آیا خرید و استفاده از رم دست دوم بی خطر است؟ در اینجا چیزی است که باید به دنبال آن باشید

آیا خرید و استفاده از رم دست دوم بی خطر است؟ در اینجا چیزی است که باید به دنبال آن باشید


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

این که آیا خرید و استفاده از رم دست دوم بی خطر است یا خیر جای بحث دارد. در حالی که ممکن است به دستگاه شما آسیب نرساند، می تواند مشخصات دیگری داشته باشد. همچنین اگر از فروشنده ناشناس خریدید، ابتدا آن را تست کنید. در غیر این صورت، حتی ممکن است با رم تقلبی مواجه شوید. با این حال، همیشه آنقدرها هم بد نیست، اما کیفیت با قیمت واقعی بسیار متفاوت است.

چگونه RAMهای تقلبی را تشخیص دهیم؟

فقط سعی کنید با خرید رم دست دوم از جایی هزینه ها را کاهش دهید، در غیر این صورت ممکن است یک رم تقلبی دریافت کنید. با این حال، چند روش برای اطمینان از اصالت چوب جدید وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید محصول را برای دستکاری جستجو کنید، مانند غلط املایی. یک Redditor یکی را با کشف کرد HyperX به جای HyperX یک بخش از Kingston است، روی برچسب آن نوشته شده است.

کار دیگری که می‌توانید انجام دهید این است که دستور زیر را در خط فرمان جای‌گذاری کنید: تراشه حافظه wmic ظرفیت، سازنده، سرعت، برچسب را دریافت می‌کند. همه نوع اطلاعات مربوط به کامپوننت را به شما نشان می دهد. بنابراین، در صورت عدم تطابق، سعی کنید آن را بازپرداخت کنید. از این گذشته، ارزش استفاده از محصولی که مشخصات نمایش داده شده را ندارد، ندارد. راه دیگر برای جلوگیری از کلاهبرداری، بررسی کد رم دست دوم در وب سایت سازنده است.

البته، قبل از خرید باید یکپارچگی رم را بررسی کنید. به عنوان مثال، برد مدار چاپی (PCB) ممکن است تراشه یا آسیب ببیند، یا چراغ های RGB نمی توانند کار کنند. در حالی که همه موارد ذکر شده نادر هستند، ممکن است رخ دهند. با این حال، چوب‌ها برخی از بادوام‌ترین اجزای کامپیوتر هستند.

آیا استفاده از رم دست دوم مشکلی ندارد؟

اگر کامپوننت در شرایط خوبی است، استفاده از رم دست دوم اشکالی ندارد. پس از همه، ارزان تر است، و شما می توانید تضمین کنید که کار می کند. با این حال، می توانید برخی از آنها را با ضمانت های موجود جستجو کنید. همچنین، چوب های بازسازی شده را بررسی کنید زیرا ممکن است آنها را ارزان تر بیابید.

به طور خلاصه، هنگام خرید و استفاده از رم دست دوم، همه موارد فوق را در نظر بگیرید. برای اطمینان از اینکه تراکنش به خوبی انجام می شود، می توانید از روش پرداختی استفاده کنید که از خریدار محافظت می کند، مانند PayPal. اگر محصول نیاز به تعمیر داشته باشد، شرکت سعی خواهد کرد پول شما را پس بگیرد. همچنین، اگر می‌خواهید بیش از یک رایانه شخصی بسازید، حافظه‌های رم دست دوم می‌توانند ثروت کمی برای شما ذخیره کنند.

در مورد موارد دست دوم، ممکن است به دوم-hو SSD در صورتی که مال شما مرده باشد یا نیاز به جایگزینی ارزان‌تری داشته باشید.

به هر حال، اگر مشکلی دارید، مانند RAM شناسایی نشدن یا رایانه از همه آن استفاده نمی کند، ما شما را تحت پوشش قرار دادم.

نظر شما چیست؟ آیا رم دست دوم می خرید و استفاده می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.



خروج از نسخه موبایل