تعمیر و نگهداری وردپرس – راهنمای نهایی برای مبتدیان (2024)

تعمیر و نگهداری وردپرس – راهنمای نهایی برای مبتدیان (2024)

WordPress یک پلت فرم فوق العاده برای ساخت وب سایت و وبلاگ است. استفاده از آن آسان، قابل تنظیم و رایگان است. با این حال، مانند هر نرم افزار دیگری، وب سایت های وردپرس برای عملکرد صحیح نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند.

تنها راه اندازی سایت وردپرس شما کافی نیست. برای اینکه سایت خود را ایمن و سریع نگه دارید، باید برخی از کارهای تعمیر و نگهداری اولیه را به طور منظم انجام دهید.

در طول سال‌ها، ما به بسیاری از کاربران کمک کرده‌ایم تا تعمیر و نگهداری وردپرس را شروع کنند. ما همچنین خدمات تعمیر و نگهداری خود را داریم، بنابراین همه چیزهایی را که برای اجرای یکنواخت یک وب سایت وردپرس انجام می شود، می دانیم.

در این راهنما، ما شما را در تمام کارهای نگهداری وردپرس که باید انجام دهید، ابزارهایی که باید استفاده کنید، خطاهایی که ممکن است نیاز به رفع آنها داشته باشید و موارد دیگر را به شما آموزش می‌دهیم.

تعمیر و نگهداری وردپرس راهنمای نهایی برای مبتدیان 2024 1

ما در این راهنما چندین موضوع را پوشش خواهیم داد. برای رفتن به هر بخش می توانید روی پیوندهای زیر کلیک کنید:

نگهداری وردپرس چیست؟

نگهداری وردپرس فرآیندی مداوم برای اجرای روان، ایمن و به روز نگه داشتن وب سایت شما است. این شامل یک سری وظایف است که تضمین می کند وب سایت شما بدون هیچ مشکلی کار می کند و از آن در برابر تهدیدات احتمالی محافظت می کند.

برخی از این کارها شامل به‌روزرسانی فایل‌های اصلی وردپرس، تم‌ها و افزونه‌ها، پشتیبان‌گیری از سایت، بهینه‌سازی عملکرد، تضمین امنیت با اجرای اسکن‌های منظم، نظارت بر زمان آپدیت و موارد دیگر است.

نگهداری WordPress اغلب به عنوان بخشی از بسته های میزبانی مدیریت شده. اما اگر برنامه میزبانی متفاوتی را انتخاب می‌کنید، باید خودتان مراقب نگهداری آن باشید یا آن را به یک سرویس پولی برون سپاری کنید.

بدون نگهداری مناسب وب سایت، می توانید با مشکلات زیادی مواجه شوید. به عنوان مثال، هسته، تم ها و افزونه های قدیمی وردپرس می توانند حفره های امنیتی ایجاد کنند که هکرها می توانند از آنها برای تزریق بدافزار یا سرقت داده ها.

به طور مشابه، اگر از وب سایت شما به طور منظم نسخه پشتیبان تهیه نشود، در صورت خرابی سرور، تلاش برای هک یا حذف تصادفی، خطر از دست دادن تمام محتوا و داده های خود را دارید.

پایگاه داده بهم ریخته، تصاویر بهینه نشده و افزونه های غیرفعال نیز می توانند سرعت بارگذاری وب سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند که منجر به تجربه کاربری ضعیف و به طور بالقوه کاهش رتبه بندی SEO.

به این ترتیب، اجازه دهید برخی از مزایای انجام منظم وظایف نگهداری وب سایت را بررسی کنیم.

چرا نگهداری وردپرس مهم است؟

نگهداری منظم وردپرس مزایای زیادی را برای وب سایت وردپرس شما ارائه می دهد، از جمله:

  • امنیت بهبود یافته: با به روز نگه داشتن هسته، تم ها و افزونه های وردپرس خود، می توانید آسیب پذیری های امنیتی را برطرف کرده و از وب سایت خود در برابر تلاش های هک محافظت کنید.
  • عملکرد بهبودیافته: کارهای تعمیر و نگهداری منظم مانند بهینه سازی تصاویر، پاکسازی پایگاه داده و استفاده از افزونه کش می تواند سرعت بارگذاری وب سایت شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. به نوبه خود، این می تواند منجر به تجربه کاربری بهتر و رتبه بندی بالاتر شود.
  • آرامش ذهن: دانستن به روز بودن، ایمن بودن و پشتیبان‌گیری منظم وب‌سایت شما به شما آرامش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد روی ایجاد محتوا و رشد وب‌سایت خود تمرکز کنید.
  • جلوگیری از مشکلات آینده: نگهداری فعال وب سایت شما می تواند از تبدیل شدن مسائل کوچک به مشکلات بزرگتر در آینده جلوگیری کند.

