان را به شما می دهد تا به راحتی Google Analytics را در وردپرس نصب کنید .

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full">

همچنین با ردیابی پیشرفته تجارت الکترونیکی همراه است ، که به شما امکان می دهد میزان تبدیل تجارت الکترونیکی خود را در منطقه وردپرس مدیر مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای نهایی ردیابی تبدیل در وردپرس برای یادگیری نحوه تنظیم آن و چگونگی پیگیری اهداف مختلف تبدیل در وب سایت خود.

پس از داشتن داده های پایه ، می توانید کمپین های تست A/B برای بهینه سازی بیشتر صفحات فرود خود.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن راه هایی برای بهبود تبدیل صفحه فرود خود کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید این نکات جایزه را در مورد ضبط فروش سبد خرید متروکه یا این نکات اثبات شده را به ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید .

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

خروج از نسخه موبایل