حل شد: بدون سیگنال DP از مانیتور دستگاه شما [Dell]

حل شد: بدون سیگنال DP از مانیتور دستگاه شما [Dell]


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

اگر سیگنال no DP (DisplayPort) را از دستگاه خود هنگام اتصال روی نمایشگر Dell دریافت کردید، این راهنما می تواند کمک کند! 

ابتدا، بدانید که مشکل عدم سیگنال dp از دستگاه شما به دلیل معیوب بودن کابل، ناسازگاری درایور گرافیک یا اتصال ضعیف کابل DisplayPort است. اما می‌توانید همه این مشکلات را با دنبال کردن مراحل زیر برطرف کنید.

چگونه می توانم سیگنال no dp دستگاه خود را در مانیتور Dell برطرف کنید؟ 

قبل از رفتن به مراحل دقیق، مطمئن شوید که بررسی‌های اولیه را انجام داده‌اید: 

  • کابل را برای آسیب دیدگی بررسی کنید یا از کابل جدید استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که از منبع ورودی مناسب برای اتصال CPU و مانیتور خود استفاده می‌کنید.

1. دستگاه های خود را راه اندازی مجدد کنید

  1. همه فایل ها و پنجره های رایانه خود را ببندید، روی نماد Windows کلیک کنید، سپس روی روشن/خاموش کلیک کنید، سپس راه اندازی مجدد را انتخاب کنید.
  2. کابل برق و DP را از مانیتور و CPU جدا کنید.
  3. 30 ثانیه صبر کنید تا انرژی اضافی تخلیه شود. اکنون کابل برق و DisplayPort را دوباره به CPU و مانیتور خود وصل کنید.
  4. مانیتور خود را روشن کنید و رایانه خود را راه اندازی کنید.

2. تنظیم ورودی مانیتور

را تنظیم کنید

  1. دل معمولاً از چهار نوع کابل پشتیبانی می‌کند، از جمله DisplayPort (DP)، HDMI، DVI، و VGA > ابتدا مشخص کنید که از کدام سیم استفاده می کنید. 
  2. بعد، دکمه منبع یا ورودی را که معمولاً در وسط یا سمت راست مانیتور قرار دارد، پیدا کنید.
  3. از دکمه منو استفاده کنید و منبع ورودی را پیدا کنید.
  4. اکنون DisplayPort را از لیست انتخاب کنید.

3. نرخ تازه سازی را تغییر دهید

  1. Windows + I را فشار دهید تا برنامه تنظیمات باز شود.
  2. به سیستم بروید، سپس نمایش را انتخاب کنید.
  3. در تنظیمات مرتبط، نمایش پیشرفته را انتخاب کنید.
  4. نرخ تازه‌سازی را انتخاب کنید را پیدا کنید و نرخ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نرخ‌های تازه‌سازی که ظاهر می‌شوند به صفحه نمایش شما و آنچه که می‌تواند پشتیبانی کند بستگی دارد.  برخی از لپ‌تاپ‌ها و نمایشگرهای خارجی می‌توانند از نرخ تازه‌سازی بالاتر پشتیبانی کنند.

تنظیم نرخ تازه‌سازی همچنین می‌تواند به شما در رفع مشکلاتی مانند صفحه نمایش من کمک کند. از مانیتور من بزرگتر است؛ این راهنما را بخوانید تا در مورد آن بیشتر بدانید.

4. درایور مانیتور خود را به‌روزرسانی/نصب مجدد کنید 

    Windows + R را فشار دهید تا پنجره Run باز شود.
  1. devmgmt.msc را تایپ کنید و روی تأیید کلیک کنید تا برنامه مدیر دستگاه باز شود. 
  2. روی دسته مانیتورها کلیک کنید و آن را گسترش دهید. 
  3. روی درایور مانیتور کلیک راست کرده و Update driver را انتخاب کنید.
  4. روی جستجوی خودکار درایورها کلیک کنید.
  5. دستورالعمل های روی صفحه را برای تکمیل فرآیند دنبال کنید. 

اگر به‌روزرسانی در دسترس نیست، این مراحل را برای نصب مجدد درایور دنبال کنید: 

  1. به دسته مانیتور بروید، روی درایور کلیک راست کرده و Uninstall device را انتخاب کنید.
  2. برای تأیید این اقدام،

  3. روی حذف نصب کلیک کنید. 
  4. به عمل بروید، سپس اسکن برای تغییرات سخت افزاری را انتخاب کنید.

تمام دسته‌های درایورها را مرور کنید و به دنبال مثلث زرد با علامت تعجب بگردید. اگر پیدا شد، روی آنها کلیک راست کرده و Update driver را برای نصب آخرین درایورها انتخاب کنید. 

به‌روز نگه داشتن درایورها می‌تواند به شما در رفع مشکلات دیگری مانند صفحه نمایش با مانیتور مناسب نیست؛ برای یادگیری راه حل های دیگر، این راهنما را بخوانید.

5. درایور گرافیک

را برگردانید

    Windows + R را فشار دهید تا پنجره Run باز شود.
  1. devmgmt.msc را تایپ کنید و روی تأیید کلیک کنید تا برنامه مدیر دستگاه باز شود. 
  2. روی دسته Display adapters کلیک کنید و آن را گسترش دهید. 
  3. روی درایور گرافیک کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید.
  4. به تب Driver بروید و روی گزینه Roll Back Driver کلیک کنید. 
  5. برای تکمیل نصب نسخه قبلی درایور، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.
  6. کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شوند.

اگر هیچ کاری برای شما مفید نبود، توصیه می کنیم با تیم پشتیبانی مشتری Dell برای توضیح این مشکل و رفع مشکلاتی که برای دریافت راهنمایی بیشتر تلاش کردید. 

برای نتیجه‌گیری، برای رفع مشکل عدم وجود سیگنال DP از دستگاه خود در مانیتور Dell، کابل را برای آسیب دیدگی بررسی کنید و مطمئن شوید که از پورت صحیح استفاده می‌کنید.

همچنین، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید، درایور مانیتور را به روز کنید، درایور گرافیک را به عقب برگردانید، تنظیمات مانیتور را تنظیم کنید یا نرخ تازه سازی را تغییر دهید. 

اگر مانیتور خارجی کار نمی کند با مانیتور Dell شما، ممکن است یک راننده قدیمی یا آسیب فیزیکی باشد. این راهنما را بخوانید تا در مورد آن بیشتر بدانید. قبل از ترک، چند ترفند سریع برای رفع مشکلات نمایش در ویندوز

اگر سوال یا پیشنهادی در مورد موضوع دارید، در قسمت نظرات زیر آن را مطرح کنید. 



خروج از نسخه موبایل