هزینه های نگهداری وردپرس – چقدر باید پرداخت کنید؟

هزینه های نگهداری وردپرس – چقدر باید پرداخت کنید؟

نگهداری وردپرس درست مانند چمن زنی است. می‌توانید زمان و تلاش خود را صرف انجام آن کنید، اما پرداخت هزینه به یک متخصص معمولاً نتایج بهتری به شما می‌دهد و شما را آزاد می‌گذارد تا روی چیزهای دیگر تمرکز کنید.

طبق تجربه ما در استفاده از خدمات نگهداری وردپرس، معمولاً ارزش سرمایه گذاری را دارند. با این حال، بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و مدیران وب‌سایت تعجب می‌کنند که هزینه نگهداری و پشتیبانی وب‌سایت چقدر است و آیا می‌توانند آن را بپردازند.

این یک سوال پیچیده است زیرا قیمت به چند چیز بستگی دارد. اینها شامل انواع نگهداری، سطح پشتیبانی فنی و اندازه وب سایت شما می شود.

در این مقاله، هزینه‌های مختلف نگهداری وردپرس و میزان هزینه‌ای که باید بپردازید را بررسی می‌کنیم.

هزینه های نگهداری وردپرس چقدر باید پرداخت کنید 1

ما هزینه‌های نگهداری وب‌سایت را با جزئیات پوشش می‌دهیم، اما در اینجا یک نمای کلی از هزینه آن بسته به نوع وب‌سایت شما و سطح نگهداری مورد نیاز ارائه شده است:

نوع وب سایت هزینه های نگهداری ماهانه نوع تعمیر و نگهداری
وب سایت شخصی 0-30$ نگهداری اساسی
وبلاگ حرفه ای 30-100$+ سطح متوسط تعمیر و نگهداری
وب سایت تجاری 100-300$+ نگهداری پیشرفته
فروشگاه تجارت الکترونیک 300-1000 دلار به بالا نگهداری سفارشی

نگهداری وردپرس چیست؟

قبل از پرداختن به هزینه‌ها، بیایید در مورد معنای واقعی نگهداری وب‌سایت صحبت کنیم.

تصور کنید وب سایت وردپرس شما مانند یک دستگاه روغن کاری شده است. تعمیر و نگهداری به معنای مراقبت از آن دستگاه با انجام کارهای منظم برای حفظ عملکرد روان آن است.

در اینجا برخی از موارد کلیدی موجود در آورده شده است. نگهداری وردپرس:

  • به‌روزرسانی‌ها: درست مانند گوشی شما که به به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری نیاز دارد، وردپرس، تم‌ها و افزونه‌های شما نیز برای رفع اشکالات و بهبود امنیت به به‌روزرسانی نیاز دارند.
  • پشتیبان گیری: به طور منظم پشتیبان گیری از وب سایت مانند داشتن یک لاستیک یدکی برای ماشین شما است. اگر مشکلی پیش آمد، می توانید سایت خود را از یک نسخه پشتیبان بازیابی کنید.
  • امنیت: جلوگیری از ورود هکرها بسیار مهم است. تعمیر و نگهداری شامل کارهایی مانند بررسی آسیب‌پذیری‌های امنیتی و ایمن نگه‌داشتن اطلاعات ورود به سیستم شما است.
  • عملکرد: وب سایت کند به معنای تجربه کاربری ضعیف، کاهش رتبه و درآمد از دست رفته است. تعمیر و نگهداری به بهینه سازی سرعت سایت شما کمک می کند و تجربه خوبی به بازدیدکنندگان می دهد.

چه چیزی بر قیمت نگهداری وردپرس تأثیر می‌گذارد؟

عوامل زیادی می توانند بر هزینه های نگهداری سایت شما تأثیر بگذارند.

یک وبلاگ وردپرس با چند صفحه به اندازه یک فروشگاه اینترنتی غول پیکر با صدها محصول به مراقبت نیاز ندارد. هر چه وب سایت شما ویژگی ها و چیزهای بیشتری داشته باشد، معمولاً به نگهداری بیشتری نیاز دارد.

به‌روزرسانی‌ها عامل دیگری هستند. این به‌روزرسانی‌ها می‌توانند برای خود وردپرس، موضوعی که به سایت شما طراحی می‌کند و هر افزونه‌ای که برای ویژگی‌های خاص استفاده می‌کنید باشد. اگر مرتباً به به‌روزرسانی نیاز دارید، می‌توانند به هزینه اضافه کنند.