اکنون، بیایید به برخی از وظایف مهم نگهداری که باید انجام دهید تا سایت خود را به خوبی اجرا کنید نگاه کنیم.

وظیفه 1: به روز رسانی هسته، افزونه ها و تم های وردپرس

یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین وظایف تعمیر و نگهداری وردپرس اطمینان از به روز بودن وردپرس، افزونه ها و تم ها است. این به رفع اشکالات، آسیب‌پذیری‌های امنیتی یا مشکلات سازگاری که می‌تواند باعث درگیری شود کمک می‌کند.

برای شروع، می‌توانید فایل‌های اصلی وردپرس را به‌روزرسانی کنید. هسته وردپرس قلب وب سایت شما است و شامل تمام فایل های ضروری است که باعث کارکرد وردپرس می شود.

می‌توانید با رفتن به داشبورد » به‌روزرسانی‌ها از پنل مدیریت وردپرس، آن را به‌روزرسانی کنید. از اینجا به سادگی به آخرین نسخه وردپرس آپدیت کنید.

تعمیر و نگهداری وردپرس راهنمای نهایی برای مبتدیان 2024 2

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً راهنمای ما را در نحوه به روز رسانی صحیح وردپرس.

درست مانند هسته وردپرس، افزونه ها و تم ها نیز برای عملکرد صحیح و ایمن نیاز به به روز رسانی منظم دارند. افزونه‌ها و تم‌های منسوخ شده، نقاط ورود رایج برای هکرها هستند و به‌روزرسانی‌های منظم از سایت شما در برابر این آسیب‌پذیری‌ها محافظت می‌کنند.

می‌توانید با رفتن به افزونه‌ها » افزونه‌های نصب‌شده و سپس کلیک روی پیوند «اکنون به‌روزرسانی» در زیر افزونه، افزونه‌ها را به‌روزرسانی کنید.

تعمیر و نگهداری وردپرس راهنمای نهایی برای مبتدیان 2024 3

به طور مشابه، همچنین می‌توانید موضوع وردپرس خود را به روز کنید با رفتن به ظاهر » تم ها از پنل مدیریت.

بعد، ادامه دهید و روی گزینه «به‌روزرسانی اکنون» برای موضوعی که می‌خواهید به‌روزرسانی کنید کلیک کنید.

تعمیر و نگهداری وردپرس راهنمای نهایی برای مبتدیان 2024 4

یک نکته دیگر برای صرفه جویی در زمان و به روز رسانی خودکار افزونه ها و تم ها، فعال کردن گزینه به روز رسانی خودکار است. به این ترتیب هر زمان که آخرین نسخه افزونه منتشر شود، وردپرس افزونه را برای شما به روز می کند.

برای جزئیات بیشتر، لطفاً راهنمای ما در چگونه به‌روزرسانی‌های خودکار افزونه‌ها و تم‌های وردپرس را فعال کنیم.

وظیفه 2: پشتیبان گیری منظم از وب سایت وردپرس خود

یکی دیگر از وظایف کلیدی تعمیر و نگهداری وردپرس که باید به طور منظم انجام دهید، ایجاد نسخه پشتیبان از وب سایت خود است.

یک نسخه پشتیبان کپی از داده های سایت وردپرس شما از جمله پایگاه داده، محتوا، فایل های رسانه ای و موارد دیگر است که در صورت از دست رفتن داده ها قابل بازیابی است. به عنوان بخشی از یک وب سایت برنامه بازیابی بلایا تهیه کنید، پشتیبان‌گیری یک نسخه جدید از سایت شما را ارائه می‌کند تا در صورت بروز مشکل، آن را بازیابی کنید.

اکنون، ممکن است تعجب کنید که چند بار باید از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. فرکانس پشتیبان گیری باید به تعداد دفعات به روز رسانی سایت خود بستگی داشته باشد. برای مثال، یک نسخه پشتیبان روزانه یا هفتگی برای سایت‌های فعال و فروشگاه‌های تجارت الکترونیک توصیه می‌شود.

