بررسی پلاگین اسلایدر وردپرس Slide Deck 2

بررسی پلاگین اسلایدر وردپرس Slide Deck 2

Slide Deck 2 WordPress افزونه به شما این امکان را می دهد که اسلایدرهای نامحدود محتوای زیبا را در وب سایت خود ایجاد کنید. این یکی از ساده‌ترین افزونه‌ها برای استفاده است و دارای انواع ویژگی‌های عالی است.

ویژگی های Slide Deck 2

Slide Deck دارای چندین ویژگی عالی است که آن را بسیار قابل تنظیم و کاربر پسند می کند. در زیر برخی از ویژگی‌های برتر پلاگین Slide Deck را که در سایت آنها ذکر شده است را برجسته کرده‌ام – در نمای کلی ویدیو به جزئیات بیشتر این موارد می‌پردازم، اما فقط برای این که بتوانید یک ایده کلی از آنچه این افزونه را چنین می‌کند به دست آورید. خاص.

چندین نوع محتوا

یکی از بهترین چیزها در مورد Slide Deck 2 و آنچه واقعاً آن را از سایر پلاگین های اسلایدر متمایز می کند این است که از انواع مختلف اسلایدها … تصاویر، متن، html و فیلم ها پشتیبانی می کند. و شما به هیچ نوع اسلاید خاصی گیر نمی‌دهید، می‌توانید همه اسلایدهای تصویر، همه ویدیوها را داشته باشید یا می‌توانید ترکیبی از انواع مختلف اسلاید را در 1 اسلایدر داشته باشید!

وقتی می‌خواهید یک اسلاید ایجاد کنید، کافی است آن را از یک منوی کشویی انتخاب کنید و تمام تنظیمات مربوط به نوع اسلاید ظاهر می‌شود تا بتوانید به راحتی آن سبک اسلاید را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

می‌توانید با…

اسلاید داشته باشید

ویرایشگر آسان WYSIWYG

همه گزینه‌ها و تنظیمات هنگام ایجاد اسلایدهای خود با Slide Deck از طریق یک رابط کاربری سفارشی بصری انجام می‌شوند که استفاده از آن بسیار آسان است. می‌توانید زیرنویس یا متن متنی را به هر اسلاید اضافه کنید، بین طرح‌بندی‌های متعدد برای اسلایدهای خود انتخاب کنید، تصاویر را به راحتی آپلود و/یا حذف کنید، بین سبک‌های از پیش تعریف‌شده انتخاب کنید یا خودتان بسازید، اسلایدهای خود را بکشید و رها کنید…

پیش نمایش زنده

به نظر من بهترین چیز در مورد Slide Deck پیش نمایش زنده است. همانطور که روی ایجاد اسلایدها کار می کنید، افزونه یک پیش نمایش زنده از نوار لغزنده شما را همانجا در داشبورد نشان می دهد تا بتوانید دقیقاً ببینید که در قسمت جلویی چگونه خواهد بود. اگر یک اسلاید را ویرایش کنید، اسلایدها را به اطراف بکشید، لنز خود را تغییر دهید (سبک لغزنده)… و غیره، می توانید تمام آن تغییرات را در یک اسلایدر زنده که می توانید آزمایش کنید، مشاهده کنید. این تضمین می کند که وقتی می خواهید آن را در قسمت جلویی پست کنید، عالی به نظر برسد!

پاسخگو

Slide Deck اخیراً افزونه خود را به‌روزرسانی کرده است تا کاملاً پاسخگو باشد. این بدان معنی است که اگر یک قالب وردپرس ریسپانسیو اجرا می کنید، در استفاده از این افزونه نیز مشکلی نخواهید داشت. من پاسخگویی را روی نسخه ی نمایشی آنها تست کردم و بد نیست. مطمئناً با هر نوار لغزنده محتوا، 100٪ کامل پاسخگو نخواهد بود – اما اگر واقعی باشیم، هر وب سایتی در دستگاه تلفن همراه به خوبی سایت پیش فرض با اندازه کامل نخواهد بود.

