باز کردن فایل های RTP: آنها چیست و چگونه به آنها دسترسی پیدا کنیم

باز کردن فایل های RTP: آنها چیست و چگونه به آنها دسترسی پیدا کنیم


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

بسیاری از کاربران متوجه فایل‌های RTP روی رایانه شخصی خود شده‌اند، و به همین دلیل است که می‌خواهند بدانند چگونه فایل‌های RTP را در رایانه شخصی خود باز کنند.

این ممکن است کار آسانی نباشد، و در راهنمای امروز، نگاهی دقیق‌تر به این فایل‌ها خواهیم داشت و خواهیم دید که چه کار می‌کنند و چگونه می‌توان به آنها دسترسی داشت.

پسوند فایل RTP چیست؟

این پسوند فایل اغلب با وصله بازی های قدیمی مرتبط است و این نوع فایل ها فقط شامل تغییرات باینری هستند. در برخی موارد، برنامه افزودنی را می توان با نرم افزار GROMACS یا Report Generator مرتبط کرد.

چگونه می توانم فایل های RTP را باز کنم؟

1. از نرم افزار Report Generator

استفاده کنید

  1. به بارگیری گزارش تولید کننده بروید صفحه و روی دکمه ورود به سیستم برای دانلود نرم افزار کلیک کنید.
     
  2. اطلاعات حساب Tektronix خود را وارد کنید.
  3. پس از دانلود فایل راه اندازی، نرم افزار را نصب کرده و از آن برای باز کردن فایل RTP استفاده کنید.

2.  از GROMACS

استفاده کنید

  1. به صفحه دانلود GROMACS بروید.
  2. کد منبع را دانلود کنید.
  3. دستورالعمل‌های وب‌سایت را دنبال کنید تا نحوه کامپایل و اجرای آن را بیاموزید.
  4. از نرم افزار برای باز کردن فایل استفاده کنید.

GROMACS یک نرم افزار لینوکس است، اما اگر از لینوکس استفاده نمی کنید، باید بتوانید آن را با استفاده از WSL روی ویندوز اجرا کنید. برای مشاهده نحوه انجام این کار، راهنمای ما در مورد نحوه دسترسی به فایل‌ها در زیرسیستم ویندوز برای لینوکس.

RTP یک فرمت فایل نسبتا مبهم است و بنابراین باز کردن فایل‌های RTP آسان نیست. به عنوان یک قانون کلی، همیشه سعی کنید قبل از اینکه به دنبال نرم افزاری برای باز کردن آن بگردید، هدف فایل RTP را بیابید.

در صورتی که فایلی با یک بازی قدیمی مرتبط باشد، به هیچ وجه نمی‌توانید آن را باز کنید، زیرا نرم‌افزار مورد نیاز سال‌هاست که متوقف شده است.

این تنها نوع فایلی نیست که در باز شدن مشکل دارد، و اخیراً نحوه SKV و نحوه باز کردن فایل‌های TXF، پس این راهنماها را از دست ندهید.

ما همچنین مقاله ای در مورد نحوه باز کردن فایل های STK داریم. ، بنابراین ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید. در نهایت، بسیاری AADL3inscription2024.dz را در رایانه شخصی خود گزارش کرده اند، و ما یک راهنمای که توضیح می دهد که چیست و چگونه کار می کند.

آیا تا به حال با فایل های RTP مواجه شده اید و چگونه آنها را باز کرده اید؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.



خروج از نسخه موبایل