راه های زیادی برای پشتیبان گیری از وب سایت وردپرسی شما وجود دارد، اما بهترین راه استفاده از افزونه است. ما بسیاری از افزونه های پشتیبان وردپرس و Duplicator Pro بهترین گزینه در بازار است.

Duplicator بسیار آسان برای استفاده، و می توانید در کمترین زمان از داده های سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. بهترین بخش این است که با سرویس های مختلف ذخیره سازی ابری مانند Dropbox و Google Drive.

به‌علاوه، زمان‌بندی‌های پشتیبان‌گیری را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد فرآیند و زمان‌بندی زمانی که می‌خواهید از سایت شما پشتیبان‌گیری شود را خودکار کنید.

تعمیر و نگهداری وردپرس راهنمای نهایی برای مبتدیان 2024 5

علاوه بر استفاده از افزونه، می‌توانید به صورت دستی نسخه پشتیبان تهیه کنید. به عنوان مثال، می توانید از cPanel سرویس میزبانی خود استفاده کنید یا از یک سرویس گیرنده FTP برای ذخیره فایل ها و پوشه های وردپرس خود استفاده کنید.

برای دستورالعمل‌های کامل گام به گام، لطفاً راهنمای ما را در چگونه از سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

وظیفه 3: نظارت بر وب سایت شما از نظر آسیب پذیری های امنیتی

برای اینکه سایت وردپرس خود را به خوبی اجرا کنید، باید تهدیدات امنیتی را به عنوان بخشی از روال نگهداری خود بررسی کنید.

یک وب‌سایت هک شده می‌تواند به شهرت و درآمد شما آسیب جدی وارد کند. هکرها می توانند اطلاعات کاربر و رمزهای عبور را بدزدند، نرم افزارهای مخرب نصب کنند و حتی بدافزار را بین کاربران شما توزیع کنند.

به همین دلیل است که بهتر است به طور مداوم سایت خود را برای تهدیدهای مختلف زیر نظر داشته باشید و بدافزار را اسکن کنید.

بسیاری از ابزارهای اسکن بدافزار وجود دارد برای وردپرس که می‌توانید برای شروع از آن استفاده کنید. در طول سال ها، ما افزونه های امنیتی بسیاری را آزمایش کرده ایم. تجربه ما نشان می دهد که Sucuri یکی از بهترین گزینه ها.

یک ابزار اسکن رایگان ارائه می دهد که سایت شما را از نظر تهدیدها اسکن می کند و بدافزارها را از سایت شما پاک می کند. به سادگی وب سایت خود را در ابزار وارد کنید و روی دکمه “ارسال” کلیک کنید. سپس Sucuri سایت شما را برای بدافزار و سایر تهدیدات اسکن می کند.

تعمیر و نگهداری وردپرس راهنمای نهایی برای مبتدیان 2024 6

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً راهنمای ما را در چگونه سایت وردپرس خود را برای کدهای بالقوه مخرب اسکن کنیم.

علاوه بر آن، شما همچنین باید برخی از بهترین شیوه های امنیتی وب سایت را برای محافظت در برابر آسیب پذیری های مختلف دنبال کنید.

به عنوان مثال، همیشه از رمزهای عبور قوی و منحصر به فرد با مدیریت مناسب نقش کاربر استفاده کنید. همچنین باید از احراز هویت دو مرحله‌ای برای افزودن یک لایه امنیتی اضافی با نیاز به نوع دوم شناسایی فراتر از رمز عبور استفاده کنید.

برای جزئیات بیشتر، ممکن است بخواهید راهنمای کامل ما را در ببینید. امنیت وردپرس.

کار 4: بهینه سازی سایت برای عملکرد

یک دلیل دیگر برای انجام منظم تعمیر و نگهداری وردپرس، اطمینان از بارگیری سریع سایت شما برای کاربران است. یک وب سایت با بارگذاری کند می تواند منجر به رها شدن بازدیدکنندگان، از دست دادن فروش و آسیب رساندن به رتبه بندی کلمات کلیدی شما شود.

می توانید با کارهای اساسی مانند حذف نظرات تایید نشده و پاک کردن پست ها و صفحات حذف شده شروع کنید. این باعث می شود فضای اضافی در سایت شما آزاد شود و از منابع سرور کمتری استفاده شود.

