Push Notifications در مقابل ایمیل: کدام بهتر است؟ (مزایا و معایب)

Push Notifications در مقابل ایمیل: کدام بهتر است؟ (مزایا و معایب)

آیا اعلان‌های فشار را با ایمیل مقایسه می‌کنید تا بفهمید کدام بهتر است؟

اعلان‌های فشاری و بازاریابی ایمیلی دو تا از مؤثرترین ابزارهای بازاریابی برای افزایش تبدیل و فروش هستند. اما تفاوت آنها چگونه است و باید روی کدام یک تمرکز کنید؟

در این مقاله، اعلان‌های فشار را در مقابل بازاریابی ایمیلی با مزایا و معایب مقایسه می‌کنیم تا بفهمیم کدام یک بهتر است.

Push Notifications در مقابل ایمیل کدام بهتر است مزایا و معایب 1

اعلان‌های فشاری در مقابل ایمیل: کدام یک بهتر است؟

اعلان های فشاری و بازاریابی ایمیلی دو کانال بازاریابی متفاوت هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

هر دو می توانند به شما در دستیابی به اهداف مشابهی مانند افزایش نرخ تبدیل کمک کنند، عنوان بازیابی ترک سبد خرید، افزایش فروش تجارت الکترونیک و جلب مشارکت بیشتر کاربر.

در صورت استفاده صحیح، می توانند به شما کمک کنند تا تجارت آنلاین خود را به طور قابل توجهی رشد دهید.

با توجه به تفاوت در بستر تحویل، یک روش می‌تواند با نیازهای شما مناسب‌تر باشد. به عنوان مثال، ایمیل در برخی مکان‌ها نسبت به اعلان فشاری مؤثرتر خواهد بود و بالعکس.

همانطور که گفته شد، بیایید به اعلان‌های فشاری و ایمیل نگاهی بیندازیم و مزایا و معایب آنها را ببینیم و ببینیم چه زمانی یکی از دیگری موثرتر است.

بازاریابی ایمیل – مزایا و معایب توضیح داده شده

Push Notifications در مقابل ایمیل کدام بهتر است مزایا و معایب 2

بازاریابی ایمیلی موثرترین ابزار بازاریابی موجود در بازار است. با این حال، اکثر مردم در مورد اینکه چه چیزی باعث می‌شود ایمیل تا این حد موثر باشد و چه زمانی از آن به طور نادرست استفاده می‌کنند، نامشخص هستند.

مزایای بازاریابی ایمیلی

در زیر برخی از مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ در استراتژی کسب و کار شما آمده است.

1. ROI بالا با هزینه های کم

به عنوان یک کسب و کار، یکی از عوامل تصمیم گیری شما هزینه ها و نوع بازدهی است که باید انتظار داشته باشید.

به ازای هر 1 دلاری که برای بازاریابی ایمیلی خرج می شود، 44 دلار در ازای آن پرداخت می شود. این ROI 4400٪ است (منبع ). 

بازاریابی ایمیلی به دلیل کم هزینه بودن، بازگشت سرمایه بسیار بالایی دارد سکوهای بازاریابی ایمیلی. این خدمات به شما این امکان را می دهد که با هزینه بسیار کم هزاران ایمیل برای مشتریان خود ارسال کنید.

2. دسترسی گسترده تر به همه مشتریان

اکثر کاربران اینترنت امروزه به صورت 24 ساعته به صندوق پست ایمیل خود از طریق ابزارهای مختلف دسترسی دارند: لپ تاپ، دستگاه های تلفن همراه و حتی ساعت های هوشمند.

یک کاربر اینترنتی به طور متوسط ​​ایمیل خود را چندین بار در روز چک می کند و به دلیل فضای ذخیره سازی نامحدود ارزان تر، بسیاری از مردم زحمت پاک کردن ایمیل ها را ندارند.

این امکان را افزایش می دهد که خط موضوع شما و یک قطعه توسط کاربران دیده شود حتی اگر ایمیل را باز نکنند.

3. ایده آل برای محتوای طولانی

ایمیل‌ها می‌توانند تا زمانی که شما نیاز دارید طولانی باشند، بنابراین شما فضای زیادی برای ایجاد یک کپی موثر برای ایمیل خود دارید.

به طور کلی توصیه می کنیم آن را کوتاه و شیرین نگه دارید. با این حال، گاهی اوقات، ممکن است لازم باشد اطلاعات بیشتری را به ایمیل خود اضافه کنید.

در صورت نیاز می‌توانید چندین تماس برای اقدام برقرار کنید، چندین محصول را اضافه کنید، دستورالعمل‌هایی را در مورد نحوه انجام کاری در وب‌سایت و موارد دیگر به کاربران ارائه دهید.

