فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست؟ (+ چگونه یکی بسازیم)

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست؟ (+ چگونه یکی بسازیم)

آیا می خواهید برای کاهش استفاده از کاغذ برای کسب و کار خود فرم های دیجیتال ایجاد کنید؟

فرم‌های تجاری بدون کاغذ اسناد دیجیتالی هستند که به صرفه‌جویی در هزینه و زمان کمک می‌کنند. شما می توانید با فرم های آنلاین به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و کاغذ کمتری را هدر دهید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست و چگونه آن را بسازید.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 1

فرم‌های تجاری بدون کاغذ چیست؟

فرم کسب و کار بدون کاغذ یک فرم دیجیتالی است که کاربران شما می توانند آن را در وب سایت وردپرس. کاربران می توانند از رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت خود برای پر کردن فرم در هر زمان و از هر مکان استفاده کنند.

این روزها کسب‌وکارها استفاده از فرم‌های کاغذی را کنار گذاشته‌اند و در عوض فرم‌های دیجیتال را انتخاب می‌کنند. این به آنها کمک می کند تا یک سیستم کامل بدون کاغذ ایجاد کنند.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از بدون کاغذ آورده شده است:

  • دسترسی به مخاطبان بزرگ‌تری: فرم‌های دیجیتال می‌توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان را از مکان‌های مختلف جذب کنید. هیچ محدودیت جغرافیایی یا تاخیری در دریافت پاسخ افراد در کشورهای مختلف وجود ندارد.
  • دسترسی آسان: افراد می توانند با استفاده از هر دستگاهی به فرم کسب و کار بدون کاغذ شما دسترسی داشته باشند و جزئیات را از هر کجا پر کنند.
  • دریافت پاسخ های فوری و صرفه جویی در زمان: فرم های بدون کاغذ به شما کمک می کنند در زمان صرفه جویی کنید و پاسخ های فوری را مشاهده کنید. بر خلاف اسناد فیزیکی که باید منتظر دریافت پاسخ از طریق پست باشید، فرم‌های دیجیتال این فرآیند را سریع‌تر می‌کنند.
  • صرفه جویی در هزینه: استفاده از فرم های دیجیتال همچنین به شما کمک می کند تا در هزینه های کاغذ، تجهیزات چاپ و هزینه های پست صرفه جویی کنید.
  • مناسب برای محیط زیست: ایجاد یک دفتر کار بدون کاغذ، ردپای کربن شما را کاهش می دهد و تأثیر مثبتی بر محیط زیست می گذارد. می توانید به حفظ درختان، جلوگیری از جنگل زدایی و کاهش ضایعات کمک کنید.

حالا، چند روش استفاده از فرم‌های بدون کاغذ چیست؟

چه زمانی می توانید از فرم های بدون کاغذ برای تجارت خود استفاده کنید؟

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید فرم های کاغذی خود را به فرم های دیجیتال تبدیل کنید.

اگر نیاز دارید با مشتریان خود در تماس باشید، می‌توانید یک فرم تماس آنلاین ایجاد کنید و آن را به وب سایت خود اضافه کنید. به این ترتیب، می توانید بازخورد و پیشنهادات را دریافت کنید و سوالات کاربران خود را حل کنید.

روش دیگری برای استفاده از فرم‌های تجاری بدون کاغذ، پذیرش آنلاین درخواست های شغلی. به جای درخواست از متقاضیان برای ارسال نسخه های فیزیکی از رزومه خود، آنها می توانند به سادگی آنها را با استفاده از فرم دیجیتال شما آپلود کنند. همچنین به ساده سازی فرآیند استخدام شما کمک می کند و کاغذبازی های غیر ضروری را حذف می کند.

اگر یک فروشگاه آنلاین، سپس می توانید فرم های سفارش بدون کاغذ ایجاد کنید. مشتریان می توانند جزئیات را در فرم سفارش پر کنند، سفارشات خود را ثبت کنند و به صورت آنلاین پرداخت کنند.

همچنین می‌توانید فرم‌های ثبت نام دیجیتالی را برای رویدادهای آتی ایجاد کنید، مانند وبینار یا کنفرانس.

به این ترتیب، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید به راحتی یک فرم دیجیتال بدون کاغذ در وردپرس ایجاد کنید.

ایجاد فرم کسب و کار بدون کاغذ در وردپرس

بهترین راه برای افزودن فرم‌های تجاری بدون کاغذ در وردپرس استفاده از WPForms< /a>. این بهترین مخاطب است افزونه form برای وردپرس و بیش از 6 میلیون حرفه ای از آن استفاده می کنند.

با WPForms، یک فرم ساز با کشیدن و رها کردن دریافت می کنید که سفارشی کردن فرم خود را بسیار آسان می کند. به علاوه، این افزونه قالب های مختلفی را ارائه می دهد تا بتوانید به سرعت شروع به کار کرده و انواع فرم ها را ایجاد کنید.

