نحوه تنظیم Copilot به عنوان دستیار پیش فرض در اندروید

نحوه تنظیم Copilot به عنوان دستیار پیش فرض در اندروید


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

Copilot در دست گرفتن است و اگر در حال ملحق شدن به موج هستید، ممکن است زمان خوبی باشد که آن را به عنوان دستیار پیش‌فرض خود در دستگاه Android خود تنظیم کنید.

چگونه Copilot را به عنوان دستیار پیش فرض در Android تنظیم کنم ?

  1. در دستگاه Android خود، برنامه فروشگاه Google Play را اجرا کنید، Copilot را جستجو کنید، و آن را دانلود کنید.
  2. آن را راه‌اندازی کنید و برای تنظیم آن مانند ورود به سیستم، فرمان‌های روی صفحه را دنبال کنید.
  3. بعد، روی تنظیمات ضربه بزنید و سپس به برنامه‌ها بروید.
  4. روی انتخاب برنامه‌های پیش‌فرض ضربه بزنید.
  5. بعد، روی برنامه دستیار دیجیتال ضربه بزنید، سپس Microsoft Copilot را انتخاب کنید. (این بسته به سازنده Android شما متفاوت است).

در طی چند هفته یا حتی ماه‌های آینده، Copilot احتمالاً تغییراتی را تجربه خواهد کرد. برخی ممکن است خوب باشند برخی دیگر نه چندان. اگر دوست دارید چیزهای جدیدی را امتحان کنید و از چالش استقبال می کنید، این ممکن است برای شما مناسب باشد.

و این فقط برای دستگاه Android شما نیست. می‌توانید Copilot یا حتی دستیارهای صوتی دیگر را برای رایانه شخصی خود امتحان کنید. با این حال، اگر ساختار را دوست دارید و دستیار پیش‌فرض شما خراب نیست، حفظ وضعیت موجود ممکن است برای شما مفید باشد.

بالاخره، Copilot هنوز در مراحل اولیه خود است، بنابراین هنوز نمی تواند به صدا یا ضبط صفحه نمایش گوش دهد، بنابراین ممکن است از دستیار دیجیتالی شما که از قبل می تواند این کار را انجام دهد، کاهش یافته است.

بنابراین اگرچه ممکن است تمام مزایای مبتنی بر هوش مصنوعی را داشته باشد، اما در انجام عملکردهای اساسی که یک دستیار دیجیتال باید انجام دهد، کوتاهی می کند. با این حال، مایکروسافت هنوز روی آن کار می کند و احتمالاً ویژگی های جدیدی معرفی می شود.

به خاطر داشته باشید که اگر Copilot برای شما کار نمی کند، همیشه می توانید به عقب برگردید و دستیار پیش فرض خود را تغییر دهید. آیا Copilot را روی دستگاه اندرویدی خود امتحان کرده اید؟ آیا می‌خواهید بگویید این یک ارتقاء از دستیار معمولی شماست؟ مایلیم بدانیم پس نظر خود را در زیر بنویسید.



خروج از نسخه موبایل