بررسی تم های زیبا

بررسی تم های زیبا

Elegant Themes یک سایت ممتاز عضویت در قالب وردپرس است که متعلق به نیک روچ است و توسط نیک روچ اداره می‌شود که نه تنها بهترین پیشنهادات را در زمینه‌های ممتاز، بلکه برخی از بهترین و منحصربه‌فردترین طرح‌های موجود را نیز ارائه می‌کند. برخلاف دیگر سایت‌های ممتاز ممتاز، که می‌توانید بسیاری از تم‌های ممتاز را مرور کنید و آنها را به‌صورت جداگانه بخرید (با قیمت بالا)، در Elegant Themes با پیوستن به برنامه عضویت، به هزاران الگوی ممتاز دسترسی پیدا می‌کنید.

من حدود یک سال است که عضو Elegant Themes هستم و واقعاً آنها را دوست دارم. تمام تم های منتشر شده آنها فوق العاده بوده اند و آنها را برای من آسان تر کرده اند که وب سایت هایم را شگفت انگیز جلوه دهم. و از آنجایی که من از طرفداران این وب سایت هستم، فکر کردم وقت آن رسیده است که یک نقد و بررسی تم های زیبا بنویسم.

موضوع‌های زیبا چگونه کار می‌کنند

همانطور که گفتم، Elegant Themes بر اساس عضویت کار می کند. شما 39 دلار می پردازید و به تمام تم های قبلی و آینده که در طول مدت عضویت شما توسعه یافته اند دسترسی خواهید داشت (برای تمدید هر سال باید 39 دلار را بپردازید). پس از عضویت، می توانید هر طرح زمینه را در سایت مرور و دانلود کنید.

این موضوع Elegant Themes را به یکی یا احتمالاً مقرون به صرفه‌ترین مکان برای دریافت تم‌های ممتاز تبدیل می‌کند. در بسیاری از مکان‌های دیگر، فقط برای 1 موضوع، بیش از 30 دلار پرداخت می‌کنید، در حالی که در اینجا حدود 40 دلار (و بیشتر از آن در صورت انتشار طرح‌های جدید) دریافت خواهید کرد.

چرا پیوستم

من در ابتدا به Elegant Themes پیوستم زیرا به دنبال تمی برای اجرای WPExplorer بودم و در آن زمان توسعه‌دهنده وب نبودم. اکنون من البته موضوع خود را طراحی و برنامه ریزی کرده ام (اگر به اطراف نگاه کنید متوجه خواهید شد که چقدر همه چیز برای نیازهای سایت من خاص است).

به هر حال، من ملحق شدم و در واقع تمی به نام “گالری” را دانلود کردم که شروع به استفاده از آن در WPExplorer کردم و واقعاً آن را دوست داشتم. در آن زمان نیک روچ ePanel را توسعه نداده بود، اما موضوع هنوز از برخی سفارشی‌سازی‌های بسیار جالب در پنل مدیریت می‌آمد، به خوبی کار می‌کرد و عالی به نظر می‌رسید.

بعداً، WPExplorer.com تغییری پیدا کرد و بیشتر به یک سایت ویترینی تم و وبلاگ تبدیل شد. بنابراین من به برنامه Affiliate پیوستم تا شروع به کسب درآمد کنم.

ارزشش را داشت

ارزشش را داشت؟ به زبان ساده، بله. برای شروع، این یک راه بسیار مقرون به صرفه برای به دست آوردن چند تم ممتاز شگفت انگیز برای وبلاگ های من بود. دوم، نیک روچ کارهای شگفت انگیزی با این مضامین انجام می دهد و کنکاش در قسمت پشتی مضامین او به من کمک کرد تا ترفندهای طراحی/کدنویسی وب بسیار زیبا را یاد بگیرم. در آخر، برنامه وابسته کاملاً موفق بوده است. نه تنها می توانم یک محصول واقعا عالی را توصیه کنم، بلکه مقداری پول نیز برای آن دریافت می کنم. و Elegant Themes پرداخت فوق‌العاده بالای 50% ارائه می‌دهد.

چه چیز جالبی درباره تم های زیبا است

قیمت

من قبلاً در مورد این صحبت کرده ام، اما فقط برای اینکه آن را کمی بیشتر اجرا کنم. Elegant Themes احتمالاً بهترین پیشنهاد تم ممتاز را در اختیار شما قرار می دهد.

