آیا وردپرس واقعاً بد است؟ (9 چیزی که باید بدانید)

آیا وردپرس واقعاً بد است؟ (9 چیزی که باید بدانید)

ممکن است نظرات منفی درباره وردپرس را از مشاوران فناوری یا تأثیرگذاران نادرست شنیده باشید. این ممکن است برای مبتدیانی که نماهای متناقض می بینند گیج کننده باشد.

ضروری است که بپرسید: اگر وردپرس بسیار بد است، چرا اینقدر محبوب است؟ تقریباً نیمی از وب‌سایت‌های موجود در اینترنت از آن استفاده می‌کنند.

در این مقاله، در مورد اینکه آیا وردپرس واقعاً بد است و آنچه باید قبل از استفاده از آن بدانید، بحث خواهیم کرد. ما به نقاط قوت و ضعف آن نگاه می کنیم تا تصویر واضحی به شما ارائه دهیم.

بیایید حقیقت را در مورد وردپرس و اینکه چرا برای بسیاری یک انتخاب برتر باقی مانده است، بررسی کنیم.

آیا وردپرس واقعاً بد است 9 چیزی که باید بدانید 1

آیا وردپرس واقعا بد است؟

پاسخ کوتاه “نه” است. اینطور نیست.

WordPress بهترین سازنده وب سایت محبوب. بر اساس گزارش سهم بازار.

این شامل مارک‌های معروف مانند سونی، CNN، مجله تایم و دیزنی می‌شود.

اگر وردپرس واقعاً بد بود، در میان کاربران و شرکت‌های بزرگ در سراسر جهان محبوبیت چندانی نداشت.

افرادی که فکر می کنند وردپرس گزینه بدی است معمولاً به همین دلایل اشاره می کنند. بسیاری از استدلال های آنها توسعه دهنده محور و فراتر از هدف مورد نظر وردپرس است.

بیایید به برخی از دلایلی که هنگام ادعای خوب نبودن وردپرس ارائه می‌کنند نگاهی بیندازیم.

1. وردپرس امن نیست

آیا وردپرس واقعاً بد است 9 چیزی که باید بدانید 2

یکی از رایج‌ترین استدلال‌هایی که برخی از توسعه‌دهندگان ارائه می‌کنند این است که وردپرس یک پلتفرم امن برای ساخت وب‌سایت‌های حیاتی نیست.

این یک افسانه است.

بر خلاف این ادعاها، وردپرس یک پلت فرم بسیار امن و شفاف است.

به عنوان نرم افزار منبع باز، کد وردپرس همیشه برای هر کسی در دسترس است مسائل امنیتی را مطالعه و پیدا کنید.

از آنجایی که توسط کارشناسان امنیتی در سراسر جهان از نظر آسیب‌پذیری نظارت می‌شود، این کد یکی از دقیق‌ترین کدها در جهان است.

هزاران توسعه‌دهنده از بسیاری از کشورها به کد وردپرس کمک می‌کنند و این نرم‌افزار برای مسائل امنیتی عمیقاً آزمایش شده است.

وردپرس به عنوان یک پلتفرم منبع باز، برای هر گونه سفارشی سازی باز است. این به صاحبان وب‌سایت‌ها، آژانس‌ها و توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌های خود را حتی امن‌تر کنند.

این را می توان با نصب افزونه امنیتی یا استفاده از دیوار آتش وردپرس. اینها رایج ترین تهدیدها را مسدود می کنند و وب سایت شما را ایمن تر می کنند.

توسعه دهندگان شخص ثالث تم ها و افزونه های وردپرس را حفظ می کنند. بسیاری از افزونه‌های ممتاز وردپرس و شرکت‌های تم به کارشناسان امنیتی پول می‌دهند تا کد آنها را بررسی کنند.

اگر آسیب‌پذیری امنیتی در افزونه یا تم محبوب وردپرس یافت شود، اغلب خیلی سریع وصله می‌شود و بسته به شدت، تیم وردپرس حتی به‌روزرسانی‌های امنیتی خودکار را در صورت لزوم انجام می‌دهد.