4. ایمیل ها بیشتر قابل تنظیم هستند

ایمیل‌ها می‌توانند به صورت متن ساده باشند، یا می‌توانید از HTML و CSS برای ایجاد قالب‌های خبرنامه زیبا استفاده کنید. همچنین می‌توانید تصاویر اضافه کنید، به ویدیوهای YouTube پیوند دهید، دکمه‌ها را ایجاد کنید و موارد دیگر.

Push Notifications در مقابل ایمیل کدام بهتر است مزایا و معایب 3

اکثر ارائه دهندگان خدمات ایمیل به شما امکان می دهند از برچسب های هوشمند برای شخصی سازی ایمیل های خود استفاده کنید. بعلاوه، می توانید لیست ایمیل خود را به گروه های کاربری مختلف تقسیم کنید.

به عنوان مثال، می توانید لیست ایمیل خود را به کاربرانی تقسیم کنید که حداقل یک خرید انجام داده اند و کاربرانی که هرگز از شما خرید نکرده اند.

همچنین می‌توانید اعلان‌های قطره‌ای خودکار که دنباله‌ای از ایمیل‌ها را با فرکانس تعیین‌شده به کاربران ارسال می‌کند.

همه اینها به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های خود را شخصی‌تر، حرفه‌ای‌تر و متقاعدکننده‌تر نشان دهید.

5. ایمیل محدود به زمان نیست

برخلاف اعلان‌های فشاری، که توجه فوری کاربر را می‌طلبد، ایمیل‌ها راحت‌تر هستند و کاربران می‌توانند بعداً تصمیم بگیرند که آنها را بخوانند.

هنگامی که ایمیل به صندوق ورودی کاربر می رسد، تا زمانی که کاربر اقدامی انجام دهد، در آنجا می ماند.

اکثر کاربران چندین بار در روز ایمیل را چک می‌کنند، بنابراین حتی اگر فوراً آن را باز نکنند، چندین بار از طریق موضوع شما اسکن می‌کنند.

معایب بازاریابی ایمیلی

ایمیل ارزان و بسیار موثر است. شکی نیست که یکی از کارآمدترین ابزارهای بازاریابی برای کسب و کارها در آینده باقی خواهد ماند.

با این حال، بخش‌های خاصی وجود دارد که ایمیل شما را در یک نقطه ضعف قرار می‌دهد.

1. ایمیل های پست وبلاگ خیلی مکرر

ارسال یک ایمیل به کاربران برای هر پست وبلاگ خیلی خوب کار نمی کند، به خصوص اگر روزانه یا چندین بار در روز آن را منتشر کنید.

Push Notifications در مقابل ایمیل کدام بهتر است مزایا و معایب 4

به همین دلیل است که بسیاری از وبلاگ ها (از جمله WPBeginner) ایمیل های هفتگی را با خلاصه ای از تمام پست های وبلاگی که در یک هفته منتشر کرده اند ارسال می کنند.

2. رقابت در صندوق ورودی مشتری شما

یک کاربر متوسط ​​اینترنت هر روز ایمیل های بازاریابی زیادی دریافت می کند. هر یک از آنها سعی می کند یک موضوع خلاقانه برای جلب توجه آنها ایجاد کند.

شما برای جلب توجه کاربران با بسیاری از مشاغل دیگر رقابت می کنید و این بر نرخ باز شدن شما تأثیر می گذارد. شما باید یاد بگیرید که چگونه ایمیل های بهتری بنویسید که کاربران در واقع باز می کنند و اقدام می کنند.

3. برنامه‌های ایمیل مانند Gmail که برچسب‌های با اولویت پایین را اختصاص می‌دهند

Push Notifications در مقابل ایمیل کدام بهتر است مزایا و معایب 5

به دلیل حجم زیاد ایمیل‌های بازاریابی، مشتریان ایمیل محبوب مانند Gmail ممکن است هیچ اعلانی برای ایمیل‌های جدید به کاربران شما نمایش ندهند.

ایمیل شما ممکن است به عنوان ایمیل تبلیغاتی با اولویت پایین در میان صدها ایمیل بازاریابی دیگر برچسب زده شود. این ممکن است دید، نرخ باز و CTR را برای کمپین های بازاریابی ایمیلی شما کاهش دهد.

اعلان‌های فشاری – مزایا و معایب توضیح داده شده

Push Notifications در مقابل ایمیل کدام بهتر است مزایا و معایب 6

اعلان‌های فشاری یک ابزار بازاریابی دیجیتال بسیار موثر با نرخ کلیک و باز شدن بالاتر است. بیایید مقایسه کنیم که آنها چگونه در مقابل بازاریابی ایمیلی قرار می گیرند.