به‌طور مشابه، می‌توانید با استفاده از عنوان افزونه های فشرده سازی برای کاهش اندازه تصویر، اضافه کردن بارگذاری تنبل و ویرایش ابعاد یک عکس.

تعمیر و نگهداری وردپرس راهنمای نهایی برای مبتدیان 2024 7

برای جزئیات بیشتر، لطفاً به راهنمای ما در نحوه بهینه سازی تصاویر برای عملکرد وب بدون از دست دادن کیفیت.

یکی دیگر از وظایف مهم نگهداری وردپرس بهینه سازی پایگاه داده است.

پایگاه داده وردپرس مجموعه ای از تمام اطلاعاتی است که برای عملکرد وب سایت شما ضروری است. این مانند یک اتاق ذخیره سازی بزرگ است که وردپرس داده ها را برای تمام قسمت های وب سایت شما نگهداری می کند.

با گذشت زمان، پایگاه داده شما می‌تواند بسیاری از داده‌های بی‌فایده را جمع‌آوری کند، مانند بازبینی‌های پست، نظرات هرزنامه، حذف‌شده‌ها، گزینه‌های گذرا، ابرداده‌های یتیم و غیره. با این کار اندازه پشتیبان گیری از پایگاه داده، از فضای دیسک و زمان بیشتری برای بازیابی استفاده کنید.

خوشبختانه ابزارها و افزونه های مختلفی برای بهینه سازی پایگاه داده وجود دارد. بر اساس آزمایش و تجربه ما، توصیه می کنیم از WP-Optimize. توسط همان تیم پشت UpdraftPlus ساخته شده است.

نسخه رایگان این افزونه نیز وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وظایف مختلف را برای بهینه سازی انتخاب کنید و روی دکمه “اجرای همه بهینه سازی های انتخاب شده” کلیک کنید.

شکل>

به عنوان مثال، برخی از وظایف عبارتند از بهینه سازی جداول پایگاه داده، پاک کردن تمام ویرایش های پست، پاک کردن همه پست های پیش نویس خودکار، حذف هرزنامه ها و نظرات حذف شده، و حتی تعمیر پایگاه داده وردپرس.

ویژگی‌های بهینه‌سازی اضافی نیز در WP-Optimize وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، لطفاً راهنمای ما را در نگهداری پایگاه داده وردپرس.

همچنین می‌توانید سرعت بارگذاری سایت خود را با استفاده از یک افزونه کش، شبکه تحویل محتوا، پلاگین‌های سریع‌تر، بهینه‌سازی فرآیندهای پس‌زمینه و موارد دیگر بهبود بخشید.

برای نکات بیشتر، ممکن است بخواهید از راهنمای نهایی ما برای سرعت و عملکرد وردپرس.

وظیفه 5: عیب یابی خطاهای وردپرس و نظارت بر زمان کار

تعمیر و نگهداری وردپرس شما بدون رفع هرگونه خطا یا مشکلی که ممکن است در وب سایت شما ایجاد شود کامل نمی شود. به عنوان بخشی از فرآیند تعمیر و نگهداری، باید مشکلاتی را که کاربران با آن مواجه هستند بررسی کنید، پیوندهای خراب را بررسی کنید، زمان آپدیت را زیر نظر داشته باشید و خطاهایی را که اخیراً با آن مواجه شده اید حل کنید.

برای عیب‌یابی مشکلات، می‌توانید با پیدا کردن و تعمیر لینک های خراب. پیوند شکسته یا پیوند مرده زمانی رخ می دهد که یک صفحه وب حذف شود یا به مکان دیگری منتقل شود. در نتیجه سرور پیغام خطای 404 not found را نشان می دهد.

< /شکل>

می توانید با استفاده از ابزارهایی مانند بررسی کننده پیوند شکسته توسط AIOSEO. استفاده از آن رایگان است و بسیار مبتدی پسند است. این افزونه به طور خودکار سایت شما را برای پیوندهای شکسته اسکن می کند و به شما امکان می دهد فوراً 301 تغییر مسیر برای رفع آنها ایجاد کنید.

بعد از آن، شما همچنین باید نظارت بر آپتایم سرور را برای سایت خود تنظیم کنید. Uptime زمانی است که وب سایت شما کاربردی است و در اینترنت در دسترس کاربران است. اگر سایت شما به دلیل یک تهدید امنیتی یا خطای انسانی از کار افتاده باشد، می تواند به تجربه کاربری و رتبه بندی SEO شما آسیب برساند.