به‌علاوه، سطح حمایتی که برای سایت خود نیاز دارید نیز می‌تواند بر هزینه‌های نگهداری تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر به توسعه سفارشی نیاز دارید، هزینه افزایش می یابد زیرا بسیاری از شرکت ها برای تعداد ساعات توسعه هزینه می کنند.

به طور مشابه، داشتن چندین کانال پشتیبانی نیز می تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. اگر به تعمیر و نگهداری از طریق رسانه های مختلف مانند چت زنده، ایمیل، تماس های تلفنی یا کنفرانس ویدیویی نیاز دارید، هزینه های تعمیر و نگهداری معمولاً بالاتر خواهد بود.

علاوه بر این، it برای ایمن نگه داشتن وب سایت شما در برابر هکرها نیز مهم است. برخی از وب سایت های وردپرس ممکن است فقط به اقدامات امنیتی اولیه نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به فایروال های برنامه کاربردی وب (WAF). هرچه نیازهای امنیتی شما پیشرفته‌تر باشد، هزینه تعمیر و نگهداری بیشتر خواهد بود.

گفته شد، بیایید مبلغی را که باید برای نگهداری وب سایت وردپرس خود بپردازید، ببینیم.

هزینه تعمیر و نگهداری وردپرس چقدر است؟

اکنون برخی از عواملی را که می‌توانند بر قیمت نگهداری وب‌سایت تأثیر بگذارند، می‌دانید، بیایید برآوردهای تقریبی هزینه‌ها را برای انواع مختلف وب‌سایت‌ها بررسی کنیم:

  • وب‌سایت شخصی: 10 تا 30 دلار در ماه یا رایگان. این یک راه اندازی بسیار ابتدایی است، بنابراین هزینه های نگهداری کم است. شما می توانید تعمیر و نگهداری را خودتان انجام دهید و فقط باید برای ابزارها و افزونه ها هزینه کنید. بسیاری از این افزونه ها نیز رایگان هستند، بنابراین هزینه ها می تواند حتی کمتر باشد.
  • وبلاگ حرفه ای: 30 تا 100 دلار در ماه. این وبلاگ ها ممکن است ویژگی های بیشتری داشته باشند و نیاز به به روز رسانی های مکرر داشته باشند. به‌علاوه، ممکن است لازم باشد روی یک ابزار امنیتی خوب سرمایه‌گذاری کنید که سایت شما را ایمن می‌کند یا براساس تقاضا خرید کنید خدمات توسعه برای ویژگی های سفارشی یا طراحی وب سایت.
  • وب سایت تجاری: 100-300 دلار در ماه. وب سایت های تجاری اغلب دارای فرم های تماس، رزرو قرار و سایر ویژگی هایی هستند که نیاز به مراقبت بیشتری دارند. این به این معنی است که شما به به‌روزرسانی‌های منظم، پشتیبان‌گیری، امنیت قوی، توسعه سفارشی و نظارت مستمر آپتایم نیاز دارید.
  • فروشگاه تجارت الکترونیک: 300-1000 دلار + در ماه. فروشگاه های آنلاین چیزهای زیادی در جریان است، زیرا پرداخت‌ها، فهرست‌بندی محصولات و امنیت نیاز به توجه دقیق دارند. هزینه های تعمیر و نگهداری می تواند برای فروشگاه های تجارت الکترونیک بزرگتر باشد، که ممکن است به بهینه سازی سرعت، امنیت قوی تر، کدنویسی سفارشی و نظارت مداوم نیاز داشته باشند.

گفته شد، بیایید انواع مختلفی از رویکردهای نگهداری را که می‌توانید انتخاب کنید، بررسی کنیم.

کدام نوع تعمیر و نگهداری را باید انتخاب کنید؟

هزینه های نگهداری وب سایت وردپرس شما نیز به رویکردی که برای حفظ سایت خود در پیش می گیرید بستگی دارد.

رویکرد DIY

به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ شخصی یا یک وب‌سایت جدید دارید، می‌توانید از رویکرد DIY (این کار را خودتان انجام دهید) استفاده کنید.