برای جزئیات بیشتر، به راهنمای امنیتی وردپرس ما مراجعه کنید. ، که نشان می دهد چگونه وب سایت وردپرس خود را به درستی ایمن تر کنید.

2. وردپرس فقط برای وبلاگ نویسی مناسب است

آیا وردپرس واقعاً بد است 9 چیزی که باید بدانید 3

WordPress تا حد زیادی بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی در بازار. این در ابتدا به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی شروع شد، اما همچنان یک وبلاگ راه اندازی کنید.

با این حال، طی سال‌ها، وردپرس به یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) و یک پلتفرم قدرتمند برای ساختن تقریباً هر نوع وب سایت.

WordPress نرم افزار پیشرو برای وب سایت های کسب و کار کوچک.

WooCommerce، یک افزونه وردپرس، پلتفرم شماره 1 تجارت الکترونیک برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین است، حتی بیش از رقبای محبوب مانند Shopify یا BigCommerce.

به‌علاوه، می‌توانید وب سایت های عضویت، فروش دوره های آنلاین، بازار آنلاین، و موارد دیگر.

این روزها، توسعه دهندگان از WordPress به عنوان سیستم عامل وب استفاده می کنند و حتی برنامه های SaaS مانند OptinMonster، برنامه‌های ماشین‌حساب وام مسکن، وب‌سایت‌های حراج مانند eBay، سایت‌های بازار چندفروشنده مانند Etsy و موارد دیگر.

3. کد وردپرس زیر استاندارد و قدیمی است

آیا وردپرس واقعاً بد است 9 چیزی که باید بدانید 4

استدلال دیگری که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد این است که استانداردهای کدنویسی وردپرس آنقدرها خوب نیستند و قدیمی هستند.

این دلیل معمولاً توسط توسعه دهندگانی ارائه می شود که اغلب با وب سایت های وردپرس کار نمی کنند.

کد نرم افزار وردپرس از نظر طراحی ساده است تا امکان تطبیق گسترده را فراهم کند. این یک مسئله نیست بلکه یک ویژگی بسیار عمدی است. این سادگی به کاربران بیشتری امکان ورود آسان را می دهد.

در طول سال‌ها، وردپرس آنقدر آسان شده است که حتی کاربران غیرمتخصص نیز می‌توانند بدون دانستن هیچ کدی وب سایت بسازید.

این امر برخی از توسعه دهندگان را از کار انداخته است. این به نفع آنها وردپرس بد دهان است تا بتوانند خدمات پیچیده تری را که به آنها نیاز ندارند به مشتریان بفروشند.

ما بر این باوریم که کد وردپرس استاندارد، قوی است و پایه محکمی را بدون پیچیده شدن بیش از حد فراهم می کند.

این برنامه APIهای قوی ارائه می دهد و به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه ها و راه حل های خود را در بالای وردپرس بسازند.

4. وردپرس توسط آماتورها

استفاده می شود

آیا وردپرس واقعاً بد است 9 چیزی که باید بدانید 5

دوباره، این دلیل توسط افرادی ارائه می شود که دامنه این پلتفرم را نمی دانند و با تاریخچه وردپرس.

WordPress قصد دارد انتشار را دموکراتیک کند و به افراد بیشتری اجازه دهد تا وب‌سایت‌ها را به راحتی بسازند.

باز هم، این با طراحی و تصمیم آگاهانه برای آسان کردن وردپرس برای هر چه بیشتر مردم است.

جامعه وردپرس گسترده است و متشکل از کاربران در همه سطوح است، از اولین صاحبان سایت گرفته تا شرکت های بزرگ، سازمان های دولتی، غیرانتفاعی، توسعه دهندگان و کاربران تجاری.

این پروژه به خود می بالد که نرم افزار منتخب میلیون ها کسب و کار کوچک، علاقمندان، ناشران مستقل، وبلاگ نویسان و غیره است. استفاده آماتورها از وردپرس نباید نگران کننده باشد. پلتفرم برای آن ساخته شده است.

اما مارک های بزرگ و حتی دولت های بزرگ نیز از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال، Whitehouse.gov (وب سایت دولت ایالات متحده) با WordPress ساخته شده است.