طراحی

آیا تم ها را بررسی کرده اید؟ آنها فوق العاده هستند. به نظر می رسد که نیک روچ در مورد گرایش های طراحی وب سایت همیشه جلوتر است. هر موضوعی که او منتشر می کند پر از تکنیک ها و قابلیت های فوق العاده مدرن است. آنها نه تنها عالی به نظر می رسند بلکه کار می کنند.

ePanel

برای من چندان مهم نیست، اما برای بسیاری از شما که نمی‌خواهید دستان خود را از جستجو و تغییر همه کدها به هم بریزند، هر تم Elegant Themes دارای یک پنل الکترونیکی است که سفارش نیک روچ است. ، پنل مدیریت تم فوق العاده عالی و زیبا. از اینجا می‌توانید انواع سفارشی‌سازی‌ها را روی طرح زمینه خود انجام دهید و همچنین ویژگی‌های خاصی از طرح زمینه خود را غیرفعال و فعال کنید.

کدهای کوتاه

The Elegant Themes اخیراً فهرست عظیمی از کدهای کوتاه را برای همه مضامین خود گنجانده است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی دکمه های جالب، لغزنده، محتوای تب دار، ستون ها، محتوا، رسانه های اجتماعی، نکات ابزار و موارد دیگر را مستقیماً به سایت خود اضافه کنید. ویرایشگر پست معمولی شما این بدان معناست که می‌توانید سایت خود را بدون نیاز به لمس بیشتر کد یا کار در حالت HTML عالی کنید.

محلی سازی تم

همه تم ها برای ترجمه آسان و کامل به زبان مادری شما بومی سازی شده اند. با فایل‌های .mo و .po موجود می‌توانید به راحتی موضوع را به زبان دیگری ترجمه کنید (به طور پیش‌فرض به زبان انگلیسی هستند) و مضامین از قبل با برخی از فایل‌های پیش‌ترجمه برای برخی از زبان‌ها همراه هستند تا کار را آسان‌تر کنند.

پشتیبانی و به روز رسانی

اگر بیمه عمر طولانی ندارید، داشتن یک قالب وردپرس به خوبی کدگذاری شده و زیبا واقعاً معنایی ندارد. وردپرس به طور مداوم در حال تغییر و به روز رسانی پلت فرم خود است، به این معنی که شما باید دائماً مطمئن شوید که تم wp شما به روز است و دارای آخرین ویژگی ها و به روزترین کدها است. استفاده از طرح زمینه زیبا انتخاب هوشمندانه ای است زیرا آنها دائماً در حال به روز رسانی و اضافه کردن تم های خود هستند بنابراین شما مجبور به این کار نیستید.

و اگر یک تازه کار وردپرس و/یا توسعه وب هستید، نترسید. Elegant Themes یک سیستم پشتیبانی عالی دارد که در آن می توانید هر مشکلی را که دارید در پنل حساب خود وارد کنید و Elegant Staff به شما در حل مشکل شما کمک می کند. احتمالاً در گذشته از یک تم رایگان استفاده کرده‌اید، با مشکلی مواجه شده‌اید و سعی کرده‌اید با توسعه‌دهنده تم رایگان تماس بگیرید، اما هرگز از آنها چیزی نشنیده‌اید. این مشکل با تم های رایگان است … آنها تقریباً هرگز پشتیبانی یا کمکی ارائه نمی دهند. اما با طرح‌های زمینه زیبا می‌توانید مطمئن شوید که وب‌سایت یا وبلاگ شما به خوبی اجرا می‌شود.

55+ طرح زمینه

بر خلاف بسیاری از سایت‌های تم wp دیگر، شما فقط برای ۱ طرح زمینه پرداخت نمی‌کنید، ۵۵ طرح زمینه به‌علاوه پشتیبانی و به‌روزرسانی‌های ممتاز دریافت می‌کنید. این یک معامله فوق العاده خوب است.

عضو نیستید؟ به طرح زمینه های زیبا

بپیوندید

اگر عضو نیستید، وقت آن است که سر بزنید و ببینید که آنها در مورد چه چیزی هستند. و اگر آن را دوست دارید، لطفاً برگردید و به من اطلاع دهید، اگر از آن متنفرید، همان چیزی است.

خروج از نسخه موبایل