شما می توانید به سادگی سایت را خودتان نگهداری کنید، از افزونه ها و ابزارهای رایگان برای ایجاد پشتیبان استفاده کنید، اسکن های بدافزار را اجرا می کنند، افزونه ها، تم ها و فایل های اصلی را به صورت دستی به روز می کنند و هزینه های کلی را پایین نگه می دارند.

برای جزئیات بیشتر، ممکن است بخواهید راهنمای ما را در کارهای نگهداری وردپرس که باید به طور مرتب انجام دهید.

توسعه دهندگان آزاد

همچنین می‌توانید فریلنسرها را برای کارهای خاص استخدام کنید.

برای مثال، اگر برای رفع اشکال یک مشکل فنی به کمک نیاز دارید یا نگهداری پایگاه داده سایت خود، سپس می توانید با یک توسعه دهنده یا یک متخصص با تجربه تماس بگیرید.

هزینه استخدام فریلنسر به پیچیدگی و اندازه پروژه شما، سطح تجربه توسعه دهنده و بودجه کلی بستگی دارد. به عنوان یک تخمین، فریلنسرها می توانند در هر ساعت بین 25 تا 100 دلار برای نگهداری وب سایت شما هزینه کنند.

وب‌سایت‌های فریلنسری بسیاری از وب‌سایت‌ها وجود دارند که می‌توانید با توسعه‌دهندگان و دیگر کارشناسان وردپرس در ارتباط باشید.

به عنوان مثال، قابل کدگذاری یک سایتی که به توسعه دهندگان وردپرس کمک می کند کار پیدا کنند. برخلاف سایر پلتفرم‌ها، آن‌ها نسبت پروژه به توسعه‌دهنده را با دقت تماشا می‌کنند و اطمینان می‌دهند که همه فریلنسرها فرصت شغلی پیدا می‌کنند.

هزینه های نگهداری وردپرس چقدر باید پرداخت کنید 2

برای گزینه‌های بیشتر، لطفاً فهرست کامل بهترین مکان ها برای استخدام توسعه دهندگان وردپرس.

سازمان تعمیر و نگهداری

اگر به دنبال تیمی از متخصصان هستید که تمام امور تعمیر و نگهداری شما را انجام دهند، می‌توانید یک آژانس نگهداری وردپرس.

با برون سپاری تعمیر و نگهداری وب سایت خود به متخصصان، در زمان بسیار صرفه جویی می کند و می تواند بر رشد کسب و کار شما تمرکز کند. در همین حال، تیمی از کارشناسان اطمینان می‌دهند که وب‌سایت شما به‌روز است، نسخه‌های پشتیبان‌گیری منظم دریافت می‌کند، از حملات سایبری در امان است و هیچ خرابی وجود ندارد.

هزینه استخدام پشتیبانی وردپرس آژانس به خدماتی که می خواهید بستگی دارد. یک بسته نگهداری اولیه می تواند بین 60 تا 100 دلار در ماه هزینه داشته باشد. اگر به ساعت‌های توسعه درخواستی، گزینه‌های امنیتی پیشرفته و سایر خدمات تعمیر و نگهداری نیاز دارید، هزینه به بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه افزایش می‌یابد.

گفته شد، یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین نمایندگی های تعمیر و نگهداری که می توانید انتخاب کنید است. خدمات نگهداری وردپرس WPBeginner Pro.

ما بیش از 16 سال تجربه در این صنعت داریم و به بیش از 100000 کاربر با وردپرس کمک کرده ایم. تیم کارشناسان ما تمام تعمیر و نگهداری وب سایت شما را در پشت صحنه مدیریت می کنند، از جمله نظارت بر امنیت، پشتیبان گیری ابری و موارد دیگر.

هزینه های نگهداری وردپرس چقدر باید پرداخت کنید 3

علاوه بر آن، ما خدمات پشتیبانی اضطراری را نیز ارائه می دهیم، بنابراین در صورت بروز مشکل می توانید به سرعت سایت خود را تعمیر کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد هزینه های تعمیر و نگهداری وردپرس و مقداری که باید بپردازید آشنا شوید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در عنوان نحوه ایجاد یک طرح بازیابی بلایا و کارهای مهم نگهداری وردپرس برای انجام منظم.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

خروج از نسخه موبایل