5. وردپرس مقیاس پذیر نیست

آیا وردپرس واقعاً بد است 9 چیزی که باید بدانید 6

مقیاس‌سازی به مدیریت حجم رو به رشد ترافیک با گسترش وب‌سایت اشاره دارد.

بعضی از توسعه دهندگان بر این باورند که مقیاس یک وب سایت وردپرس سخت تر است. ما این استدلال را نادرست یافتیم.

در اینجا مطالعه موردی ما از چگونه وردپرس را سریعتر از تولیدکنندگان سایت استاتیک ساختیم.

یک وب سایت وردپرسی به هاست وب را انتخاب کنیم نیاز دارد هر وب سایت دیگری

برای مدیریت ترافیک با رشد وب سایت خود به منابع سرور بیشتری نیاز دارید. این مورد برای همه سازندگان وب سایت و نه فقط وردپرس است.

ما وب‌سایت‌های وردپرس را با هزینه کم مشاهده کرده‌ایم میزبان اشتراکی سرورها بدون زحمت حجم ترافیک بسیار بالایی را مدیریت می‌کنند.

با وردپرس، می‌توانید از منابع سرور خود بسیار مؤثرتر از سایر سازنده‌های وب‌سایت و وب‌سایت‌های سفارشی‌شده استفاده کنید.

WordPress می‌تواند از مکانیسم‌های کش داخلی سرور میزبان شما استفاده کند. حتی یک کاربر سطح مبتدی وردپرس می تواند یک افزونه کش نصب کند تا بار سرور را فورا کاهش دهد.

می‌توانید به راحتی فایل‌ها و رسانه‌های استاتیک خود را در شبکه CDN. حتی می‌توانید جلوتر بروید و سرویس‌هایی مانند ایمیل را به خدمات SMTP.

هزاران وب سایت وردپرسی حجم ترافیک بسیار بالایی دارند و عملکرد فوق العاده ای دارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، پاسخ ما به این سوال را ببینید: چه میزان ترافیک می‌تواند وردپرس را مدیریت کند؟ در این توضیح دهنده نکاتی در مورد مقیاس بندی وردپرس نیز به اشتراک گذاشتیم.

بهترین بخش این است که حتی کاربران سطح مبتدی نیز می توانند با افزایش ترافیک وب سایت خود، این پیشرفت ها را انجام دهند. راهنمای کامل عملکرد و سرعت وردپرس ما را برای عملی ببینید. ، دستورالعمل های گام به گام برای مبتدیان.

هرکسی که ادعا می کند وردپرس مقیاس پذیر نیست، تجربه فنی ندارد. ما هر ماه میلیاردها نمایش را در پلتفرم وردپرس خود مقیاس می کنیم.

نگاهی به مطالعه موردی WPBeginner در مورد اینکه چگونه این وب سایت را مقیاس بندی کردیم و در عین حال سرعت بیشتری نسبت به وب سایت های ایستا داشتیم.

6. وردپرس برای مبتدیان مناسب نیست

آیا وردپرس واقعاً بد است 9 چیزی که باید بدانید 7

برخی افراد ادعا می کنند که وردپرس بد است زیرا برای مبتدیان مناسب نیست.

این آرگومان را می توان علیه هر نرم افزار یا ابزاری استفاده کرد.

WordPress مانند هر نرم افزار دیگری که استفاده می کنید، منحنی یادگیری کمی دارد. شما باید مدتی را صرف کنید تا راه خود را پیدا کنید.

اگر محبوبیت وردپرس به عنوان یک شاخص در نظر گرفته شود، فکر نمی کنیم وردپرس پر استفاده ترین سازنده وب سایت باشد اگر برای مبتدیان مناسب نبود.

بسیاری از به‌روزرسانی‌های مهم فایل‌های اصلی وردپرس، با گذشت زمان، هدفشان این است که پلتفرم را کاربرپسندتر کنند.

برای مثال، معرفی محتوای مبتنی بر بلوک و ویرایشگر سایت که به طور مشابه با بسیاری از سازندگان سایت محبوب مانند Wix یا Squarespace کار می کند.