یک راه ساده برای رفع این مشکل استفاده از ابزارهای نظارت بر زمان است. بر اساس تجربه ما، توصیه می کنیم از UptimeRobot استفاده کنید. . این یک سرویس رایگان است که هر 5 دقیقه یک بار سایت شما را رصد می کند و هشدارها را از طریق کانال های متعدد ارسال می کند.

تعمیر و نگهداری وردپرس راهنمای نهایی برای مبتدیان 2024 8

همچنین می‌توانید از ابزارهای دیگری مانند Pingdom و IsItWP’s Uptime Status Checker استفاده کنید. برای جزئیات بیشتر، لطفاً راهنمای ما را در نحوه نظارت بر آپتایم سرور وب سایت وردپرس.

در مرحله بعد، باید به دنبال خطاهای وردپرس. به عنوان مثال، گاهی اوقات ممکن است افزونه ها از داشبورد ناپدید شوند، سایت شما ممکن است در حالت تعمیر و نگهداری گیر کند، ممکن است با تداخل افزونه ها مواجه شوید و موارد دیگر.

در اینجا چند منبع مفید در مورد نحوه شناسایی و رفع خطاهای مختلف وجود دارد:

فعال کردن حالت نگهداری در وردپرس

اکنون که برخی از کارهای مهم تعمیر و نگهداری را می دانید که باید در سایت خود انجام دهید، بهتر است سایت خود را در حالت تعمیر و نگهداری قرار دهید یا حالت فقط خواندنی قبل از شروع آنها.

مقدماتی بودن در مورد تعمیر و نگهداری به کاربران اطمینان می دهد که فعالانه در پشت صحنه کار می کنید، که می تواند اعتماد ایجاد کند و انتظارات را مدیریت کند.

همچنین به شما کمک می‌کند از از دست دادن داده‌ها یا محتوایی که به سایت شما اضافه می‌شود در حین ایجاد تغییرات جلوگیری کنید. وقتی ویژگی‌ها به دلیل نگهداری درست کار نمی‌کنند، می‌توانید از ناامیدی ناشی از تجربه کاربری ضعیف جلوگیری کنید.

ساده ترین راه برای فعال کردن حالت نگهداری استفاده از SeedProd. این یک صفحه ساز با کشیدن و رها کردن مبتدی است که قالب های از پیش ساخته شده و بسیاری از گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد. شما می توانید به راحتی صفحات به زودی، صفحات خطای 404، صفحات فروش و موارد دیگر ایجاد کنید.

بهترین بخش این است که می توانید از نسخه SeedProd Lite به صورت رایگان برای ایجاد یک صفحه تعمیر و نگهداری عالی و فعال کردن آن در سایت خود. به این ترتیب، کاربران به صفحه تعمیر و نگهداری هدایت می شود در حالی که شما در وب سایت خود کار می کنید.

تعمیر و نگهداری وردپرس راهنمای نهایی برای مبتدیان 2024 9

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً آموزش گام به گام ما را در چگونه سایت وردپرس خود را در حالت نگهداری قرار دهیم.

زمان برون سپاری تعمیر و نگهداری به آژانس های پشتیبانی وردپرس

وقتی برای اولین بار تعمیر و نگهداری وب سایت را شروع می کنید، می توانید به راحتی همه کارها را به تنهایی انجام دهید. با این حال، با رشد سایت شما، ممکن است زمان کافی برای نگهداری منظم سایت خود نداشته باشید. به‌علاوه، برخی از ویژگی‌های سفارشی یا کارهای تعمیر و نگهداری ممکن است به ساعت‌های توسعه درخواستی نیاز داشته باشند.

این جایی است که می توانید تعمیر و نگهداری وب سایت را به سازمان های پشتیبانی وردپرس. اینها کارشناسانی هستند که می توانند همه چیز را مدیریت کنند در حالی که شما روی رشد کسب و کار خود تمرکز می کنید.

خدمات نگهداری و پشتیبانی WPBeginner بهترین و مقرون به صرفه ترین نمایندگی است. می توانید استخدام کنید تیم متخصص ما بیش از 15 سال تجربه دارد و ما به بیش از 100000 کاربر با WordPress کمک کرده ایم.

