نحوه باز کردن فایل های TXF: 2 راه آسان برای ویندوز و مک

نحوه باز کردن فایل های TXF: 2 راه آسان برای ویندوز و مک


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

فایل‌های

TXF یا Tax Exchange Format برای ذخیره اطلاعات مربوط به مالیات استفاده می‌شوند. این فایل ها ممکن است حاوی صورت های درآمد، فرم های مالیاتی و جزئیات حسابداری باشد. با این حال، فرمت تبادل مالیات به طور بومی در ویندوز یا مک پشتیبانی نمی‌شود. بنابراین، چگونه فایل های TXF را باز می کنید؟

بهترین گزینه تکیه بر برنامه های شخص ثالث است. هر نرم افزار تهیه مالیات قابل اعتماد باید به کاربران امکان مشاهده محتویات فایل های TXF را بدهد. لیست زیر بهترین محصولات برای این کار است!

چگونه فایل های TXF را باز کنم؟

1. با TurboTax

بروید

  1. TurboTax را از وب سایت رسمی دانلود کنید.
  2. تنظیم را اجرا کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا فرآیند نصب کامل شود.
  3. روی منوی فایل کلیک کنید، نشانگر را روی واردات ببرید و از نرم افزار حسابدارییا از موسسه مالی، بسته به محل قرارگیری فایل.
  4. روی مرور فایل‌ها کلیک کنید.
  5. فایل TXF را پیدا کنید، آن را انتخاب کنید و روی باز کردن کلیک کنید.
  6. اکنون می‌توانید به محتوای فایل دسترسی داشته باشید و آن را ویرایش کنید.

TurboTax ساده ترین راه برای دسترسی به فایل های TXF در ویندوز و مک است. همچنین می‌توانید فایل‌های TXF را از طریق پورتال آنلاین TurboTax آپلود و باز کنید. علاوه بر این، سایر برنامه های Intuit به شما امکان مشاهده فایل های TXF را می دهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار، آخرین بررسی TurboTax.

2. از Microsoft Money

استفاده کنید

Microsoft Money یک گزینه ساده برای باز کردن فایل‌های TXF در ویندوز است. اگرچه به طور رسمی متوقف شده است، اما همچنان می‌توانید Microsoft Money را دانلود کنید. /strong>.

به‌اندازه برنامه‌های امروزی پیشرفته نیست، اما رابط کاربری کاربرپسند و مصرف کم منابع، Microsoft Money را به گزینه‌ای ارجح برای بسیاری تبدیل کرده است.

فایل‌های TXF در ایالات متحده متداول هستند، اما در سایر نقاط جهان زیاد نیستند. برای کاربرانی که نیاز به مشاهده محتوای فایل دارند، بهتر است از Microsoft Money استفاده کنند، در حالی که برای کسانی که باید فایل TXF را ویرایش کنند، توصیه ما TurboTax است.

همچنین، اگر مرتب با قالب‌های پشتیبانی‌نشده کار می‌کنید، توصیه می‌کنیم از بازکننده فایل جهانی و حذف برنامه های اختصاصی برای انواع فایل های فردی!

برای هرگونه سؤال یا اشتراک‌گذاری نحوه دسترسی به فایل‌های TXF، نظر خود را در زیر بگذارید.



خروج از نسخه موبایل