در WPBeginner، ما در مورد وردپرس برای کاربران سطح مبتدی می نویسیم و بیش از یک دهه است که این کار را انجام می دهیم.

طبق تجربه ما، مبتدیان وردپرس به سرعت از آن منحنی یادگیری اولیه عبور کرده و در عرض چند هفته کاملاً خوب می شوند.

همچنین افزونه های صفحه ساز وردپرس موجود مانند SeedProd را رها کنید، که ساختن هر نوع وب سایتی را بدون نوشتن هیچ کدی برای شما آسان می کند.

WordPress همچنین دارای بیش از 60000 افزونه رایگان است که به شما امکان می دهد ویژگی های جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید، مانند فرم تماس، تحلیل، تجارت الکترونیک و موارد دیگر، بدون هیچ کدی.

حتی افزونه‌های اتوماسیون گردش کار بدون کد مانند Uncanny Automator که به شما کمک می کند در زمان مدیریت سایت وردپرس خود در زمان صرفه جویی کنید.

شاید بخواهید انتخاب تخصصی ما از افزونه های وردپرس ضروری برای همه وب سایت ها.

7. پشتیبانی محدودی برای وردپرس موجود است

آیا وردپرس واقعاً بد است 9 چیزی که باید بدانید 8

استدلال دیگری که به آن برخورد می کنیم این است که وردپرس بد است زیرا پشتیبانی محدودی در دسترس است.

این استدلال زمانی مطرح می شود که کاربران چگونه پشتیبانی وردپرس را دریافت کنیم.

وردپرس به عنوان نرم افزار رایگان در دسترس است و توسط یک انجمن نگهداری می شود. حمایت نیز جامعه محور است.

انجمن‌های رسمی پشتیبانی WordPress.org وجود دارد که می‌توانید از سایر کاربران پشتیبانی دریافت کنید.

سپس، سایت‌های منابع وردپرس مانند WPBeginner وجود دارند که بسیاری از منابع وردپرس برای کمک به مبتدیان.

همچنین گروه‌های رایگان فیسبوک مانند WPBeginner Engage< /a>، جایی که می توانید سوالات خود را پست کنید و از مدیران و سایر کاربران کمک رایگان دریافت کنید. این گروه بیش از 96000 کاربر دارد.

از آنجایی که وردپرس بسیار بزرگ است، بخش‌ها و گروه‌های اختصاصی وردپرس در تمام جوامع آنلاین محبوب مانند StackExchange، Reddit، LinkedIn و غیره وجود دارد.

به دنبال گزینه های انجمن نیستید؟

هزاران توسعه دهندگان وردپرس که می توانید در پلتفرم هایی مانند WPBeginner Pro Services استخدام کنید، Seahawk، Codeable، Upwork، Fiverr، Toptal و موارد دیگر. پشتیبانی متخصص وردپرس را در مورد نرخ های ساعتی یا کنسرت های با قیمت ثابت در آنجا خواهید یافت.

8. وردپرس برای تجارت الکترونیک مناسب نیست

آیا وردپرس واقعاً بد است 9 چیزی که باید بدانید 9

در واقع، وردپرس دارای سبد خرید داخلی یا ویژگی های تجارت الکترونیکی نیست. برای ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک با وردپرس به یک افزونه نیاز دارید.

با این حال، گفتن اینکه وردپرس برای تجارت الکترونیک مناسب نیست، ناعادلانه است، به خصوص زمانی که WooCommerce (یک افزونه وردپرس) بیشترین استفاده را دارد پلتفرم تجارت الکترونیک در سطح جهانی.

در فروشگاه های آنلاین بیشتری نسبت به فروشگاه های Shopify، Magento، OpenCart و PrestaShop استفاده می شود.

مثل وردپرس منبع باز است. با این حال، برخلاف هسته وردپرس، توسط شرکتی اداره می شود که از روش های مختلفی برای کسب درآمد از پلتفرم استفاده می کند.

همچنین می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را با هزاران افزونه های WooCommerce.