مزایای استفاده از اعلان‌های فشاری

در ادامه برخی از مزایای استفاده از اعلان‌های فشاری بر روی ایمیل در استراتژی بازاریابی شما آورده شده است.

1. اشتراک آسان

اشتراک اعلان‌های فشاری بسیار آسان است. کاربران به سادگی باید روی دکمه ای کلیک کنند تا برای اعلان ها مشترک شوند.

در حالی که در فرم‌های ثبت نام ایمیل سنتی، کاربران باید ابتدا از پنجره‌های بازشو و فرم‌های انتخابی عبور کنند تا آدرس ایمیل ، فرم را ارسال کنید و سپس اشتراک آنها را از طریق دوبار انتخاب کردن تأیید کنید.

این گزینه اشتراک آسان در اعلان‌های فشار برای کاربران بسیار خوب کار می‌کند، زیرا بلافاصله پس از کلیک روی اشتراک، از سر راه آنها خارج می‌شود. بیشترین نرم افزار اعلان فشاری< /a> گزینه های اشتراک با یک کلیک را ارائه می دهد.

2. پیام ها به صورت آنی به دست کاربران می رسد

اعلان‌های فشاری به محض دریافت روی صفحه نمایش کاربران ظاهر می‌شوند. برخلاف ایمیل ها، آنها نیازی به باز کردن جداگانه آنها ندارند.

آنها روی همه پلتفرم ها کار می کنند و به ویژه در تلفن های همراه موثر هستند. اساساً، کاربران بدون در نظر گرفتن اینکه از چه دستگاهی استفاده می کنند، پیام را فوراً به عنوان یک اعلان دریافت می کنند.

این امر دید اعلان‌های فشاری را افزایش می‌دهد و آنها را بسیار مؤثرتر از بازاریابی ایمیلی می‌کند.

3. Push Notifications Urgency و FOMO

را اضافه کنید

اعلان‌های فشاری به‌عنوان اعلان‌های تلفن همراه ظاهر می‌شوند که به آن‌ها فوریت می‌افزاید.

کاربران احساس می‌کنند که در صورت رد کردن اعلان، آن را نخواهند دید، بنابراین نمی‌خواهند چیز مهمی را از دست بدهند.

Push Notifications در مقابل ایمیل کدام بهتر است مزایا و معایب 7

4. کاربران نمی توانند ثبت نام های جعلی ارائه دهند

اعلان‌های فشاری روی مرورگرهای کاربران کار می‌کنند، بنابراین کاربران نمی‌توانند اطلاعات ثبت نام جعلی ارائه دهند.

این در مقایسه با ثبت نام ایمیل بسیار موثرتر است. اکنون بسیاری از کاربران آدرس های ایمیل یکبار مصرف که آنها ساخته اند، به ویژه برای اشتراک.

کاربران همچنین ممکن است آدرس های ایمیل اشتباهی ارائه دهند یا برای ثبت نام، آدرس های جعلی بسازند. به عنوان بازاریاب، این بر نرخ باز و CTR کمپین های ایمیل شما تأثیر می گذارد.

5. شخصی سازی بسیار موثر

اعلان‌های فشاری را می‌توان برای تک تک کاربران سفارشی کرد و بر اساس فعالیت کاربر فعال شد.

می توانید این کار را با ایمیل نیز انجام دهید. با این حال، زمانی که با فوریت و اثرات FOMO اعلان‌های فشار ترکیب شود، مؤثرتر می‌شود.

به عنوان مثال، اگر کاربر محصولی را به سبد خرید اضافه کند، می‌توانید از اعلان‌های فشاری استفاده کنید تا او را برای تکمیل خرید تشویق کنید.

همچنین می‌توانید اعلان‌های فشار قطره‌ای، که برای هشدارهای پست وبلاگ بسیار خوب کار می‌کنند و بسیاری از ناشران/وبلاگرها بر اساس علاقه کاربر اعلان‌های فشار هدفمند ارسال می‌کنند.

معایب استفاده از اعلان‌های فشاری

اعلان‌های فشاری برای اکثر وب‌سایت‌ها عالی عمل می‌کنند. با این حال، برای جلوگیری از سوء استفاده از آنها، باید معایب زیر را در نظر داشته باشید.

1. بدون محتوای طولانی

اعلان‌های فشاری دارای محدودیت کاراکتر هستند که در پلتفرم‌ها و مرورگرهای مختلف متفاوت است.