برای این آموزش، بیایید یک فرم ثبت نام کنفرانس دیجیتال ایجاد کنیم. ما از نسخه WPForms Lite استفاده خواهیم کرد زیرا 100٪ رایگان است. همچنین یک نسخه WPForms Pro وجود دارد که گزینه‌های سفارشی‌سازی، قالب‌ها، و افزونه های قدرتمند

ابتدا، باید افزونه WPForms را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما را در نحوه نصب افزونه WordPress.

پس از فعال‌سازی، می‌توانید از پنل مدیریت وردپرس به WPForms بروید و سپس روی دکمه «افزودن جدید» کلیک کنید.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 2

در صفحه بعدی، فرم ساز را خواهید دید.

برای شروع، ادامه دهید و یک نام برای فرم خود در بالا وارد کنید.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 3

پس از آن، به پایین بروید و الگوی “فرم ثبت نام کنفرانس” را انتخاب کنید.

به سادگی ماوس را روی الگو نگه دارید و روی دکمه “استفاده از الگو” کلیک کنید.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 4

در مرحله بعد، می توانید فرم خود را با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن سفارشی کنید. WPForms فیلدهای مختلفی را ارائه می دهد که می توانید به فرم خود اضافه کنید.

به سادگی یک فیلد را از گزینه های داده شده در سمت چپ خود بکشید و آن را در جایی که می خواهید به فرم اضافه کنید رها کنید.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 5

در نسخه Lite، می توانید متن خط، متن پاراگراف، منوی کشویی، چند گزینه ای، چک باکس و موارد دیگر را اضافه کنید.

با این حال، اگر به فیلدهای جذابی مانند شماره تلفن، رمز عبور، آدرس یا گزینه آپلود فایل، سپس توصیه می‌کنیم از نسخه WPForms Pro استفاده کنید.

علاوه بر آن، می توانید فیلدهای موجود در الگو را بیشتر سفارشی کنید. برای مثال، اگر روی فیلد «نام» کلیک کنید، گزینه‌های بیشتری را در منوی سمت چپ خود خواهید دید. به عنوان مثال، می توانید برچسب، قالب و موارد دیگر را ویرایش کنید.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 6

بعد، می‌توانید از منو به برگه «تنظیمات» بروید.

در اینجا، می‌توانید تنظیمات فرم خود را تغییر دهید. در تنظیمات عمومی، می‌توانید نام فرم را ویرایش کنید، توضیح اضافه کنید، متن دکمه ارسال را تغییر دهید و موارد دیگر.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 7

پس از آن، می‌توانید به تنظیمات اعلان‌ها بروید و آدرس ارسال به ایمیل را ویرایش کنید که در آن هنگام ارسال فرم توسط شخصی، ایمیلی دریافت خواهید کرد.

تنظیماتی نیز برای تغییر خط موضوع، نام و آدرس ایمیل «از» و موارد دیگر وجود دارد.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 8

در نهایت، می‌توانید تنظیمات تأیید را در WPForms نیز تغییر دهید. این پیامی است که افراد هنگام ارسال فرم مشاهده خواهند کرد.

می توانید پیامی را نشان دهید، صفحه فرود را نشان دهید یا کاربران را به URL دیگری هدایت کنید.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 9

برای جزئیات بیشتر، راهنمای ما در نحوه ارسال ایمیل های تایید پس از ارسال فرم وردپرس.

در صورت تمایل، می‌توانید روی برگه بازاریابی در سمت چپ نیز کلیک کنید تا فرم خود را به خدمات بازاریابی مختلف متصل کنید، مانند ارائه دهنده خدمات ایمیل.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 10

حتی می توانید فرم خود را با نرم افزار جلسه یا وبینار مانند زوم یا جریان های کاری خودکار برای صرفه جویی در زمان.

پس از انجام تنظیمات، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره” در بالا کلیک کنید و از فرم ساز خارج شوید.

در مرحله بعد، می‌توانید فرم خود را به هر پست یا صفحه وردپرس.

برای شروع، به سادگی یک صفحه یا پست جدید را ویرایش یا اضافه کنید. وقتی در ویرایشگر محتوای وردپرس، روی دکمه “+” کلیک کنید و بلوک WPForms را اضافه کنید.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 11

پس از آن، یک منوی کشویی در بلوک WPForms خواهید دید.

در اینجا، می توانید فرم ثبت نام کنفرانس خود را انتخاب کنید.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 12

اکنون، صفحه خود را منتشر یا به روز کنید.

سپس، می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا فرم ثبت نام کنفرانس بدون کاغذ را در عمل ببینید.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست + چگونه یکی بسازیم 13

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست و چگونه آن را بسازید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در عنوان هزینه ساخت یک وب سایت وردپرس چقدر است یا انتخاب متخصص ما از بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد برای مشاغل کوچک.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

خروج از نسخه موبایل