به غیر از WooCommerce، چندین افزونه تجارت الکترونیک دیگر برای وردپرس وجود دارد، از جمله:

  • Easy Digital Downloads به شما امکان می دهد به راحتی بفروشید فایل‌های دیجیتالی مانند کتاب‌های الکترونیکی، موسیقی، هنر، نرم‌افزار و موارد دیگر با استفاده از وردپرس.
  • MemberPress فروش آن را آسان می کند محتوا و دوره های برتر در وردپرس.
  • WP Simple Pay پذیرش را آسان می‌کند پرداخت در سایت وردپرس شما برای هر محصول یا خدماتی بدون افزودن سبد خرید کامل.
  • WP Charitable یک پلت فرم کمک مالی و تامین مالی جمعی که پذیرش کمک های مالی را در وردپرس برای شما آسان می کند.

9. آینده وردپرس نامشخص است زیرا رایگان است

آیا وردپرس واقعاً بد است 9 چیزی که باید بدانید 10

برخی بر این باورند که وردپرس بد است زیرا به صورت رایگان در دسترس است. این افراد می گویند که مسیر آینده آن را نامشخص می کند.

این استدلال نادرست است و اغلب توسط افرادی استفاده می‌شود که نمی‌دانند چرا وردپرس رایگان است.

علامت تجاری “WordPress” متعلق به بنیاد وردپرس، یک سازمان غیرانتفاعی است. ماموریت این بنیاد این است که وردپرس را فراتر از مشارکت کنندگان ارتقا دهد تا برای استفاده همه در دسترس باشد.

به غیر از بنیاد غیرانتفاعی، صنعت چند میلیاردی نیز پشت وردپرس وجود دارد.

این شامل بسیاری از شرکت های برتر وردپرس، آژانس های توسعه وب، مشاغل مستقل، صاحبان وب سایت، توسعه دهندگان، طراحان، تکنسین ها، بازاریابان و غیره.

حتی اگر توسعه در وردپرس متوقف شود، به‌عنوان نرم‌افزار منبع باز، می‌توان آن را به راحتی چنگال کرد وارد پروژه دیگری شوید و با نام دیگری ادامه دهید.

با این حال، ما باور نداریم که این اتفاق بیفتد.

اما می تواند، به همین دلیل است که آینده وردپرس امیدوار کننده است، عمدتاً به دلیل آزادی آن.

ما این موضوع را با جزئیات بیشتری در مقاله خود در آینده وردپرس، که شامل انتظارات و پیش بینی های ما می شود.

آغاز با وردپرس

ساده ترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وردپرس این است که خودتان از آن استفاده کنید.

در حالی که می توانید وردپرس را روی رایانه خود نصب کنید (ویندوز، Mac)، ساخت یک وب سایت زنده بهترین راه برای تجربه آن است.

برای شروع به یک حساب میزبانی وب سایت و یک نام دامنه نیاز دارید.

اکنون، اگر نگران هزینه‌ها هستید، می‌توانید از تخفیف ویژه استفاده کنید که Bluehost ارائه می دهد.

آیا وردپرس واقعاً بد است 9 چیزی که باید بدانید 11

آنها یکی از بزرگترین شرکت های میزبانی در جهان و یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس هستند.

آنها تخفیف سخاوتمندانه ای به کاربران WPBeginner با نام دامنه رایگان و گواهی SSL ارائه می دهند. شما می توانید هر آنچه را که برای شروع کار با وردپرس نیاز دارید فقط با 1.99 دلار در ماه دریافت کنید.

به‌جز Bluehost، می‌توانید از سایر ارائه‌دهندگان میزبانی مانند Hostinger یا SiteGround ، که شروع را آسان می کند.

برای جزئیات بیشتر، راهنمای کامل ما را در مورد نحوه ساخت وردپرس را ببینید. وب سایت که دارای دستورالعمل های گام به گام برای مبتدیان است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا ببینید وردپرس چقدر خوب یا بد است. همچنین ممکن است بخواهید هدف بررسی کامل وردپرس یا مقاله ما در مورد عنوان چرا باید از وردپرس استفاده کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

خروج از نسخه موبایل