نحوه ایجاد فیلدهای سفارشی در Microsoft Planner جدید

نحوه ایجاد فیلدهای سفارشی در Microsoft Planner جدید


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

Microsoft Planner به تیم ها اجازه می دهد پروژه ها را به طور موثر مدیریت کنند. با این حال، گاهی اوقات، شما نیاز به سفارشی سازی بیشتری برای مطابقت با گردش کار خود دارید. به همین دلیل است که فیلدهای سفارشی وارد بازی می شوند. فیلدهای سفارشی نقاط داده منحصر به فردی مانند سطوح اولویت، مراحل پروژه و موارد دیگر را می گیرند.

در این راهنما، نحوه ایجاد فیلدهای سفارشی در Microsoft Planner را مورد بحث قرار خواهیم داد. این فیلدها به شما کمک می کنند تا وظایف را برای برآورده کردن بهتر نیازهای تیم و بهبود ردیابی پروژه انجام دهید.

چگونه می توانم فیلدهای سفارشی را در Microsoft Planner ایجاد کنم؟

  1. هنگامی که یک طرح پرمیوم دارید، به نمای شبکه بروید، افزودن ستون و سپس فیلد جدید را انتخاب کنید.
  2. یک فیلد مناسب را انتخاب کنید نوع:
  3. نام فیلد را وارد کنید و ایجاد را انتخاب کنید.

با طرح حق بیمه، می توانید حداکثر 10 فیلد سفارشی ایجاد کنید. اگر می خواهید نحوه استفاده از Microsoft Planner برای پیگیری وظایف هنگام کار از راه دور، می توانید این راهنما را بررسی کنید.

انواع فیلدهای سفارشی چیست؟

  • متن – می تواند شامل هر کاراکتری باشد. می‌توانید از آن برای اضافه کردن ستون‌هایی برای یادداشت‌ها، توجیه‌ها یا جزئیات دیگر استفاده کنید.
  • شماره – فقط می تواند اعداد داشته باشد. همچنین می‌توانید با محاسبات حداقل، حداکثر، میانگین و مجموع گزینه‌ها را در وظایف فرعی جمع‌بندی کنید. هنگامی که فیلد شماره را ایجاد می کنید، نوع Rollup را انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک ستون برآورد با یک محاسبه Sum برای محاسبه کل کار مورد نیاز ایجاد کنید.
  • تاریخ – هر تاریخی را می‌پذیرد، می‌توانید تاریخ را تایپ کنید یا از تقویم انتخاب کنید. می‌توانید از آن برای ردیابی تاریخ‌های مهم مانند تاریخ‌های تأیید استفاده کنید.
  • بله/خیر -می‌توانید یک لیست کشویی با گزینه‌های بله و خیر اضافه کنید، که می‌تواند به پیگیری پیشرفت و بررسی‌های کیفیت کمک کند.
  • انتخاب – به شما امکان می دهد یک لیست کشویی با 2 تا 20 گزینه، از جمله ایموجی ها و کاراکترها ایجاد کنید. برای مثال، می‌توانید یک فیلد ریسک با انتخاب‌هایی مانند زیاد، متوسط ​​و کم اضافه کنید.

می‌توانید با استفاده از Windows +؛ شکلک‌ها را در ویندوز اضافه کنید و در Mac، باید Control< را فشار دهید. /kbd> + Command + Space.

علاوه بر این، می‌توانید از نماد سطل رنگ برای افزودن رنگ به هر انتخاب برای شناسایی بصری آسان‌تر استفاده کنید. با این حال، اگر می‌خواهید رنگ‌ها را حذف کنید، می‌توانید با انتخاب نماد سطل زباله آنها را حذف کنید.

اگر می‌خواهید هر فیلد سفارشی را که اضافه کرده‌اید ویرایش کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویرایش را از منوی ستون سفارشی در نمای Grid انتخاب کنید. همچنین می‌توانید بر اساس محتوای فیلدهای سفارشی، رنگ‌آمیزی یا فیلتر سفارشی اضافه کنید.

اگر اغلب از راه دور کار می‌کنید و می‌خواهید چگونه اختصاص دهید هنگام کار در خارج از دفتر با استفاده از Microsoft Planner، این راهنما را بررسی کنید.

چگونه می توانم با Microsoft Planner در Teams شروع کنم؟

اگر قبلاً از Microsoft 365 و Microsoft Teams استفاده می‌کنید، باید برنامه جدید Planner را در Teams امتحان کنید.

برای بررسی قابلیت‌های ممتاز از داخل برنامه Planner، می‌توانید با کلیک کردن روی نماد الماس در برنامه، یک آزمایش 30 روزه رایگان از این قابلیت‌های پیشرفته را انتخاب کنید. هنگامی که دوره آزمایشی به پایان رسید و تصمیم گرفتید با مجوز حق بیمه بروید، می توانید آن را درخواست کنید.

اگر می‌خواهید تفاوت‌های بین Microsoft Project، Microsoft Planner و Microsoft To-Do، ما یک راهنمای جداگانه در دسترس داریم.

برخی از کاربران از کار نکردن اعلان‌های Microsoft Planner شکایت کردند. . اگر با مشکل مشابهی مواجه هستید، این راهنما را بخوانید تا راه حل ها را بیاموزید.

اگر سؤال یا پیشنهادی در مورد ایجاد فیلدهای سفارشی در Microsoft Planner دارید، در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید. ما خوشحالیم که کمک می کنیم!



خروج از نسخه موبایل