به عنوان مثال، می توانید از 30 تا 70 کاراکتر برای عنوان و 65 تا 200 کاراکتر برای توضیحات استفاده کنید.

باید پیام‌های خود را در این محدودیت‌ها کوتاه و متقاعدکننده نگه دارید.

2. گزینه های رسانه محدود

پلتفرم‌هایی مانند PushEngage به شما این امکان را می‌دهد که محتوای غنی ایجاد کنید اعلان‌های فشاری با تصاویر قهرمان، گیف‌ها، ویدیوها و ایموجی‌ها.

هنوز محدودیتی در مورد آنچه می توانید برای تعاملی تر کردن اعلان های خود استفاده کنید وجود دارد.

3. می تواند به راحتی بیش از حد شود

اعلان‌های فشاری CTR بسیار بالاتری دارند، که ممکن است برخی از صاحبان وب‌سایت را مجبور به استفاده بیشتر از آنها کند.

این می‌تواند تجربه کاربر را خراب کند زیرا ممکن است اعلان‌های بیش از حد معمول دریافت کنند.

از سوی دیگر، اگر کاربر برای اعلان‌های بیش از حد ثبت‌نام کرده باشد، ممکن است پانل‌های اعلان‌های او پیام‌های زیادی از وب‌سایت‌های مختلف دریافت کنند، که ممکن است بر احساس او در مورد اعلان‌های فشار وب تأثیر بگذارد.

کدامیک بهتر است، Push Notifications در مقابل ایمیل؟

اعلان‌های فشاری به دلیل نرخ کلیک بالاتر، فوریت، شخصی‌سازی و گزینه‌های اشتراک آسان، بهتر از ایمیل هستند.

با این حال، ایمیل هنوز برای ایمیل‌های تراکنشی، فروش‌های بالا، خبرنامه‌ها و کمپین‌های دیگر بسیار موثر است.

ما معتقدیم که آنها دو ابزار مجزا هستند. در حالی که یکی می تواند در سناریوهای خاص کارآمدتر باشد، دیگری ممکن است در زمینه های دیگر برتر باشد.

ترکیب ایمیل و اعلان‌های فشار در نهایت بهترین استراتژی برد-برد برای اکثر مشاغل است. به همین دلیل است که از اعلان‌های فشار و بازاریابی ایمیلی در کسب‌وکار خود برای دریافت حداکثر نتایج استفاده می‌کنیم.

چگونه با Push Notifications شروع به کار کنیم

برای ارسال اعلان‌های فشار، باید برای سرویس اعلان فشار ثبت‌نام کنید.

ما PushEngage را توصیه می کنیم زیرا بهترین است سرویس اطلاع رسانی فشار در بازار

< /a>
Push Notifications در مقابل ایمیل: کدام بهتر است؟ (مزایا و معایب) 8

PushEngage دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی قدرتمندی است که راه‌اندازی شده است اعلان‌ها، کمپین‌های قطره‌ای خودکار، تست A/B، و ویژگی‌های بیشتر برای رشد کسب‌وکارتان.

می‌توانید از آن برای ارسال فشار استفاده کنید اعلان های پست های جدید وبلاگ، اطلاعیه های محصول، رها شدن سبد خرید، رها شدن از مرور، کاهش قیمت، و موارد دیگر.

به‌علاوه، برای مبتدیان بسیار مناسب است و راه‌اندازی آن بدون هیچ‌گونه مهارت فنی بسیار آسان‌تر است.

برای جزئیات بیشتر، به آموزش ما در افزودن اعلان های فشار وب به سایت وردپرس خود.

چگونه بازاریابی ایمیلی را شروع کنیم

برای شروع باید برای یک سرویس ایمیل مارکتینگ ثبت نام کنید.

توصیه می‌کنیم از تماس دائمی استفاده کنید که بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای مشاغل کوچک و وبلاگ نویسان است.

Push Notifications در مقابل ایمیل کدام بهتر است مزایا و معایب 9

تماس دائم می آید با راه اندازی آسان، قالب های ایمیل زیبا برای هر نوع کمپین، گزارش تعامل و شخصی سازی پویا.

برای دستورالعمل‌های دقیق‌تر، به مقاله ما در نحوه راه اندازی یک خبرنامه ایمیل در وردپرس.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند اعلان‌های فشاری را با ایمیل مقایسه کنید و تصمیم بگیرید کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در چگونه لیست ایمیل خود را سریعتر رشد دهید یا انتخاب متخصص ما از بهترین افزونه های جایزه و مسابقه وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

خروج از نسخه موبایل