سرویس تعمیر و نگهداری ما پشتیبانی 24 ساعته، نظارت بر زمان کار، اسکن‌های امنیتی جامع، پشتیبان‌گیری معمول ابری، به‌روزرسانی‌های منظم، بهینه‌سازی عملکرد، و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

تعمیر و نگهداری وردپرس راهنمای نهایی برای مبتدیان 2024 10

برای گزینه‌های بیشتر، می‌توانید انتخاب تخصصی ما از بهترین خدمات نگهداری وردپرس.

سوالات متداول درباره تعمیر و نگهداری وردپرس

در اینجا چند سوال متداول کاربران در مورد نگهداری وردپرس وجود دارد.

1. تعمیر و نگهداری وردپرس چقدر طول می کشد؟

نگهداری وردپرس شامل وظایف زیادی است و زمان انجام آنها به اندازه وب سایت شما بستگی دارد. برخی از کارها، مانند تعدیل نظرات، نظارت بر زمان آپدیت، به روز رسانی پلاگین و تم، و پشتیبان گیری از وب سایت، ممکن است فقط چند دقیقه (5 تا 20 دقیقه) طول بکشد.

با این حال، اگر کارهای تعمیر و نگهداری مانند ممیزی کامل وب‌سایت، به‌روزرسانی تم اصلی یا تغییر تنظیمات SEO را انجام می‌دهید، ممکن است زمان بیشتری (30 تا 60 دقیقه) طول بکشد. نگهداری وردپرس در صورت نیاز به توسعه سفارشی در سایت خود، زمان نیز ممکن است افزایش یابد.

2. هزینه نگهداری وردپرس چقدر است؟

هزینه های نگهداری وردپرس به نوع وب سایتی که دارید و سطح نگهداری که به دنبال آن هستید بستگی دارد. یک وب‌سایت شخصی ممکن است نیاز به تعمیر و نگهداری اولیه داشته باشد، که می‌توانید این کار را خودتان با افزونه‌های رایگان و پریمیوم انجام دهید که هزینه آن 0 تا 30 دلار است. اما همانطور که سایت شما رشد می کند، ممکن است لازم باشد به پلاگین های ممتاز تغییر دهید و برای برخی از توسعه های درخواستی هزینه کنید.

از طرف دیگر ، سایت های تجاری و فروشگاه های تجارت الکترونیک نیاز به نگهداری پیشرفته مانند به روزرسانی های منظم ، امنیت قوی ، بهینه سازی سرعت و غیره دارند. ممکن است شما مجبور شوید یک آژانس تعمیر و نگهداری یا توسعه دهندگان در برخی موارد. در نتیجه ، هزینه ها می تواند بین 300 تا 1000 دلار+ در ماه باشد.

3. چگونه می توانم با پشتیبانی وردپرس تماس بگیرم؟

وردپرس از طریق انجمن ها و جوامع خود پشتیبانی می کند. وب سایت WordPress.org دارای مستندات دقیق و راهنماهای عیب یابی است.

علاوه بر این ، می توانید پشتیبانی وردپرس از طریق وبلاگ های مختلف ، گروه های رسانه های اجتماعی و سایر منابع رایگان شخص ثالث. اگر با یک افزونه یا موضوع مشکلی ایجاد کنید ، می توانید برای کمک با توسعه دهندگان نیز تماس بگیرید. متأسفانه ، وردپرس چت زنده یا پشتیبانی ایمیل را به کاربران ارائه نمی دهد.

4. چگونه می توانم حالت تعمیر و نگهداری را برای WooCommerce فعال کنم؟

اگر یک فروشگاه WooCommerce دارید ، ساده ترین راه برای حالت نگهداری را فعال کنید با استفاده از SeedProd است. این الگوهای از پیش ساخته و گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد. شما می توانید به سرعت با سازنده کشش و رها کردن آن شروع کنید و صفحات فرود خیره کننده ایجاد کنید.

5. به زودی در مقابل حالت تعمیر و نگهداری: از کدام یک باید استفاده کنم؟

حالت به زودی در هنگام راه اندازی سایت وردپرس شما استفاده می شود. از طرف دیگر ، هنگامی که وب سایت شما به طور موقت برای نگهداری آفلاین است ، از حالت نگهداری استفاده می شود. همچنین توسط موتورهای جستجو متفاوت رفتار می شود.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری وردپرس کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نکات مربوط به نگهداری تجارت الکترونیک و نحوه ایجاد گزارش تعمیر و نگهداری وردپرس برای مشتریان .

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

خروج از نسخه موبایل