اگر به SlideDeck بروید، با توجه به این به‌روزرسانی جدید، تبلیغات فوق‌العاده‌ای با 25 درصد تخفیف دارند

نمای کلی ویدیو عرشه اسلاید

افراد فوق‌العاده‌ای که Slide Deck (Digital Telepathy) را ایجاد کردند، نسخه ممتاز این افزونه را به من ارائه کردند تا بتوانم آن را آزمایش کنم و به شما بچه‌ها نشان دهم که همه چیز چگونه کار می‌کند. در ابتدا من با تمام گزینه ها و تنظیمات غرق شدم، اما فقط 10 دقیقه طول کشید تا با سیستم آشنا شوم زیرا بسیار بصری است. در ویدیوی زیر می‌خواستم به شما نشان دهم که چگونه می‌توانید با استفاده از Slide Deck یک نوار لغزنده ایجاد کنید و فقط گزینه‌ها و برخی از ویژگی‌های کلیدی را مرور کنید. من واقعاً دوست داشتم با این افزونه سر و صدا کنم، شخصاً از آن استفاده ای ندارم، اما شاید شما بخواهید!

نمی‌خواستم در مورد هر تنظیم کوچکی که برای هر Slide Deck و سبک‌های اسلاید جداگانه گنجانده شده است وارد جزئیات زیاد شوم، زیرا این افزونه واقعاً عظیم است و طولانی‌ترین ویدیوی تاریخ خواهد بود. امیدوارم اگر ویدیو را تماشا کرده باشید، متوجه شده باشید که استفاده از این افزونه چقدر آسان است و ویژگی های آن چقدر است. من شخصاً پیش‌نمایش زنده هنگام سفارشی‌سازی اسلاید شما را خیلی دوست دارم، بنابراین واقعاً می‌خواستم آن را در ویدیو نشان دهم – فقط توصیف افزونه واقعاً درست نیست، شما واقعاً باید آن را در عمل ببینید تا از آن قدردانی کنید!

افکار من

تنها چیزی که دوست داشتم ببینم این بود که اگر رابط کاربری کمی بیشتر با رابط کاربری پیش‌فرض وردپرس تنظیم شده باشد، برخی از رنگ‌ها/دکمه‌ها به سادگی در جای خود نیستند. من طرفدار زیادی از استفاده از هر چه بیشتر سبک های داخلی و نزدیک نگه داشتن چیزها تا حد امکان به WP UI هستم. با این حال، این واقعاً یک مشکل نیست (و بله زیبا به نظر می رسد) و از طرف دیگر برخی از افراد ممکن است واقعاً ظاهر مدرن/براق این افزونه را دوست داشته باشند.

به طور کلی فکر می کنم این افزونه واقعا عالی است. هنگام آزمایش افزونه و آشنایی با نحوه عملکرد آن بسیار سریع به هیچ نوع باگ یا مشکلی برخورد نکردم – نیازی به خواندن هیچ سندی نداشتم زیرا همه چیز به سادگی منطقی است. من این واقعیت را دوست دارم که این افزونه دارای سبک های از پیش تعیین شده برای اضافه کردن شرح و موارد دیگر به اسلایدهای تصویر شما باشد، اسلایدهای متنی که من طرفدار زیادی از آنها نیستم، اسلایدهای ویدیویی واقعا عالی و مفید هستند و البته من اسلاید HTML را بسیار دوست دارم زیرا برای کاربران پیشرفته ای که کمی بیشتر از نوار لغزنده می خواهند بسیار مناسب است.

Slide Deck را دریافت کنید

روی دکمه زیر کلیک کنید تا به سایت رسمی بروید تا بیشتر بدانید و این افزونه عالی را دریافت کنید و شروع به ساخت اسلایدرهای عالی برای سایت خود کنید! نسخه شخصی از 49 دلار شروع می شود که بسیار عالی است.

خروج از نسخه موبایل